  • 1. Data: 2004-03-09 17:03:44
    Temat: Re: lukas - nie zakladaj w nim konta
    Od: Marcin Antczak <m...@e...nnova.pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > ale takich systemow jest wiecej, wiec nie robilbym problemow az takich ;)

    1. ale nie we wszystkich systemach są od razu takie kary.
    2. są inne lepsze systemy - np. w Millenium transakcje są online i np.
    po wpłaceniu kasy na konto mogę od razu po wyjściu z banku płacić tymi
    środkami a nie czekać jak w Lukasie po kilka dni.
    3. jeżeli nie będziemy robili problemu z takich przykładów
    sk*****syństwa to niedługo wszędzie będziemy płacić za wszystko haracze
    a żyć w tym kraju będą już tylko ci którym nie uda się stąd wyjechać.

    Marcin

  • 2. Data: 2004-03-09 17:38:29
    Od: Marcin Antczak <m...@e...nnova.pl>

    > W Lukasie maja zmienic ten system. Oplata jest ok - chamska - zwlaszcza, ze
    > nie mozna kontrolowac stanu rachunku. ale pisanie, ze za 1,5 zl mi pobrano
    > 30 zl - nie trafia do mnie. Przekroczyles i juz.

    Zrozum - ja nie mam nic do opłaty - niech sobie będzie - ale przy
    ewidentnej przewałce z mojej strony - a system powinien:

    a. nie pozwalać na dokonywanie takich przewałek,
    b. wyraźnie informować o zasadach funkcjonowania systemu

    Opisałem ci wcześniej jasno mechanizm w którym bank ze względu na
    naliczenie _swojej_ prowizji powoduje przekroczenie limitu i naliczenie
    dodatkowej kary - co imho w sytuacji gdy są na koncie jest blokada
    środków wynikająca z _wcześniejszej_ transakcji kartą jest już zupełną
    grandą.

    Dodam jeszcze, że są np. sytuacje gdy np. są jak dla mnie w ogóle
    kosmiczne opóźnienia w ich systemie zwłaszcza jeżeli chodzi o obsługę
    kart - niedawno wpłaciłem kasę w oddziale w sobotę - pierwszą transakcję
    mogłem wykonać kartą we _wtorek_ (!) po 16-tej...

    Oczywiście, przy zakładaniu konta o niczym takim klient nie jest
    informowany - ja dopiero teraz nauczony doświadczeniami z Lukasa jak
    będę chciał zmienić bank to mam listę pytań na które muszę uzyskać
    odpowiedzi zanim podpiszę umowę nie chcę drugi raz tak "wdepnąć".

    Marcin

  • 3. Data: 2004-03-17 22:40:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    bank0wiec <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Reklamacja napisana w 2003 r. , rozpatrzona pozytywnie, ale do dzis
    > nie zwrocili kasy.

    a od ilu zlotych karnego kredytu mogliby pobierac kare ;)
    Czy 1 zl czy 4 zl czy 1000 zl ...

  • 4. Data: 2004-03-18 07:36:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

  • 5. Data: 2004-03-18 17:06:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

  • 6. Data: 2004-03-19 23:13:19
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    wto, 09 mar 2004 o 11:38 GMT Marcin Antczak napisał(a):

> [...]
    > będę chciał zmienić bank to mam listę pytań na które muszę uzyskać
    > odpowiedzi zanim podpiszę umowę nie chcę drugi raz tak "wdepnąć".

    Tak na marginesie to przy zakładaniu konta mogą Tobie powiedziec, co
    sobie zapragną (tzn. dokładnie to co chcesz uszłyszeć) a jeśli nie
    będzie tego napisane w umowie to i tak nic im nie udowodnisz.
    Więc na każde pytanie karz sobie wskazać który punkt umowy o tym mówi
    i czy faktycznie znaczy on to co miałeś na mysli.

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    Koszulki z jajem ;-)
    Hit SEZONU! Razem ponad 60 oryginalnych wzorów!