  • 1. Data: 2015-05-27 00:15:25
    Temat: Getin Bank, karta i gorzkie żale
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Miałem na dniach (1 czerwca coraz bliżej) zastrzec kartę debetową
    MasterCard do Skarbonkowego w Getinie, by od 1 lipca nie zaczęli mi za
    nią pobierać opłat.

    Karty w mieszkaniu znaleźć nie mogę (nie używałem w ogóle), w notatkach
    z danymi rachunków numeru karty nie wpisałem. To może interfejs WWW do
    rachunku? Loguję się a tam środkowe numery karty zagwiazdkowane.
    Normalnie geniusz to wymyślił...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2015-05-27 05:21:23
    Temat: Re: Getin Bank, karta i gorzkie żale
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-05-27 o 00:15, Krystek pisze:
> [...]
    > z danymi rachunków numeru karty nie wpisałem. To może interfejs WWW do
    > rachunku? Loguję się a tam środkowe numery karty zagwiazdkowane.

    A po co ci numer karty do zastrzeżenia?

  • 3. Data: 2015-05-27 08:16:44
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2015-05-27 o 00:15, Krystek pisze:
    > Miałem na dniach (1 czerwca coraz bliżej) zastrzec kartę debetową
    > MasterCard do Skarbonkowego w Getinie, by od 1 lipca nie zaczęli mi za
    > nią pobierać opłat.

    ale po co do 1 czerwca? zastrzeżenie to nie wypowiedzenie ( z 30 dniowym
    okresem).

  • 4. Data: 2015-05-27 10:28:44
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 27 maja 2015 00:15:26 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:
> [...]
    > z danymi rachunków numeru karty nie wpisałem. To może interfejs WWW do
    > rachunku? Loguję się a tam środkowe numery karty zagwiazdkowane.

    Zadzwon na infolinie, powinni podac nr karty.
    A jak chcesz zastrzec karte, to wydaje mi sie, ze robiac to przez infolinie, nie
    musisz podawac nr karty.

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2015-05-27 12:38:27
    Od: z...@g...com

> [...]

    > z danymi rachunków numeru karty nie wpisałem. To może interfejs WWW do
    > rachunku? Loguję się a tam środkowe numery karty zagwiazdkowane.

    A nie łatwiej po prostu zastrzec kartę przez stronę WWW?
    Zastrzeżenie w 98% przypadków skończy się definitywnym zamknięciem karty. Problem
    może tylko być, jeśli w ciągu miesiąca kończy się termin starej karty. Tu szczegóły:
    http://zamknijkonto.pl/jak-zamknac-karte-do-konta-w-
    getin-online-open-online-getin-bank

  • 6. Data: 2015-05-27 15:05:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-05-27 12:38, zenonka7 <"!"> gmail.com pisze:

> [...]
    może tylko być, jeśli w ciągu miesiąca kończy się termin starej karty. Tu szczegóły:

    Może i łatwiej, ale nie chcę by się odnawiała, bo po 1 lipca będą za
    wydaną kolejną kartę miesięczne opłaty.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2015-05-27 16:50:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-05-27 15:05, Krystek pisze:

    getin-online-open-online-getin-bank

    > Może i łatwiej, ale nie chcę by się odnawiała, bo po 1 lipca będą za
    > wydaną kolejną kartę miesięczne opłaty.

    No to gwoli informacji: telefonicznie nie da się wypowiedzieć umowy.
    Można jedynie kartę zastrzec (i ewentualnie poprosić, by w systemie
    odznaczyli opcję automatycznego wznawiania karty).

    Trzeba wypełnić ten formularz:
    <http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/odstapienie_o
    d_karty.pdf> i
    wysłać pocztą lub zostawić w placówce Getinu.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2015-05-27 19:12:16
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2015-05-27 o 16:50, Krystek pisze:
    > Trzeba wypełnić ten formularz:
    > <http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/odstapienie_o
    d_karty.pdf> i
    > wysłać pocztą lub zostawić w placówce Getinu.
    >
    > K.

    to jest odstąpienie, musisz wypełnić formularz wypowiedzenia!

  • 9. Data: 2015-05-29 00:28:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 2...@g...co

    : Zadzwon na infolinie, powinni podac nr karty.
    : A jak chcesz zastrzec karte, to wydaje mi sie,
    : ze robiac to przez infolinie, nie musisz podawac nr karty.

    Z Getinem dopiero zaczynam -- nie wiem, jak tam jest.
    Natomiast w BZWBKKBSg nie można zastrzec inaczej jak w marmurze. :)

    Zastrzeżenie telefoniczne nie ukatrupi karty a jedynie jej plastyczną
    końcówkę, w miejsce której bank natychmiast pośle kolejny plastyk...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2015-05-30 01:18:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mk84s9$je4$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Zastrzeżenie telefoniczne nie ukatrupi karty a jedynie jej plastyczną
    > końcówkę, w miejsce której bank natychmiast pośle kolejny plastyk...

    W marmurze opowiedziano mi inną ,,wersję wydarzeń''...
    I chyba jednak można ukatrupić bezmarmurowo, bo chyba
    matki do marmuru nie ciągałem... A debetówka -- martwa...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'