  • 11. Data: 2006-07-17 21:01:32
    Temat: Re: SKOKi - instytucje z przyszłością?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 17 Jul 2006 20:50:42 +0200, mvoicem napisał(a):

    [ciach]

    > Ale pożyczyć od SKOKu mogę, nic nie ryzykuję.

    Chyba nie do końca :)
    Gdy upadnie bank/skok czy inny pożyczkodawca, to czy przypadkiem syndyk nie
    ma prawa zażądać natychmiastowej spłaty wierzytelności?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 12. Data: 2006-07-17 22:02:22
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Jacek Osiecki napisał(a):
> [...]
    > Gdy upadnie bank/skok czy inny pożyczkodawca, to czy przypadkiem syndyk nie
    > ma prawa zażądać natychmiastowej spłaty wierzytelności?

    Wydaje mi się że nie, chyba moje zobowiązanie wobec pożyczkodawcy
    przechodzi na syndyka.

    Ale pewien nie jestem, google zwracają wszystko tylko nie to co chcę a o
    tej porze nie chce mi się konstruować skomplikowanych zapytań :)

    p. m.

  • 13. Data: 2006-07-18 09:07:43
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    mvoicem wrote:

    > Wydaje mi się że nie, chyba moje zobowiązanie wobec pożyczkodawcy
    > przechodzi na syndyka.

    Źle ci się wydaje. Mogą żądać natychmiastowej spłaty. Zresztą pod tym
    względem SKOK nie różni się od banku.

  • 14. Data: 2006-07-18 14:01:31
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 18 Jul 2006 11:07:43 +0200, jureq napisał(a):
    > Źle ci się wydaje. Mogą żądać natychmiastowej spłaty. Zresztą pod tym
    > względem SKOK nie różni się od banku.

    Oczywiście - przy czym upadek banku jest trochę mniej prawdopodobny
    (przynajmniej teoretycznie) dzięki regulacjom i wymaganiom wobec banków.
    A jak jest naprawdę - któż to wie...

    Pozdrawiam,