  • 1. Data: 2013-04-03 19:28:52
    Temat: SKOK w bok - zaczyna sie
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Ministerstwo Finansów skierowało do prokuratury zawiadomienie o
    podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez członków zarządu
    Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w Wołominie -
    poinformowała rzecznik resortu Wiesława Dróżdż.

    http://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/mf-zawiadom
    ilo-prokurature-w-sprawie-dzialalnosci-skok-w,190689
    4,4199

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 2. Data: 2013-04-04 10:02:24
    Temat: Re: SKOK w bok - zaczyna sie
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 3 Kwi, 19:28, Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote:
> [...]
    >   Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w Wołominie -
    >   poinformowała rzecznik resortu Wiesława Dróżdż.

    I co konkretnie ta informacja ma oznaczać dla korzystających ze SKOK
    Wołomin? I co się zaczęło?

    Ja mogę zawiadomić prokuraturę, że podejrzewam, iż jesteś złodziej i
    malwersant. I co z tego wynika?

    KNF i MF boli polityka SKOKu Wołomin. Stał się on zbyt poważnym
    konkurentem banków. Być może go zniszczą, ale na pewno nie takim
    zawiadomieniem. Ale głupimi artykułami i rozpuszczaniem wieści, jak to
    jest źle to już prędzej, bo ludzie mogą jednak stanąć w kolejce po
    kasę.

  • 3. Data: 2013-04-04 10:14:50
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-04 10:02, Konfabulator pisze:
> [...]
    > zawiadomieniem. Ale głupimi artykułami i rozpuszczaniem wieści, jak to
    > jest źle to już prędzej, bo ludzie mogą jednak stanąć w kolejce po

    Specjalnie nie śledzę ale ciągle ostatnio w opinioTFUUUrczych mediach
    słyszę wrzutki jakie to skoki są beee. Tak jakby były bardziej beee od
    nie skoków. Przypadek? ;-)

  • 4. Data: 2013-04-04 10:39:49
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 4 Kwi, 10:14, z <z...@u...pl> wrote:

    > Specjalnie nie ledz ale ci gle ostatnio w opinioTFUUUrczych mediach
    > s ysz wrzutki jakie to skoki s beee. Tak jakby by y bardziej beee od
    > nie skok w. Przypadek? ;-)

    Bo kasę masz oddać w banku na 2% i nie podskakiwać!

  • 5. Data: 2013-04-04 16:05:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" kjjcpq$us8$...@n...task.gda.pl

    > Specjalnie nie śledzę ale ciągle ostatnio w opinioTFUUUrczych mediach słyszę
    wrzutki jakie to skoki są beee. Tak jakby były
    > bardziej beee od nie skoków. Przypadek? ;-)

    Siostro -- czy mogłabyś uchylić swój kaptur, abyśmy poznały Twoją twarz...
    (czy możesz podpisać się pełnym imieniem, nazwiskiem, zajmowanym stanowiskiem,
    o ile jakieś zajmujesz i napisać kilka słów o sobie, abyśmy poznały, z kim
    mamy do czynienia i jakie mogą być Twoje intencje)
    Proszę, gdyż nie rozpoznaję w ciemnościach/mrokach,
    z kim mam przyjemność/do_czynienia. ;)

    -=-

    I co z tego, że jakieś tam MF/KNF ostrzega, że Amber Gold może
    prowadzić działalność niebezpieczną dla klientów? Od dawna
    działalność młodych, prężnych biznesmenów jest solą w oku
    zazdrosnych urzędników i od dawna różne urzędy piszą, jakie
    to Amber Gold jest Beeee. :) [ciekawe, to beczenie baranów
    czy milczenie owiec...]

    Siostro -- SKOKI konkurują z bankami, ale (; są jakieś
    inne ;) -- na przykład nie płacą podatków.

    -=-

    Chyba jest rzeczą oczywistą, że SKOKi to twory dziwne. Niby są
    kasami pracującymi na rzecz bliskiego kręgu ,,swojaków'', jednak
    tak naprawdę świadczą usługi dla każdego. ,,Swojak'' wie, czy ten
    ,,zza rogu'' to kawał #$%@, czy porządny człowiek, jednak przeciętny
    klient SKOKu nie ma pojęcia o tym, jakiej reputacji ludzie zarządzają
    danym SKOKiem. Urzędnik nie musi pilnować rozliczeń dokonywanych pomiędzy
    żoną i mężem -- ogół społeczeństwa zakłada, że mąż i żona kochają się
    wzajemnie i są wobec siebie uczciwi aż do bólu (co akurat nie musi
    być prawdą w każdym wypadku, a im bardziej podłe jest społeczeństwo,
    tym jest gorzej i na tym poletku, dlatego od czasu do czasu społeczeństwo
    interweniuje także w sporach małżeńskich -- na przykład rozwodu udziela
    sąd) ale właśnie w tym celu ludzie powołali urzędy, aby te urzędy
    (jak się to mówi -- z urzędu) kontrolowały to i owo.

    -=-

    Zaczekajmy spokojnie na efekty tego doniesienia i nie
    wybielajamy (ani też nie oczerniajmy) bez powodu tego
    czy innego SKOKu [na kasę] w Polsce.

    -=-

    IMO SKOKi nie powinny pracować na rzecz ludzi sobie obcych, jako
    że wówczas wchodzą w zakres pracy banków. O ile sam sobie pożyczasz
    jakieś dobra -- nikt nie powinien tego kontrolować, ale co wówczas,
    gdy rozwiniesz swą działalność i zaczniesz pożyczać obcym sobie
    ludziom? Na dodatek udając kogoś, kto ma dobrą reputację
    (nawet jest powiedzenie -- pewne jak w banku) w oparciu
    o którą chcesz rozbudować własny biznes. IMO jeśli jakaś
    SKOK (czy inna kasa podwórkowa) tak mocno rozwinęła się,
    że może świadczyć swe usługi całemu społeczeństwu, powinna
    przeobrazić się w banki i pracować na zasadach wypracowanych dla banków.

    Tak jak z hotelem -- jeśli przyjmiesz na noc swoich krewnych, nikt
    obcy tego nie musi kontrolować, ale jeśli tych krewnych będzie tak
    dużo, że rozbudujesz swój dom i z czasem (gdy zabraknie Ci krewnych
    na kilka dni) zaczniesz przyjmować na noc obcych sobie ludzi, staniesz
    się kimś na kształt agroturystyki czy hotelu... A wówczas IMO będziesz
    musiał sprostać wymogom stawianym przez społeczeństwo agroturystykom
    czy hotelom.

    BTW -- agroturystyki także nie płacą podatków. :)

    I jeśli chowasz [w zakamarkach swej duszy?] jakąś świnię, zabijesz
    ją [z okazji wielkanocnej spowiedzi?] i zjesz jej mięso -- raczej
    urzędnikom nic do tego, ale jeśli zaczniesz takie mięso sprzedawać
    innym, raczej musisz podporządkować się badaniom itp. restrykcjom...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-04-04 19:34:54
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Thu, 4 Apr 2013 01:02:24 -0700 (PDT)
    Konfabulator <k...@1...pl> wrote:

    > I co konkretnie ta informacja ma oznaczać dla korzystających ze SKOK
    > Wołomin? I co się zaczęło?
    >
    > Ja mogę zawiadomić prokuraturę, że podejrzewam, iż jesteś złodziej i
    > malwersant. I co z tego wynika?

    A sprobuj, zobaczymy, co napisza gazety.

    > KNF i MF boli polityka SKOKu Wołomin. Stał się on zbyt poważnym
    > konkurentem banków.

    Podobnie jak zniszczyli konkurencje bankow pt. Amber Gold?

    > Być może go zniszczą, ale na pewno nie takim
    > zawiadomieniem. Ale głupimi artykułami i rozpuszczaniem wieści, jak to
    > jest źle to już prędzej, bo ludzie mogą jednak stanąć w kolejce po
    > kasę.

    A co, maja pisac, ze wszystko jest w porzadku, bo przeciez mogli
    oszukac na wiecej?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 7. Data: 2013-04-04 23:12:43
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 4 Kwi, 19:34, Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote:

    > A sprobuj, zobaczymy, co napisza gazety.

    Nic, bo zapewne nie obracasz kilkunastoma miliardami złotych.

    > Podobnie jak zniszczyli konkurencje bankow pt. Amber Gold?

    Amber Gold to była prywatna spółka i mogła sobie obiecywać co chciała
    i komu chciała. I owszem, tak szybko wykończyła ich konkurencja i
    prasa. A głównie to spółki skarbu państwa, bo ciepłe posadki w LOTcie
    wisiały na włosku. Gdyby Plichcie wyszedł numer z wydymaniem z rynku
    krajowego LOTu to jakieś ochłapy z piramidki by go w ogóle nie
    interesowały. A że to była piramidka to chyba nikt z przebywających tu
    nie miał nigdy żadnych wątpliwości? Sam pisałem o tym
    kilkunastokrotnie wszędzie, gdzie ludzie pytali o co w tym chodzi.

    > A co, maja pisac, ze wszystko jest w porzadku, bo przeciez mogli
    > oszukac na wiecej?

    Oczywiście nie masz pojęcia o czym zawiadomiono prokuraturę, ale gadać
    od rzeczy możesz, bo taki jest internet. To może coś bardziej około-
    faktowego. Zawiadomiono prokuraturę, że szefostwo SKOK udzieliło
    kilkumilionowego kredytu lub kilku takich, osobie powiązanej ze
    SKOKiem o zbyt niskiej zdolności, jak na taki kredyt. W działalności
    SKOK ta sprawa jest w ogóle pomijalna. I gdyby porównać to do
    działalności jednego takiego banku, co jego szef ma imię na L. to
    akurat L Banki dawały kredyty każdemu na lewo i prawo, a kilkanaście
    tysięcy osób wydupczyły na kilkadziesiąt milionów. I tym KNF się nie
    zajmuje, bo według KNF wszystko było w porządku. W finansach nie ma
    niestety żadnych ładnych panów w garniturach i każdy orze jak może, a
    garnitur co najwyżej jest potrzebny by wydymać na miliony, a nie
    kilkaset złotych i tak to się w tym światku kręci. Co ciekawe dziś
    interia pieje, jakie to SKOKI są kochane... Dziwne nie?

    A może w sprawie skoku wołomin posłużymy się jakimiś dokumentami? Np.
    opublikowany dziś bilans otwarcia dla KNF:
    http://skok.wolomin.pl/dokumenty_do_pobrania/BDO.pdf
    Na tej podstawie proponuję stawiać zarzuty. Np. wzrost
    przeterminowanych pożyczek rdr i porównywać to od razu z raportami
    banków. Bo polityczne zagrywki z wykorzystaniem mediów i prywatne
    wojenki krajowej SKOK ze SKOKW mnie osobiście w ogóle nie ruszają i
    będę ludziom to tłumaczył do upadłego, bo upadek SKOKW przez taką
    pseudo aferę byłby niesamowitą porażką dla całego systemu SKOK.
    Obawiam się też, że taki upadek SKOKu spowodowałbym w krótkim czasie
    run na banki. I wtedy już może być za późno na opamiętanie się tzw.
    "władzy" i "kręcących sznurkami".

  • 8. Data: 2013-04-05 04:10:01
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Thu, 4 Apr 2013 14:12:43 -0700 (PDT)
    Konfabulator <k...@1...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Amber Gold to była prywatna spółka i mogła sobie obiecywać co chciała
    > i komu chciała. I owszem, tak szybko wykończyła ich konkurencja i

    lol, Amber Gold wykonczyla konkurencja.
    Mam nadzieje, ze prokuratura nie dojdzie do tych samych wnioskow co ty.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 9. Data: 2013-04-05 06:25:25
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Jesteś na tyle ograniczony, że z kilkunasto zdaniowego wywodu potrafisz zacytować
    trzy, wyrwać z kontekstu jedno i skomentować je "lol"? To po co właściwie dupę
    zawracasz?

  • 10. Data: 2013-04-05 07:44:59
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    > o sobie, abyśmy poznały, z kim mamy do czynienia i jakie mogą być
    > Twoje intencje) Proszę, gdyż nie rozpoznaję w ciemnościach/mrokach,

    A do czego Ci potrzebne?
    Myślę, że tak połowa internautów sądzi,
    że Leszek z Białegostoku jest postacią fikcyjną :-)