  • 1. Data: 2006-07-15 07:17:23
    Temat: EUROBANK
    Od: "Rmek Mały" <ale ja@ja.pl>

    witam,
    Chciałem zapytać czy to dobry bank do oszczędzania?
    Ramek

  • 2. Data: 2006-07-15 12:48:03
    Temat: Re: EUROBANK
    Od: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>

    "Rmek Mały" news:e9a4rr$ak4$1@news.lublin.pl

    > Chciałem zapytać czy to dobry bank do oszczędzania?
    > Ramek

    Należy sobie zadać pytanie czy po za oszczędzaniem oczekujesz czegoś więcej
    od banku?
    Może to dziwnie zabrzmi ale brak dostępu do swoich pieniędzy za
    pośrednictwem sieci jest jak dla mnie kryterium dyskfalifikującym?

    Może lepiej założyć sobie konto w mBanku i trzymać kasę na Emax+ jeżeli nie
    lubimy ryzyka a jeżeli natomiast interesują nas większe zyski to
    zainwestować pieniądze w SFI.

  • 3. Data: 2006-07-15 19:37:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rmek Mały" <ale ja@ja.pl> napisał w wiadomości

    > witam,
    > Chciałem zapytać czy to dobry bank do oszczędzania?

    Dla mnie dyskwalifikuje ten bank, brak dostepu przez siec. Kolejna rzecza
    jest to, ze za pelnomocnictwo trzeba placic 15zl.(zrezygnowalem z tego
    powodu z otwarcia tam lokaty). A i jeszcze jedno , jak chcialem otworzyc
    rachunek wspolny na siebie i jedno z rodzicow to mi odmowiono( w innych
    bankach zaklada sie takie rachunki bez problemu). Ogolnie nie polecam, jako
    konto z placowka jest to drogi rachunek, gdzie przelew kosztuje ok.3zl, i za
    inne rzeczy tez trzeba placic, choc samo prowadzenie jest za darmo. Poza tym
    odstraszaja kolejki wypytujacych sie o roznego rodzaju kredyty i trzeba stac
    i czekac, zeby udzielili jakiejs informacji.
    Kolejnym malym bankiem jest Getin, ale tu oprocentowanie generalnie z
    wyzszej polki, darmowe pelnomocnictwo i przyjazna obsluga klienta. Lokate
    mozna zalozyc, ale raczej na pare miesiecy, bo ten bank tez nie ma obslugi
    przez net i w przypadku krotszych lokat trzeba by biegac ciagle do placowki
    chcac zmienic termin itp. Konto biezace bez dostepu przez siec, takze poza
    kregiem moich zainteresowan. Niby maja zrobic dostep przez siec niedlugo,
    ale nie wiem czy bedzie mozna miec same lokaty przez taki dostep bez
    posiadania konta biezacego, ktore kosztuje.

  • 4. Data: 2006-07-16 09:56:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    Krzysztof napisał(a):
> [...]
    > Kolejnym malym bankiem jest Getin, ale tu oprocentowanie generalnie z
    > wyzszej polki, darmowe pelnomocnictwo i przyjazna obsluga klienta.

    Chwila, chwila, przecież to nie bank, ale MF ustala opłatę za
    pełnomocnictwo, i bankowi nic do tego. US będzie ścigał Ciebie (a nie
    bank) za brak tej opłaty.
    Więc płacisz albo nie na własne ryzyko.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2006-07-16 10:17:27
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e9d29p$2cj$1@news.dialog.net.pl, *Pete* wrote:

    > Chwila, chwila, przecież to nie bank, ale MF ustala opłatę za
    > pełnomocnictwo, i bankowi nic do tego. US będzie ścigał Ciebie (a nie
    > bank) za brak tej opłaty.
    > Więc płacisz albo nie na własne ryzyko.

    w mBanku tez nie ma oplat za pelnomocnictwo. Sprawdzone.

    --
    darnok

  • 6. Data: 2006-07-16 11:37:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    darnok napisał(a):

    > w mBanku tez nie ma oplat za pelnomocnictwo. Sprawdzone.

    Przeczytaj jeszcze raz słowa szanownego Przedmówcy i postaraj się je
    przyswoić, bo akurat ma rację.

  • 7. Data: 2006-07-16 14:56:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Jul 2006 21:37:42 +0200,
    osoba podpisana: Krzysztof <o...@p...onet.pl>
    napisała:

    > Użytkownik "Rmek Mały" <ale ja@ja.pl> napisał w wiadomości

    > Dla mnie dyskwalifikuje ten bank, brak dostepu przez siec. Kolejna rzecza
    > jest to, ze za pelnomocnictwo trzeba placic 15zl.(zrezygnowalem z tego

    O jakie pełnomocnictwo chodzi ?
    KJ

    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.
    Puls Biznesu

  • 8. Data: 2006-07-17 14:45:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > pełnomocnictwo, i bankowi nic do tego. US będzie ścigał Ciebie (a nie
    > bank) za brak tej opłaty.
    > Więc płacisz albo nie na własne ryzyko.

    W I grupie pokrewienstawa oplata skarbowa nie jest pobierana za
    pelnomocnictwo, stad w wiekszosci bankow pelnomocnictwo dziecka dla rodzica
    i odwrotnie jest darmowe, TYLKO PAZERNE banki pobieraja oplate za takie
    pelnomocnictwo

  • 9. Data: 2006-07-17 15:53:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    Krzysztof napisał(a):
> [...]
    > i odwrotnie jest darmowe, TYLKO PAZERNE banki pobieraja oplate za takie

    Ciekawe.
    A możesz wskazać takie banki?

    --
    Pete

  • 10. Data: 2006-07-17 20:10:36
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]

    Te, ktore nie pobieraja za pelnomocn. w I grupie:
    BGK,Multibank,mBank,Volkswagen,Lukasbank,ING,Nordea,
    Getinbank i jeszcze
    sporo mozna wymienic.