  • 1. Data: 2004-11-17 19:50:47
    Temat: SKOK na kase
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    W dzisiejszej polityce jest raport - jeszcze nie czytalem, Ale bardzo
    negatywny z tego co przejrzalem

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 2. Data: 2004-11-17 20:07:52
    Temat: Re: SKOK na kase
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2004 20:50:47 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

    >W dzisiejszej polityce jest raport - jeszcze nie czytalem, Ale bardzo
    >negatywny z tego co przejrzalem

    Fragment artykułu (całość będzie 22.11.2004):
    http://polityka.onet.pl/162,1203059,1,RA,artykul.htm

  • 3. Data: 2004-11-17 20:12:34
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2004 20:50:47 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    naskrobał(a):

    > W dzisiejszej polityce jest raport - jeszcze nie czytalem, Ale bardzo
    > negatywny z tego co przejrzalem

    zobaczymy - na razie po 1 stronie wynika że autor niewiele wie o temacie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-11-17 20:58:59
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    napisał w wiadomości news:cnga40$bfg$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    > Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

    Gazeta Polityka to dno, jak i nasi politycy to zera.

  • 5. Data: 2004-11-17 21:01:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Seba_Fan <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Gazeta Polityka to dno, jak i nasi politycy to zera.

    Dno? Ja tak nie uwazam i lubie polityke jak i jej teksty. Nie wszystkie -
    ale wiekszosc.
    Jak rozumiem artykul czytales i co tam zle bylo? (bo ja jeszcze nie
    ruszylem go)

  • 6. Data: 2004-11-17 21:02:29
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Gazeta Polityka to dno, jak i nasi politycy to zera.

    Gazeta Polityka kjest super. Jak ktos chce sobie zdjecia poogladc to niech
    "Fakt" czyta

    Lelek

  • 7. Data: 2004-11-17 21:11:45
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Dno? Ja tak nie uwazam i lubie polityke jak i jej teksty. Nie wszystkie -
    > ale wiekszosc.
    > Jak rozumiem artykul czytales i co tam zle bylo? (bo ja jeszcze nie
    > ruszylem go)

    w podanym wyzej linku jest tylko fragment artykulu, niewiele z niego
    wynika....musimy poczekac na pelen tekst, wtedy bedzie co komentowac

  • 8. Data: 2004-11-17 21:21:36
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:cnga40$bfg$1@news.onet.pl...
    > W dzisiejszej polityce jest raport - jeszcze nie czytalem, Ale bardzo
    > negatywny z tego co przejrzalem

    Niestety - kompletnie niemerytoryczny :(

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2004-11-17 21:35:11
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Gazeta Polityka kjest super. Jak ktos chce sobie zdjecia poogladc to niech "Fakt"
    czyta

    gazeta, dla ktorej pracuje Pani Janina Paradowska nie moze byc super

    kursor

  • 10. Data: 2004-11-17 21:49:11
    Od: Benny <z...@x...interia.pl>

    kursor wrote:

    > gazeta, dla ktorej pracuje Pani Janina Paradowska nie moze byc super

    Też mam na nią alergie ;-)

    Zbyszek