  • 1. Data: 2002-12-04 12:10:11
    Temat: e-bank - pytanie
    Od: "zjac" <z...@p...onet.pl>

    Witam,

    Poniewaz nie mam tak czasu biegac na poczte, czy do banku
    chcialbym zalozyc sobie konto bankowe z mozliwoscia robienia oplat przez
    internet,

    przegladalem dostepne banki tego typu, kryterium bylo -
    - oplaty za konto/przelewy ...
    - wysokosc oprocentowania
    - bezpieczenstwo kasy
    - mozliwosc robienia oplat/przelewow przez internet

    Wybralem MBANK ----- co o tym myslicie ???
    jak tam jest faktycznie z tym bezpieczenstwem ? obsluga ? itp ?
    moglby ktos napisac swoje uwagi z korzystania z MBanku ?

    a moze polecacie inny bank ?

    Z gory dzieki za odpowiedz
    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2002-12-04 12:16:10
    Temat: Re: e-bank - pytanie
    Od: s...@o...pl

    > Wybralem MBANK ----- co o tym myslicie ???
    > jak tam jest faktycznie z tym bezpieczenstwem ? obsluga ? itp ?
    > moglby ktos napisac swoje uwagi z korzystania z MBanku ?
    >
    > a moze polecacie inny bank ?

    Skoro już wybrałeś to po co się pytasz? Trzeba się było spytać przed wybraniem.
    mBank nie jest zły poza tym, że skubie AŻ 36 zł za VE do eMaxa. Osobiście wolę
    e-Pakiet w Fortisie

  • 3. Data: 2002-12-04 13:48:27
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > mBank nie jest zły poza tym, że skubie AŻ 36 zł za VE do eMaxa. Osobiście wolę
    > e-Pakiet w Fortisie

    To może jeszcze napiszesz, że Fortis to 8 zeta miesięcznie, czyli 96 rocznie?
    I te pieniądze musisz zapłacić, a za kartę do emaxa nie musisz? I nie pisz, że w
    Fortisie masz bezpłatne wypłaty z wszystkich bankomatów. Po prostu każdy wybiera, co
    mu pasuje, tyle że jak już odpowiadasz, to rzetelnie.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2002-12-04 17:27:55
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Najpierw załozysz w mBanku, potem jeszcze z dwa w innych... sam zobaczysz ;)

    Seb

  • 5. Data: 2002-12-05 08:03:41
    Od: "zjac" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Human Being" <g...@p...onet.pl> napisał:
    (...)
    > Czyli podsumowując, jeżeli nie prowadzisz działalności gospodarczej,
    > to polecam mBank lub ewentualnie inteligo.

    A jak jest sprawa potwierdzania transakcji ?
    nie wykupilem co miesiecznych wydrukow (15zł ??!!)
    wiec jak zrobie przelew i ktos bedzie twierdzil, ze go nie otrzymal ....
    ... czy zwykly wydruk jaki sobie zrobie na stronie mbanku mojej transakcji
    ma jakas moc prawna ??? ... pewnie nie ....
    ale moze przesadzam .... takie sytuacje sie pewnie nie zdazaja ;-)

    Pozdrawiam
    jacek

  • 6. Data: 2002-12-05 10:19:00
    Od: p...@o...pl

    > a moze polecacie inny bank ?

    sprobuj jeszccze poszukac w wyszukiwarce kont na bankier.pl :
    http://www.bankier.pl/narzedzia/wyszukiwarki/konta/

  • 7. Data: 2002-12-05 12:53:54
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Human Being napisał(a):

    > Niektórzy narzekają na toporny interfejs. Może i mają recję, ale
    > akurat w tym wypadku, to ja mam w nosie interfejs, wolę żeby wszystko

    to ciekawe bo ja chwale sobie bardzo dobry interfejs, szybkośc i
    przejrzystość! Dla porównania mam jeszcze okropne BPH i ING.

    --
    __o Normanos Roweros Pedziwiatros
    _`\<,_ GG #1798800