  • 1. Data: 2015-06-01 16:40:54
    Temat: Krokodyl kredytówka kilo
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Trzy słowa na k. :) [nie na q]

    Credit Agricole - Karta Kredytowa z Premią 1000 zł

    -=-

    Ale ja nie o tym.
    Jak wiadomo, przegapiłem ewakuację środowiska chlewnego, ale okazało
    się, że jeśli mam zwolnienie (wystarczy wizyta lekarska, nie trzeba
    zwolnienia) od lekarza bankowego (wystarczy moje słowo -- że był
    lekarz od Millego) to mogę powetować straty za pomocą Ideologii
    oraz Toyoty.

    Za takie założenia ktoś dostać może 140 pln + 80 pln.
    (a ja swoje podwyższone %%%)
    Mogę polecić siebie jako moja matka -- i zgarnąć te 220 pln.
    [chyba dobrze liczę... arytmetyka jest trudna...]
    Mogę też z kimś z Was (drogie siostry!) podzielić się tą sumką.
    [fifty -- fifty, albo inaczej, bo może trzeba jakieś podatki płacić...]

    Więc jak? Mam sam siebie denuncjować, czy któraś chce zarobić połówkę?
    Jak raz pójdę w polecanie, być może odlecę na całego...
    Boję się tego, bo mogę wciągnąć się w pisanie strony WWW...

    -=-

    Za polecenie ww. kredytówki gadziej można dostać 33 pln.
    Też nie wariować, ale polecać. 33 plnów piechotą nie chadza!!!

    Podajesz numer telefonu i masz 33 pln.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-06-01 21:54:52
    Temat: Re: Krokodyl kredytówka kilo
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Trzy słowa na k. :) [nie na q]
    >
    > Credit Agricole - Karta Kredytowa z Premią 1000 zł

    Z premią tysiakową powiadasz .... ?
    Oj chyba cóś ten dohtor od Milego kiepsko to zbadał - LOL

    > -=-
    >
    > Ale ja nie o tym.
    > Jak wiadomo, przegapiłem ewakuację środowiska chlewnego,

    No cóż... chlewik trzeba mieć na oku
    i trzymać rękę... na ryju ;)

    > Podajesz numer telefonu i masz 33 pln.

    Zakładam że zadenuncjowanie czyjegoś numeru musi być skuteczne
    a inaczej - zakapowany, musi wyrazić zgode na plastikowy wyrok :)

    Ps.
    I nie ufaj tak do końca lekarzom, zwłaszcza tym od Millego ;)

  • 3. Data: 2015-06-02 00:52:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mkid53$61g$...@n...news.atman.pl

    > Z premią tysiakową powiadasz .... ?

    No...

    > Oj chyba cóś ten dohtor od Milego kiepsko to zbadał - LOL

    No, co Ty?!

    > No cóż... chlewik trzeba mieć na oku
    > i trzymać rękę... na ryju ;)

    Trzeba wcześniej stawiać znaki ostrzegawcze. ;)

    > Zakładam że zadenuncjowanie czyjegoś numeru musi być skuteczne
    > a inaczej - zakapowany, musi wyrazić zgode na plastikowy wyrok :)

    No tak.

    > I nie ufaj tak do końca lekarzom, zwłaszcza tym od Millego ;)

    Gdybym Tobie nie ufał -- nie jadłbym jogurtów.
    A gdybym nie jadł jogurtów -- zapewne ominęłaby
    mnie rozkosz wymiotowania i tracenia masy czasu!!!

    Agora pisze tak:

    Warunki naliczania prowizji: Za lead uprawniający do wynagrodzenia
    uważa się każdy poprawnie wypełniony i wysłany formularz kontaktu,
    który dostarczy Zamawiający. Za poprawnie wypełniony lead uważa się
    formularz/wniosek, które umożliwiają dodzwonienie się do klienta
    (linia nie jest uszkodzona i numer jest poprawny), zweryfikowany
    i oznaczony po stronie Banku w raportach (które są podstawą do rozliczenia).

    Formy reklamowe:
    - Display
    - Mailing

    Data startu: 06.01.2015 r

    [nie wiem, co będą ścierać... ale ja chcę... no właśnie... co ja chcę?...]

    Dawajcie mi (jeśli chcecie) swoje m@ile -- połowę oddam.
    [ma biednych? niektórzy z nich są tak bogaci, że tapetują domy pieniędzmi...
    ja nawet debetówkę w BZWBKKBSg musiałem zdać -- kiedyś oddałem debetówkę w KB...
    co najwyżej drobny fragment ściany mogę wytapetować plastykiem, znaczy --
    pieniędzmi...]

    -=-

    Wracając do szklanki EB...

    0zł za prowadzenie konta (dla osób zakładających konto
    z polecenia w ramach programu Rodzina i Przyjaciele
    lub spełniających warunki zwolnienia z opłaty),

    Dasz to polecenie? Polecisz?

    0zł za kartę debetową (wystarczy, że na rachunku zostaną
    zaksięgowane płatności kartą/kartami do konta na łączną
    kwotę min. 200 zł miesięcznie, a zwracana jest opłata
    miesięczna za jej posiadanie),

    Co wtedy, gdy nie chcę debetówki?

    0zł za wypłaty z bankomatów kartą MasterCardR Debit
    w każdej walucie i również za granicą,

    0zł za przelewy Elixir do innego banku i zlecenia przez Internet,
    0zł za pakiety ubezpieczeń assistance: pomocy medycznej, domowej i komputerowej,

    Stolarza też mają? Bo mam do wywiercenia dziurę fi 35 mm w drzwiach z dębu...
    Żartuję -- rama dębowa... Reszta oklejona dębem... Ale wiercić trzeba w dębie.
    Można dodatkowo w wiórach. :) Najgorsza jest ta w dębie.

    0zł za usługę concierge.

    Co to jest?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-06-02 14:10:52
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > lub spełniających warunki zwolnienia z opłaty),
    >
    > Dasz to polecenie? Polecisz?

    Nie dam, bo nie nabyłem (jeszcze) praw "dawacza"
    ... jako biorca ;)

    > Co wtedy, gdy nie chcę debetówki?

    Nie wiem, ja wziąłem i sporadycznie korzystam
    z zakupów uprzywilejowanych ze zwrotem
    Poza tym, przelicznik walutowy jest dobry

    > 0zł za usługę concierge.
    >
    > Co to jest?

    IMO coś z czego mało kto korzysta
    generalnie pośrednictwo w ogólnie pojętym "załatwieniu" czegoś
    np. zlecenie zakupu biletów wstępu na jakąś imprezę itp.
    - w wolnym tłumaczeniu - ktoś od spełniania określonych zachcianek ;)

  • 5. Data: 2015-06-02 14:24:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mkk6g4$u04$...@n...news.atman.pl

    > Nie dam, bo nie nabyłem (jeszcze) praw "dawacza"
    > ... jako biorca ;)

    Trudno. Zatem pytanie do świata: ,,Kto mnie poleci?''.

> [...]
    > np. zlecenie zakupu biletów wstępu na jakąś imprezę itp.
    > - w wolnym tłumaczeniu - ktoś od spełniania określonych zachcianek ;)

    Rozumiem.
    [nie, nie rozumiem? spełnianie zachcianek?
    mało kto korzysta? z tego akurat korzysta masa ludzi!]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'