  • 1. Data: 2002-12-04 12:54:51
    Temat: Inteligo - zdjecie , szukam.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Hej!

    Mam prosbe - czy znalazlaby sie jakas dobra duszyczka i podeslala mi
    zdjecie wyswietlacza komorki z tekstem z Inteligo ktory przychodzi
    SMSem?
    Chodzi mi tylko o np. sam poczatek itp.

    Bede b. wdzieczny.
    Ja sam niestety nie mam uaktywnionej tej uslugi, a ze z konta
    korzystam sporradycznie, wiec 4,99 zl to jak dla mnei za droga impreza
    na jedna fotke... (uaktywnianie uslugi tez :)

    Z gory dziekuje!!!

    P.S. No i nie ma nikt zrzutu ekranu strony glownej Inteligo z 2001
    roku?? :)

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-12-09 13:38:50
    Temat: Re: Inteligo - zdjecie , szukam.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Moze chodzi o to: http://www.inteligo.pl/oferta/place-sms-em.html#
    > Tam jest demo place sms itd.

    To juz mam :)
    Mnie chodzi o przychodzacy SMS np po zablokowaniu jakiejs kowty -
    zdjecie samego wyswietlacza z tekstem.. :)

  • 3. Data: 2002-12-09 14:20:31
    Od: "Krzysztof Sz." <b...@e...and.pl>

    napisał w wiadomości news:asktus$iqs$1@news.onet.pl...
> [...]
    > korzystam sporradycznie, wiec 4,99 zl to jak dla mnei za droga impreza
    > na jedna fotke... (uaktywnianie uslugi tez :)

    Witam
    Moze chodzi o to: http://www.inteligo.pl/oferta/place-sms-em.html#
    Tam jest demo place sms itd.

    pzdrwm;