  • 1. Data: 2015-06-01 22:22:46
    Temat: SKB - elokata opr. zm.
    Od: niko <k...@b...net>

    Witam,

    Ostatnio dostałem od nich maila, tym razem przypadkiem zobaczyłem, że od 1.6
    obniżają 6M z 3,0 na 2,3%. Widać już mają wystarczająco kasy.

    https://www.skbank.pl/elokaty24/

    pozdr
    niko

  • 2. Data: 2015-06-02 14:41:15
    Temat: Re: SKB - elokata opr. zm.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "niko" 556cbf17$0$8369$6...@n...neostrada.pl

    > Ostatnio dostałem od nich maila, tym razem przypadkiem
    > zobaczyłem, że od 1.6 obniżają 6M z 3,0 na 2,3%. Widać
    > już mają wystarczająco kasy.

    Albo mało kredytobiorców.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-06-02 16:10:06
    Od: gral <n...@e...pl>

    > "niko" 556cbf17$0$8369$6...@n...neostrada.pl

    > Albo mało kredytobiorców.

    Lokaty 3-letnie doznały obniżki z 5.00 na... 3.60.
    A dopiero co w marcu obniżyli z 5.50 na 5.00
    I weź tu oszczędzaj na długi termin :/

  • 4. Data: 2015-06-02 16:34:57
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-06-02 o 16:10, gral pisze:

    > Lokaty 3-letnie doznały obniżki z 5.00 na... 3.60.
    > A dopiero co w marcu obniżyli z 5.50 na 5.00
    > I weź tu oszczędzaj na długi termin :/

    A jednak... korekta. Z poniższego wynika, że nowe % są dla
    nowootwieranych lokat. Mimo, że % zmienne, to dokonali zróżnicowania w
    zależności od daty otwarcia lokaty. No to jednak nie jest źle!

    https://www.ekonto24-skbank.pl/user/oprocentowanie_i
    nterlokat_w_ekonto24.pdf

  • 5. Data: 2015-06-02 18:42:17
    Od: b...@o...pl

    SK Bank był zawsze na tyle przyjazny oszczędzającym, że mimo zmiennej stopy
    procentowej, obniżki stosował tylko do nowych wniosków składanych od dnia
    zmiany, a nie do już zawartych umów. Takie uczciwe podejście to dzisiaj rzadka
    cecha wśród banków.

  • 6. Data: 2015-06-03 00:22:40
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2015-06-02 o 18:42, b...@o...pl pisze:
> [...]
    > zmiany, a nie do już zawartych umów. Takie uczciwe podejście to dzisiaj rzadka

    Uczciwe podejscie to ten bank mial do czasu az nie wprowadzil oplat za
    konto internetowe, które trzeba trzymac az do zakonczenia lokat...

  • 7. Data: 2015-06-03 10:26:23
    Od: b...@o...pl

    W dniu środa, 3 czerwca 2015 00:23:12 UTC+2 użytkownik PP napisał:
    > Uczciwe podejscie to ten bank mial do czasu az nie wprowadzil oplat za
    > konto internetowe, które trzeba trzymac az do zakonczenia lokat...

    Jeżeli lokata była założona z konta w SK to po okresie ekspiracji środki
    powinny tam wrócić więc trudno wcześniej zamknąć konto. Ja zakładłem tylko
    e-lokaty (bez konta) i obniżenie oprocentowania (zmiennego przecież) nie
    dotyczyło lokat już otwartych. To mnie ujęło. Inne banki się nie patyczkują.

  • 8. Data: 2015-06-03 10:43:09
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-06-02 18:42, b...@o...pl wrote:

> [...]
    > zmiany, a nie do już zawartych umów. Takie uczciwe podejście to dzisiaj rzadka

    Nieprawda - normalnie zmieniali oprocentowanie, zreszta zgodnie z umowa
    i faktem, ze jest to lokata ze zmiennym oprocentowaniem. np.

    "Szanowna Pani / Szanowny Panie
    Informuje że:
    z dniem 23.05.2013 r. ulega zmianie oprocentowanie eLokaty24 otwartej w
    dniu (..)

    Środki zaksięgowane na rachunku w/w eLokaty24 w skali roku:
    o od ostatniej zmiany do dnia 22.05.2013 r. są oprocentowane 6.05%,
    o od dnia 23.05.2013 r. będą oprocentowane według stawki 5.80% .
    Działanie SK banku podyktowane jest decyzją Rady Polityki Pieniężnej (..)"

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2015-06-03 11:06:06
    Od: b...@o...pl

    W dniu środa, 3 czerwca 2015 10:43:10 UTC+2 użytkownik elmer radi radisson napisał:
> [...]
    > * od dnia 23.05.2013 r. będą oprocentowane według stawki 5.80% .
    > Działanie SK banku podyktowane jest decyzją Rady Polityki Pieniężnej (..)"

    Moze był okres, że robili to inaczej? Jak się to ma do tej informacji?

  • 10. Data: 2015-06-03 11:37:04
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-06-03 11:06, b...@o...pl wrote:

    > Moze był okres, że robili to inaczej? Jak się to ma do tej informacji?

    normalnie - napisales "byl zawsze" - wiec jak widac, tak nie bylo.
    Przy czym to nie jest zarzut w strone banku - to jest zgodne z definicja
    'oprocentowanie zmienne' jak i regulaminem produktu i nie ma nic
    wspolnego z uczciwoscia.

    Co do informacji, to z podanego tam linka widac obnizka rowniez
    nastapila. Najwyrazniej nastapilo bledne zrozumienie zapisu
    dotyczacego daty zalozenia lokaty. To zwyczajnie oznacza podana tabele
    oprocentowania lokat na dzien zalozenia. A jak wiadomo w tym czasie
    oprocentowanie lecialo dosc regularnie. W slad za tym widac rowniez
    o ile spada oprocentowanie w zaleznosci od tego kiedy byla zalozona
    lokata.

    Mowa o