  • 11. Data: 2015-02-27 23:22:06
    Temat: Re: SKBank - koniec promocji
    Od: Karol <c...@h...com>

    W dniu 2015-02-26 12:22, m...@g...com pisze:
    > Kiedyś (kilka lat temu) identyczną zagrywkę zrobił Getin Bank. Opłata za darmowe
    wcześniej konto, a skasowanie konta = brak odsetek z lokat.

    > Ale z tego co wyczytałem jak ktoś się burzył, straszył KNF (czy zgłaszał skargę) to
    jednak wypłacali wszystkie należne odsetki.

    Chyba dotarłem do tego samego bloga co Ty. Ciekawe czy komuś będzie się
    chciało i tutaj "burzyć".

  • 12. Data: 2015-02-28 19:14:53
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Ja na pewno dla zasady ich odwiedzę. W ostateczności wezmę kartę i nawalę im tyle
    środków by mi się te 3 zł zwracało wielokrotnie. Tylko czy ta karta nie ma żadnych
    innych opłat za wydanie/wznowienie? Bo jakoś się nie spieszą z wysłaniem mi tych
    informacji, a ja z tej ich strony korzystać nie umiem. Kiedyś o cennik trzeba było
    pisać mailem.

    A może mnie nie uraczą podwyżkami? Bo chyba musieliby mnie powiadomić 2 czy 3
    miesiące wcześniej.

  • 13. Data: 2015-03-02 00:03:10
    Od: Karol <c...@h...com>

    W dniu 2015-02-28 19:14, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
> [...]
    > Bo jakoś się nie spieszą z wysłaniem mi tych informacji, a ja z tej ich
    > strony korzystać nie umiem. Kiedyś o cennik trzeba było pisać mailem.

    Cennik można "łatwo" zlokalizować. Leży na stronie "O banku" ->
    "Informacje i komunikaty" -> "Informacje niezbędne". Proste. Nie widzę
    żadnych dodatkowych opłat za kartę, ale się nie zagłębiałem.

    Zresztą cennik na maila to jeszcze nic. Ostatnio Skbank uraczył mnie
    ankietą, którą można wypełnić i... wydrukować i... odesłać pocztą lub
    zanieść do placówki. Zadbali o wygodę klientów jak nikt inny. Początki
    internetu w Polsce się przypominają.

    > A może mnie nie uraczą podwyżkami? Bo chyba musieliby mnie powiadomić 2 czy 3
    miesiące wcześniej.

    Może milionerów oszczędzili ;)

  • 14. Data: 2015-03-02 21:31:23
    Od: abelincoln <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 10:14:53 -0800 (PST), Konfabulator Konfabulatorski
    napisał(a):

    > Ja na pewno dla zasady ich odwiedzę. W ostateczności wezmę kartę i nawalę im tyle
    środków by mi się te 3 zł zwracało wielokrotnie.

    Jak chcesz być złośliwy, to poproś o kartę vip. Różni się tylko
    bezpłatnością wszystkich bankomatów (dla zwykłej bezpłatne są tylko
    euronety).
    Jak poszedłem do placówki zawnioskować o takową, to udało mi się złożyć
    odpowiedni wniosek dopiero po godzinie negocjacji - bo nikt nie wiedział
    jak bank definiuje 4500 dochodu (a ponoć tyle trzeba mieć by dostać takową
    kartę). W placówce powiedzieli że wystarczy że się zobowiążę do takowego.
    Po sprawdzeniu w centrali to potwierdzili. Aczkolwiek jak zrobiłem przelew
    z odpowiednim tytułem, to zaczęli marudzić że nie jest to z firmowego i nie
    dadzą mi karty. Aktualnie trawią informację, że bank w którym mam konto
    powiązane z działalnością nie ma nic przeciwko (a przynajmniej nie zgłaszał
    zażaleń) bym używał zwykłego ror-a do obsługi firmy.

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln