  • 1. Data: 2015-02-23 16:50:45
    Temat: uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta Inteligo
    Od: n...@p...pl

    widząc brak porządnych ofert bezwarunkowych (TeDebile już są
    częścią Aliora, a bank Meritum niedługo się stanie jego częścią)
    zastanawiam się nad załozeniem konta w Inteligo (warunek 100zł
    debetówką mi nie odpowiada, ale jakoś przeżyję tę niedogodność)

    okazuje się że nie da sie normalnie podpisac umowy w placówce.
    infolinia informuje że przesyłkę kurierską dostarcza Inpost.

    No cóż, inpost (przynajmniej w mojej okolicy) działa dość
    niedbale. Listy sądowe nigdy nie są doręczane (od razu jest
    wtykane awizo i leć sobie 4km do kiosku ruch piechotą). Ale
    i ta perspektywa jest nienajgorsza bo kiedyś po paczkę ja
    musiałem na swój koszt pojechać do sąsiedniego miasta 25 km.

    Mam pytanie do osób które niedawno otwierały pierwsze konto
    inteligo (wiem już że są tutaj "zawodnicy" którzy ciagle
    zakładają i likwidują konta aby co rok zgarnąć tzw. wisienki)

    Jeśli pseudokurier Inpostu nie zastanie klienta w domu, to
    czy przesyłkę inteligo można odebrać w kiosku RUCH czy raczej
    w jakimś większym oddziale tegoż Inpostu w mieście powiatowym?

  • 2. Data: 2015-02-23 17:06:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    n...@p...pl writes:

    > widząc brak porządnych ofert bezwarunkowych (TeDebile już są
    > częścią Aliora, a bank Meritum niedługo się stanie jego częścią)

    Jak to "już"?
    KJ

  • 3. Data: 2015-02-23 21:28:37
    Od: n...@p...pl

    pytałem:

    > czy przesyłkę inteligo można odebrać w kiosku RUCH czy raczej
    > w jakimś większym oddziale tegoż Inpostu w mieście powiatowym?

    dodam że szczególnie cenne będą wszelkie uwagi osób które niedawno
    otwierały konto inteligo i których kurier inpostu nie zastał
    w domu za pierwszym razem - ciekawi mnie czy odbierały przesyłkę
    w kiosku ruch czy w jakimś większym oddziale tegoż Inpostu
    w swoim mieście powiatowym?

  • 4. Data: 2015-02-24 06:30:41
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    widząc brak porządnych ofert bezwarunkowych (TeDebile już są
    częścią Aliora,
    ------------
    Raczej T-mobile wkradlo sie do Aliora a nie odwrotnie. Karta i konto jest
    darmowe bezwarunkowo, co nie ma miejsca w przypadku Inteligo

  • 5. Data: 2015-02-27 19:29:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    n...@p...pl wrote:
> [...]
    > czy przesyłkę inteligo można odebrać w kiosku RUCH czy raczej
    > w jakimś większym oddziale tegoż Inpostu w mieście powiatowym?

    a co inpost odpowiedzial no to pytanie?

  • 6. Data: 2015-02-28 12:05:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-02-23 21:28, n...@p...pl pisze:
> [...]
    > w domu za pierwszym razem - ciekawi mnie czy odbierały przesyłkę
    > w kiosku ruch czy w jakimś większym oddziale tegoż Inpostu

    <https://www.inpost.pl/index.php?id=90>

    <http://www.inpost.pl/klient-indywidualny/uslugi-poc
    ztowe/listy.html>

    List polecony

    W przypadku nieobecności adresata przesyłki rejestrowanej, doręczyciel
    umieszcza w skrzynce oddawczej, na drzwiach adresata lub w innym
    widocznym miejscu pisemne zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki
    oraz adresie Punktu Pocztowego, Punktu Awizacyjnego lub Oddziału, w
    którym przesyłkę należy odebrać w terminie kolejnych 7 dni, licząc od
    dnia następnego po dniu pozostawienia zawiadomienia.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2015-02-28 12:13:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-02-28, Krystek <s...@k...art.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > którym przesyłkę należy odebrać w terminie kolejnych 7 dni, licząc od
    > dnia następnego po dniu pozostawienia zawiadomienia.

    Umów do podpisania tego typu się zazwyczaj nie wysyła listem poleconym tylko:

    https://www.inpost.pl/klient-biznesowy/uslugi-poczto
    we/smart-courier.html

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2015-02-28 12:25:04
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Umów do podpisania tego typu się zazwyczaj nie wysyła listem poleconym tylko:

    Czyli pewnie, jeśli nie zastanie nikogo w domu to przesyłka wraca do
    adresata. Więc w dobrym tonie - jak w przypadku firm kurierskich -
    byłoby przed doręczeniem zadzwonić do adresata i poinformować go, że
    przesyłka w drodze i może danego dnia się jej spodziewać.

    Chociaż w takim mBanku to pamiętam, że umowa przyszła za pośrednictwem
    Poczty Polskiej, odsyłało się wypełnione i podpisane formularze. I to
    wszystko. Ale to było ponad 10 lat temu...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2015-03-01 02:31:53
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >okazuje się że nie da sie normalnie podpisac umowy w placówce.
    >infolinia informuje że przesyłkę kurierską dostarcza Inpost.

    Nie można podpisać umowy o prowadzenie konta bankowego w placówce
    banku? A zamknąć konto w placówce można?
    Myślałem już, że Pekao SA osiągnęło szczyty - nie można w oddziale
    banku wyłączyć płatności bezstykowych, trzeba dzwonić na linię do
    obsługi kart...
    W ING (nie wiem czy to aktualne) nie można było w oddziale ustawić
    parametrów usługi SMS, tylko przez internet.
    Może jakiś oddzielny wątek czego nie mozna zrobić w oddziale będąc
    tam osobiście i się identyfikując a co można przez telefon, internet
    lub kuriera?

    Arek

  • 10. Data: 2015-03-01 21:48:15
    Od: n...@p...pl

> [...]
    > byłoby przed doręczeniem zadzwonić do adresata i poinformować go, że
    > przesyłka w drodze i może danego dnia się jej spodziewać.

    byłoby w dobrym tonie - ale niestety, to jest inpost
    czyli firma pocztopodobna :( w której generalnie
    wszyscy mają klienta w dupie.

    udało mi się ustalić że:
    1) Oni nie potrafią określić po ilu dniach doręczą (jak
    będą mieć to wyślą klienta, ale kiedy nie wiadomo - to
    jest "kwestia kilku dni" a ja niepotrzebnie czepiam się)

    2) po drugie kurier nie raczy zadzwonić (nie wiem, może
    firma kantuje go na rozliczeniu rozmów służbowych albo
    nakazuje mu dzwonić na własny koszt z własnej komórki?)

    inpost twierdzi że to niemożliwe, że zawsze dzwonią a ja
    wiem że nie ogłuchłem i że nie mam nic w nieodebranych...

    3) kurier może przybyć tylko i wyłącznie w godzinach
    w których mnie nie ma w domu i nie da się tego negocjować
    "nikt na takie zadupie nie będzie jechał o późnej godzinie"

    4) nie da się odebrać tego czegoś w kiosku ani w oddziale
    w sobotę - oddział czynny w tygodniu kiosk nie obsługuje
    przesyłek kurierskich, ew. kurier przyjedzie ponownie
    i ponownie nie zapowie się ponownie przyjdzie przed 13:00

    do tej pory 7x miałem wątpliwą przyjemność korzystać z ich
    usług i żaden z 7x nie zakończył sie doręczeniem przesyłki

    nie twierdzę że w całej Polsce cały Inpost działa tak bardzo
    źle jak w mojej okolicy - może to najwspanialsza firma w tym
    kraju a jedynie ja mam pecha że w mojej okolicy działa źle...

    wychodzi na to że musiałbym wziąć teraz zimą kilka dni
    urlopu i czekać w domu aż jaśnie pan kurier raczy zapukać
    do moich drzwi - nie jestem aż tak zdeterminowany żeby
    z powodu chęci otworzenia rachunku marnować dni urlopu...