  • 1. Data: 2013-04-03 19:45:11
    Temat: Gdzie cashback w Zielonej Górze, BP się wypięło
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Witam,

    dzisiaj podjeżdżam standardowo na BP celem zatankowania 2 litrów paliwa
    i wypłacenia 200 zł cashbacku a pani w kasie mówi, że od teraz wypłacają
    tylko tyle cashbacku ile wydasz u nich na inne rzeczy :O
    Wydasz 10 zł na paliwo, możesz do tego wziąść 10 zł cashbacku.
    Wolno im tak w ogóle? Na stronie Visa jest napisane, że niezależnie od
    kwoty, czyli łamią zasady.

    Zacząłem poszukiwać innych sensownych źródeł cashbacku w moim mieście,
    gdzie da się kupić na przykład gazetę za 1,99 albo litr paliwa i
    wypłacić 200 pln, łapiące się na zwrot w Meritum. Wiem o Orlenach, ale
    tu ponoć jest jakieś rozróżnienie stacji i nie na każdej dają cashback.
    Ktoś coś może podpowiedzieć?

  • 2. Data: 2013-04-03 21:05:42
    Temat: Re: Gdzie cashback w Zielonej Górze, BP się wypięło
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 3 kwietnia 2013 19:45:11 UTC+2 użytkownik omega_fan napisał:
    /.../
    > da się kupić na przykład gazetę za 1,99 albo litr paliwa i
    >
    > wypłacić 200 pln, łapiące się na zwrot w Meritum.

    W Meritum? A wydają tam karty "cashbackowe"? Moja nie ma takiej funkcjonalności.
    ATSD warto dla 1%MB?

    > Wiem o Orlenach, ale
    >
    > tu ponoć jest jakieś rozróżnienie stacji i nie na każdej dają cashback.
    >
    > Ktoś coś może podpowiedzieć?

    Było na grupie. Chodzi o nry stacji

  • 3. Data: 2013-04-03 21:15:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Było na grupie. Chodzi o nry stacji

    a nawet jak mają to nie chcą akceptować, bo "tam jest bankomat" i tyle,
    albo szef nie kazał

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-04-03 21:31:16
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 04/03/2013 09:05 PM, eisenberg wrote:
> [...]
    > /.../

    > W Meritum? A wydają tam karty "cashbackowe"? Moja nie ma takiej funkcjonalności.

    Tfu, chodziło mi o Millenium.

    > Było na grupie. Chodzi o nry stacji

    OK, sprawdzę w archiwum.

  • 5. Data: 2013-04-03 22:37:12
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 3 kwietnia 2013 21:31:16 UTC+2 użytkownik omega_fan napisał:
    /.../

    > OK, sprawdzę w archiwum.

    Konkretnie chodzi o to (OIDP), czy dana stacja jest "czysto" orlenowska czy
    partnerska. Te ostatnie mają wyższe numery i nie dają cash backu

  • 6. Data: 2013-04-03 23:13:46
    Od: dziadek <a...@w...pl>

    > Konkretnie chodzi o to (OIDP), czy dana stacja jest "czysto" orlenowska czy
    partnerska. Te ostatnie mają wyższe numery i nie dają cash backu

    Choć nie do końca tak jest. Bowiem w moim mieście (nie jest to ZG) tankuję za 200zł
    biorąc jednocześnie cb 200zł na stacjach orlen o numerach: 1422 i 695 i póki co w
    mille przechodzi. Inne stacje mają dość dziwne podejście do cb. Przykładowo na stacji
    o nr 185 pani nie umiała wypłacić cb razem z paliwem. Ale powiedziała, że w kolejnej
    transakcji mogę kupić cokolwiek to wtedy wypłaci. Zaś na stacji nr 7335 cb nie
    wypłacają w ogóle. Tak więc każdą stację trzeba przetestować indywidualnie.

  • 7. Data: 2013-04-04 19:27:56
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    omega_fan wrote:

> [...]
    > Wydasz 10 zł na paliwo, możesz do tego wziąść 10 zł cashbacku.
    > Wolno im tak w ogóle? Na stronie Visa jest napisane, że niezależnie od

    Dziwne to, jutro skocze na BP (w Krakowie) i sprawdze, czy zaraza sie
    roznosi na caly kraj ;)

> [...]
    > wypłacić 200 pln, łapiące się na zwrot w Meritum. Wiem o Orlenach, ale
    > tu ponoć jest jakieś rozróżnienie stacji i nie na każdej dają cashback.

    Ktos kiedys pisal, ze nr stacji ponizej 500 sa OK. Nry mozna sprawdzic na
    stronach Orlenu

    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2013-04-08 08:35:27
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 04/03/2013 07:45 PM, omega_fan wrote:
    > Witam,
    >
    > dzisiaj podjeżdżam standardowo na BP celem zatankowania 2 litrów paliwa
    > i wypłacenia 200 zł cashbacku a pani w kasie mówi, że od teraz wypłacają

    Oddalo Wam Millenium za cashbacki?
    Bo ja sie cos nie moge doliczyc....

  • 9. Data: 2013-04-08 08:49:13
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 4 kwietnia 2013 19:27:56 UTC+2 użytkownik ls napisał:

    > Dziwne to, jutro skocze na BP (w Krakowie) i sprawdze, czy zaraza sie
    > roznosi na caly kraj ;)

    Kupilem gazete (2.80) i wyplacilem 200zl, a wiec dalej dziala :)

    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2013-04-08 10:53:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    omega_fan <o...@n...org> writes:

    > Oddalo Wam Millenium za cashbacki?
    > Bo ja sie cos nie moge doliczyc....
    Tak.
    Przy okazji ciekawostka:

    Data księgowania: 2013-04-06
    Tytuł: Nagroda w sprzedaży premiowej za platności kartą Visa Dobre Konto w03/2013

    Data księgowania: 2013-03-06
    Tytuł: Zwrot 3% wydatków dokonanych kartąVISA DOBRE KONTO w 02/2013

    :)

    KJ

    Reading is to the mind what exercise is to the body.