  • 1. Data: 2006-07-15 12:40:34
    Temat: [OT] Polisa PERSPEKTYWA & zwiększenie składki
    Od: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>

    Witam.
    Przepraszam za OT jednak nie wiedziałem gdzie zadać to pytanie, które od
    dłuższego czasu mnie dość mocno interesuje.
    Mianowicie czy mając polisę PERSPEKTYWA w Comercial Union jest możliwe, że
    towarzystwo zaproponuje mi w rocznicę polisy możliwość zwiększenia składki
    jaką teraz płacę każdego miesiąca?

  • 2. Data: 2006-07-15 16:19:40
    Temat: Re: [OT] Polisa PERSPEKTYWA & zwiększenie składki
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Jul 2006 14:40:34 +0200, "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >towarzystwo zaproponuje mi w rocznicę polisy możliwość zwiększenia składki

    A nie łatwiej zadzwonić do CU?

  • 3. Data: 2006-07-15 16:28:38
    Od: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>

    "Sławomir Szyszło" news:e9bbjt.hs.1@slaszysz.poczta.onet.pl