  • 1. Data: 2015-05-30 21:22:32
    Temat: Citi nadal The Best
    Od: mx <m...@o...pl>

    Message: Czy istnieje możliwość anulowania opłaty za przelew z rachunku
    karty? Omyłkowo wykonałem taki przelew w dniu 14 maja. Sąsiadujący
    odbiorca miał status *płatność rachunków* i to wprowadziło mnie w błąd.
    Jaki to interes wykonać przelew na 18 zł kosztujący 10 zł? Mam nadzieję,
    że chociażby z powodu długoletniej współpracy, mam szansę na litość.

    Pozdrawiam
    Response: Odpowiedź na zgłoszenie z 15 maja br.

    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem Kart Kredytowych
    Citibank Banku Handlowego w Warszawie S.A. Bank jest uprawniony do
    pobierania opłat określonych w Tabeli Opłat i Prowizji oraz odsetek
    określonych w Tabeli Oprocentowania. W przypadku wypłaty gotówki z
    bankomatu pobierana jest opłata w wysokości 4% (nie mniej niż 10 zł)
    oraz naliczane są odsetki od pierwszego dnia zaksięgowania transakcji
    gotówkowej na karcie. Taka sytuacja nastąpiła w przypadku transakcji z
    14 maja br.
    Pragniemy poinformować, że mając jednak na uwadze naszą dotychczasową
    współpracę i fakt, że jest Pan naszym lojalnym Klientem, podjęliśmy
    decyzję o wyjątkowym zwrocie naliczonej opłaty oraz odsetek za
    transakcję gotówkową. Dokonaliśmy również korekty na rachunku Pana karty
    kredytowej tak, aby w kolejnym okresie rozliczeniowym nie zostały
    naliczone odsetki.

    Mamy nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne. W przypadku
    dodatkowych pytań prosimy o kontakt Bankiem poprzez Serwis Bankowości
    Internetowej Citibank Online.

    Z poważaniem,

    Magdalena M.
    Departament Obsługi Reklamacji i Zapytań Klientów

    I jeszcze sami wykonali ten przelew ponownie jako płatność rachunku!

  • 2. Data: 2015-05-31 21:06:48
    Temat: Re: Citi nadal The Best
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-05-30 o 21:22, mx pisze:

    > I jeszcze sami wykonali ten przelew ponownie jako płatność rachunku!

    to jest Citi, mnie już kilka razy anulowali różnego rodzaju opłaty,
    nawet jak zdarzyło mi się spłacic KK 1-2 dni po terminie to nie było
    negatywnych skutków

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-06-04 00:15:25
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2015-05-31 21:06, RobertS pisze:

    > to jest Citi, mnie już kilka razy anulowali różnego rodzaju opłaty,
    > nawet jak zdarzyło mi się spłacic KK 1-2 dni po terminie to nie było
    > negatywnych skutków

    A mi anulowali odsetki, bo wyciagu mailem nie przyslali...

  • 4. Data: 2015-06-04 09:53:00
    Od: n...@p...pl

    miło czytać takie rzeczy - ja mam jednak w pamięci,

    że bank Citihandlowy kilka lat temu ukradł mi kilka
    eurocentów, kilka centów i kilka funtów - miałem po-
    zakładane rachunki walutowe do użycia "za jakiś czas"
    bo wykonceptowałem sobie że wtedy miałem czas (a
    później miałem mieć pieniądze) więc warto założyć
    te rachunki - nic się na nich nie działo więc żeby
    ograniczyc pokusę banksterów do wypowiadania umów
    pracowicie poprzelewałem na każdy z rachunków taką
    najmniejszą do odnotowania kwotę - myślałem że wtedy
    nie pozamykają rachunków.

    włożyłem w to wiele pracy, bo odrębnie pozakładałem sobie
    rachunki "tylko moje", odrębnie "tylko mojej kobiety",
    odrębnie wspólne ze mną na pierwszym miejscu i odrębnie
    wspólne ze mną na drugim miejscu i do każdego z tychże
    konto pozakładałem rachunki walutowe i oszczędnościowe
    walutowe. Oprócz tego przelewanie pieniędzy tak żeby
    dało się zrobić przelew, a potem zabieranie z tegoż
    rachunku wszystkiego oprócz ostatniego grosika...

    niestety - rachunki zamknęli, a saldo po prostu ukradli...

    waluta powędrowała do innego banku (ale niestety musiałem
    poświęcić MÓJ CZAS na zakładanie rachunków walutowych i to
    wtedy gdy już go nie miałem zbyt wiele - za co przekłąłem
    bank Citihandlowy i od tej pory moja noga tam nie stanie)

    do tej pory myślałem że bank nie może "ot tak sobie
    ukraść pieniędzy z rachunku" - no cóż, być może banki
    amerykańskie (lub kontrolowane przez podmioty z USA)
    mają inną moralność, której ja nie rozumiem...

  • 5. Data: 2015-06-04 09:59:49
    Od: n...@p...pl

    mała errata:

    > bank Citihandlowy kilka lat temu ukradł mi kilka
    > eurocentów, kilka centów i kilka funtów (...)

    prostuję: kilka eurocentów, kilka centów i kilka pensów

    > waluta powędrowała do innego banku

    mowa o "później zarobionej" walucie, której już nie wpłaciłem
    do Citihandlowego, ale do innego banku gdyż, jak wspomnialem...

  • 6. Data: 2015-06-05 09:27:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-06-04 o 09:59, n...@p...pl pisze:
    > mała errata:

    > prostuję: kilka eurocentów, kilka centów i kilka pensów

    > mowa o "później zarobionej" walucie, której już nie wpłaciłem
    > do Citihandlowego, ale do innego banku gdyż, jak wspomnialem...

    A co na to regulamin?

    --
    Pete

  • 7. Data: 2015-06-05 10:08:25
    Od: jj <p...@w...pl>

    > niestety - rachunki zamknęli

    Tak sami z siebie??

  • 8. Data: 2015-06-05 21:51:35
    Od: n...@p...pl

    > A co na to regulamin?

    regulamin mówi że mieli prawo zamknąć rachunki na których nic się nie dzieje

    o kradzieży eurocenta lub pensa oczywiście regulamin milczy

  • 9. Data: 2015-06-05 21:52:58
    Od: n...@p...pl

    W dniu piątek, 5 czerwca 2015 10:08:26 UTC+2 użytkownik jj napisał:

    > Tak sami z siebie??

    tak, tzn. poinformowali mnie że wypowiadają te rachunki "i już"
    nie dali mi możliwości żadnego ruchu - np. jak wpłacisz 10 eur to rachunku
    europejskiego nie zamkniemy, po prostu podjęli decyzję i pozamykali.