    From: abelincoln <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SKBank - koniec promocji
    Date: Mon, 2 Mar 2015 21:31:23 +0100

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 10:14:53 -0800 (PST), Konfabulator Konfabulatorski
    napisał(a):

    > Ja na pewno dla zasady ich odwiedzę. W ostateczności wezmę kartę i nawalę im tyle
    środków by mi się te 3 zł zwracało wielokrotnie.

    Jak chcesz być złośliwy, to poproś o kartę vip. Różni się tylko
    bezpłatnością wszystkich bankomatów (dla zwykłej bezpłatne są tylko
    euronety).
    Jak poszedłem do placówki zawnioskować o takową, to udało mi się złożyć
    odpowiedni wniosek dopiero po godzinie negocjacji - bo nikt nie wiedział
    jak bank definiuje 4500 dochodu (a ponoć tyle trzeba mieć by dostać takową
    kartę). W placówce powiedzieli że wystarczy że się zobowiążę do takowego.
    Po sprawdzeniu w centrali to potwierdzili. Aczkolwiek jak zrobiłem przelew
    z odpowiednim tytułem, to zaczęli marudzić że nie jest to z firmowego i nie
    dadzą mi karty. Aktualnie trawią informację, że bank w którym mam konto
    powiązane z działalnością nie ma nic przeciwko (a przynajmniej nie zgłaszał
    zażaleń) bym używał zwykłego ror-a do obsługi firmy.

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln