  • 1. Data: 2002-12-04 12:17:13
    Temat: Jak się teraz zalogować LUKASa?
    Od: "BartekP" <b...@2...pl>

    Czy wy też macie teraz problemy z zalogowaniem się
    do tych szmaciarzy?
    Nie mówię już o durnowatych komunikatach o aktualizacji danych.
    Ostatnio jak się logowałem wyskoczyło okienko
    aby w opcjach przeglądarki ustawić SSL 3.0 i TLS 1.0.
    SSL już miałem więc ustawiłem tylko TLS 1.0 i zalogował
    się ale jakoś dziwnie to znaczy nie było żadnych grafik same
    napisy a w centralnej ramce pustka. Powróciłem do starych
    ustawień to znaczy odznaczyłem TLS i też się zalogował
    ale teraz kliknięcie na jakąkolwiek opcję powoduje
    ponowne pojawienie się ekranu logowania... i co ciekawe
    po ponownym zalogowaniu żądana opcja jest już wybrana...

    Bartek

  • 2. Data: 2002-12-04 12:17:22
    Temat: Re: Jak się teraz zalogować LUKASa?
    Od: dwr <d...@g...pl>

    "BartekP" <b...@2...pl> wrote in news:askrlc$i6q$1@news.tpi.pl:

    > Czy wy te? macie teraz problemy z zalogowaniem si?
    > do tych szmaciarzy?

    [ciach]

    > ustawie? to znaczy odznaczy?em TLS i te? si? zalogowa?
    > ale teraz klikni?cie na jakąkolwiek opcj? powoduje
    > ponowne pojawienie si? ekranu logowania... i co ciekawe
    > po ponownym zalogowaniu ?ądana opcja jest ju? wybrana...

    wlasnie mi sie laduje.... od minuty.... czyli nie jest dobrze ...
    cos mieszaja....

    dwr

  • 3. Data: 2002-12-04 19:13:08
    Od: "Crimson" <r...@p...gazeta.pl>

    Był zwis przez jakąś godzinkę.
    Lukas linia mówiła że cośik grzebią.
    Apropos szmaciarzy,
    ja uważam że to dobry bank z dobrym serwisem.

    --
    -Crimson-

  • 4. Data: 2002-12-04 22:47:36
    Temat: Re: Jak si? teraz zalogowa? LUKASa?
    Od: m...@o...pl

    BartekP <b...@2...pl> wrote:
    > Nie m?wi? ju? o durnowatych komunikatach o aktualizacji danych.
    > Ostatnio jak si? logowa?em wyskoczy?o okienko
    > aby w opcjach przegl?darki ustawi? SSL 3.0 i TLS 1.0.

    wczoraj mialem identyczny problem, nic nie poradzilem porobilem przelewy
    z innego banku.

    mk