  • 1. Data: 2002-12-04 13:09:00
    Temat: SKOKi - artykul w Polityce
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witam,

    Po dluuuugiej przerwie w pisaniu na grupie (a momentami takze w
    czytaniu) postanowilem o sobie przypomniec. W dzisiejszej Polityce
    znajduje sie dosc ciekawy artykul o SKOKach, ktorych temat przewija
    sie przez grupe regularnie. B. Brzozowski z Multi pisze w nim, ze nie
    obawia sie ich konkurencji. Ja sadze ze jednak troche powinien bo moje
    i wielu moich znajomych uwolnione srodki z rocznej lokaty antybelkowej
    (w moim przypadku w mBanku) poszly wlasnie do SKOKu. Wiem ze to
    drobnica i wieksze sumy raczej tam nie pojda ale skoro dzieje sie tak
    w moim otoczeniu to mozna przypuszczac, ze jednak troche ludzi do nich
    pojdzie.
    Link do artykulu:
    http://polityka.onet.pl/162,1102369,1,0,2379-2002-49
    ,artykul.html.