  • 11. Data: 2013-04-05 09:16:25
    Temat: Re: SKOK w bok - zaczyna sie
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 4 Apr 2013 21:25:25 -0700 (PDT), Konfabulator wrote:
    > Jesteś na tyle ograniczony, że z kilkunasto zdaniowego wywodu potrafisz zacytować
    trzy, wyrwać z kontekstu jedno i skomentować je "lol"?

    Sciął cytat, jak zaleca netykieta. Caly post nie zaslugiwał na wiecej
    niz 'lol'.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 12. Data: 2013-04-05 16:52:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 515e64d9$0$1251$6...@n...neostrada.pl

    > A do czego Ci potrzebne?
    > Myślę, że tak połowa internautów sądzi,

    Prawdopodobnie tak, gdyż sędziowie dużo zarabiają, więc i chętnych nie brakuje.

    > że Leszek z Białegostoku jest postacią fikcyjną :-)

    Kto by pomyślał, że Czarnecki jest z Białegostoku...

    -=-

    Ale na pewno nikt nie myśli, że Eneuel jest postacią fikcyjną.
    Skunks Samul uważał, iż zechcę się przed nim ukryć, zmieniając
    swoje nazwisko, zatem :) zacząłem używać tego Nicku -- Eneuel,
    by jednoznacznie być identyfikowanym bez względu na ewentualne
    zmiany nazwisk czy imion. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2013-04-05 17:04:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" e...@y...goo
    glegroups.com

    : Amber Gold to była prywatna spółka

    W przeciwieństwie do państwowej działalności
    obejmującej niemal 100% polskiej gospodarki?

    IMO mylisz pojęcia -- 'prywatny interes' i 'kiepski interes'.

    : interesowały. A że to była piramidka to chyba nikt z przebywających tu

    To nie była piramida -- złoto drożało a Plichta opierał się o złoto.
    Ale cena złota załamała się -- i Plichta nie doczekał się kolejnej zwyżki.

    Równie dobrze/źle/skutecznie załamały się interesy oparte
    o nieruchomosci -- ludzie pożyczali pieniądze handlarzom,
    ci kupowali coś i sprzedawali po czasie z zyskiem, ale
    interes załamał się. O Amber Gold wiemy, zaś o tym, że
    masa ludzi (nie ja -- bo ja nie miałem szmalu) straciła
    u podobnych przedsiębiorców, nie wiemy wiele.

    : nie miał nigdy żadnych wątpliwości? Sam pisałem o tym
    : kilkunastokrotnie wszędzie, gdzie ludzie pytali o co w tym chodzi.

    Piramida to coś innego.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2013-04-05 19:15:09
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Fri, 5 Apr 2013 07:16:25 +0000 (UTC)
    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > Sciął cytat, jak zaleca netykieta. Caly post nie zaslugiwał na wiecej
    > niz 'lol'.

    Rozszerzajac "lol": z falszywych zalozen mozna udowodnic _wszystko_.

    To tak a propos konkurencji, ktora wykonczyla Amber Gold, i reszty
    wycietego wywodu.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 15. Data: 2013-04-05 21:17:19
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 5 Kwi, 19:15, Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote:

    > Rozszerzajac "lol": z falszywych zalozen mozna udowodnic _wszystko_.

    A jakiekolwiek założenia swoje przedstawisz i udowodnisz cokolwiek czy
    to już koniec tego wątku?

  • 16. Data: 2013-04-06 01:46:46
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Fri, 5 Apr 2013 12:17:19 -0700 (PDT)
    Konfabulator <k...@1...pl> wrote:

    > A jakiekolwiek założenia swoje przedstawisz i udowodnisz cokolwiek czy
    > to już koniec tego wątku?

    Mam udowadniac, ze MF zlozylo doniesienie do prokuratury w sprawie
    SKOK Wolomin, czy to, ze Amber Gold nie wykonczyla konkurencja, a jej
    wlasciciel?

    Bo o niczym innym do tej pory nie pisalem.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 17. Data: 2013-04-06 01:55:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" 3...@y...goog
    legroups.com

    > Rozszerzajac "lol": z falszywych zalozen mozna udowodnic _wszystko_.

    : A jakiekolwiek założenia swoje przedstawisz
    : i udowodnisz cokolwiek czy to już koniec tego wątku?

    [siostry kłócą się... Ewidentny brak świeżych wiśni...]

    Imo nie warto zastanawiać się zbyt mocno nad AG.

    [skoro AG to srebro, nie złoto]

    Ja dziękuję Bogu i Grupie za to, że ominąłem bursztynowe złoto.
    Szkoda, że nie udzielałem się na tej grupie 14 lat temu -- wówczas
    bym ominął największy dramat mego życia, jakim było wypłukiwanie
    się (połączone z zadłużaniem się) ze szmalu w sytuacji, gdy
    dziennie w ciągu roku bez trudu mogłem odłożyć równowartość
    dwóch mieszkań o powierzchni 65 metrów kwadratowych każde.

    Brak szmalu (a raczej -- zadłużenie) zachęciło moich wrogów
    do kąsania mnie, co niemal pozbawiło mnie życia. Trudno mi
    zgadnąć, dlaczego w ogóle przeżyłem, ale byłem pewny tego,
    że nie przeżyję. Ręka drętwieje, biegać nie mogę, plecy (na
    wysokości klatki_piersiowej/płuc) bolą, a to wszystko
    ,,zasługi'' uszkodzeń kręgosłupa.

    Moja Arkedocja legła w gruzach, wśród których dobrze czuję się. :)

    Nie dany więc upadek mi,
    Nie dana sława dawnych dni
    Więc swoje kroki stawiam dzisiaj bez oklasków!
    Wtem błyska oczywista myśl!
    I wiem, co robić mam od dziś!
    Napięte zawsze w świecie druty są kolczaste!

    http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze_alfab
    etycznie/kaczmarskiego/l/linoskoczek.php

    Akupunktura ;) mnie nie ciągnie -- wolę nagrzewanie.
    Jeśli Siostry chcecie ograniczyć swoje problemy
    okołokręgosłupowe -- nie przeziębiajcie swoich
    kręgosłupów. A jeśli już macie problemy -- ćwiczcie
    (Fastum daje porady co do ćwiczeń) i nagrzewajcie
    czymkolwiek.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2013-04-06 03:00:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-04 19:34, Tomasz Chmielewski pisze:

    > A sprobuj, zobaczymy, co napisza gazety.

    > Podobnie jak zniszczyli konkurencje bankow pt. Amber Gold?

    > A co, maja pisac, ze wszystko jest w porzadku, bo przeciez mogli
    > oszukac na wiecej?

    A co ze SKOK-iem Chmielewskiego i Stefczyka?

    --
    animka

  • 19. Data: 2013-04-06 15:03:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 6 kwietnia 2013 03:00:55 UTC+2 użytkownik animka napisał:

    > A co ze SKOK-iem Chmielewskiego
    Nie widzisz że celowo Tomasz Chmielewski link o SKOKu Wołomin podał aby konkurencji
    zaszkodzić. Pewnie chce przejąć;)

  • 20. Data: 2013-04-07 01:10:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-06 15:03, Kris pisze:

    > Nie widzisz że celowo Tomasz Chmielewski link o SKOKu Wołomin podał aby konkurencji
    zaszkodzić. Pewnie chce przejąć;)

    Widzę. Jak przez mgłę :-)

    --
    animka