  • 1. Data: 2004-03-09 16:01:45
    Temat: czy tylko przez poczte w vwbd?
    Od: "Rafales" <r...@o...pl>

    Witam

    Czy konta w VWBd mozna zalozyc przez internet?
    Czy trzeba wydrukowac wniosek i isc z nim na poczte?

    Pozdrowienia
    Rafales

  • 2. Data: 2004-03-09 16:06:12
    Temat: Re: czy tylko przez poczte w vwbd?
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Rafales" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy konta w VWBd mozna zalozyc przez internet?
    > Czy trzeba wydrukowac wniosek i isc z nim na poczte?

    na poczte (wybrane) i tak isc musisz, celem zlozenia wzoru podpisu

  • 3. Data: 2004-03-10 10:55:16
    Od: Łukasz Pater <m...@g...pl>

    W artykule <c2kq5p$9lq$1@nemesis.news.tpi.pl> krab napisal(a):

    > na poczte (wybrane) i tak isc musisz, celem zlozenia wzoru podpisu

    Hmm... Głowy to sobie uciąć nie dam, ale wydaje mi się, że można też
    zamówić wizytę kuriera i wtedy nigdzie chodzić nie trzeba.

    --
    [ Łukasz 'miszobi' Pater | PGP-Key-ID: 0x4793D9C9 ]
    [ GG: 480925 | GCS/L/MU d- s+:+ a-- C++++ UL>+++ P+ L+>+++ ]

  • 4. Data: 2004-03-10 14:12:23
    Od: "david" <d...@W...o2.pl>

    wniosek składasz przez net i:
    1. sam drukujesz umowę
    2. umowę drukuje VW i przesyła ją Tobie listem

    teraz czekasz na tel. z VW i:
    albo z wypełnioną i podpisaną umową idziesz na Pocztę i ją na koszt VW
    wysyła pani z okienka (po uprzednim podpisaniu Formularza Identyfikacyjnego
    na jej oczach)
    albo zamawiasz na koszt VW wizytę kuriera przy którym ten Formularz
    podpisujesz

    czekasz na 4 przesyłki po otrzymaniu których dzwonisz na VWBankLinię i
    aktywujesz kartę i token i już na drugi dzień korzystasz z konta :)

    pozdr
    david

  • 5. Data: 2004-03-10 18:42:45
    Od: "shado" <shado@///wytnijbadziewie\\\@pf.pl>

    Kolezka david <d...@W...o2.pl> pod wplywem natchnienia
    popelnil co nastepuje:

    > czekasz na 4 przesyłki po otrzymaniu których dzwonisz na VWBankLinię i
    > aktywujesz kartę i token i już na drugi dzień korzystasz z konta :)

    ja dostalem juz karte i PIN
    3. przesylka to token ale jak to czwarta?
    pozdrowionka
    shado
    --
    "Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,
    chociaz co do pierwszego nie mam pewnosci"

  • 6. Data: 2004-03-11 16:11:10
    Od: "anakin" <p...@p...onet.pl>

    > ja dostalem juz karte i PIN
    > 3. przesylka to token ale jak to czwarta?
    > pozdrowionka
    > shado

    No nieeee ;-(( Było już tyle razy, że nikomu nie chce się odpowiadać !!
    Zablokowało Ci funkcję SZUKAJ ???
    OKi - po raz ostatni ;-))
    4-ta przesyłka to telekod, który musisz zmienić przy pierwszym połączeniu z
    infolinią - z a n i m zaczniesz aktywować resztę (token, karta).

    Ech ...

  • 7. Data: 2004-03-12 22:10:39
    Od: "shado" <shado@//wytnij\\@pf.pl>

    Kolezka anakin <p...@p...onet.pl> pod wplywem
    natchnienia popelnil co nastepuje:

    > No nieeee ;-(( Było już tyle razy, że nikomu nie chce się odpowiadać
    > !! Zablokowało Ci funkcję SZUKAJ ???
    > OKi - po raz ostatni ;-))

    ok bije sie w piersi:)
    ale wywalilo mi OE i wszystkie stare wiadomosci poszly w piach:(
    teraz uzupelniam ponownie wszystkei grupy o wszystkie wiadomosci
    dzieki za cierpliwosc:)
    pozdrowionka
    shado