  • 1. Data: 2002-01-17 23:28:15
    Temat: Rzepa moje pieniadze
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Nikt nic nie pisal - a wychodzi, ze multibank jest jednym z drozszych :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-17 23:33:55
    Temat: Re: Rzepa moje pieniadze
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości
    > Nikt nic nie pisal - a wychodzi, ze multibank
    jest jednym z drozszych :)

    Pewnie masz na myśli ten artykuł
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_020
    117/pieniadze_a_1.html

    tak naprawdę to ten ranking nic nie mówi, te
    założenia a co za tym idzie i wyniki są zbyt
    teoretyczne (ni odzwiercielają np posiadania
    większej liczny kont w różnych bankach i
    stosownego ich wykorzystywania

    Sark

  • 3. Data: 2002-01-18 08:08:34
    Od: "Pablos" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > założenia a co za tym idzie i wyniki są zbyt
    > teoretyczne (ni odzwiercielają np posiadania
    > większej liczny kont w różnych bankach i

    i całkiem słusznie, siedząc na tej grupie można mieć skrzywione spojrzenie i
    np. uważać że posiadanie kilku kont w różnych bankach to norma a kilkunastu
    też już nikogo nie dziwi :-)

    Patrząc na to szerzej to nie sądzę żeby statystyczny Kowalski miał więcej
    niż jedno konto

  • 4. Data: 2002-01-18 09:39:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Patrząc na to szerzej to nie sądzę żeby statystyczny Kowalski miał więcej
    > niż jedno konto

    Ano - patrze na moich staruszkow :) Najlepsze - mamo - mam "stary" apart -
    zdejme simlocka i dam ci - ten twoj telefon ma juz te swoje 4 lata. Eeee - a
    po co - przyzwyczailam sie.
    - Michal - ales mi dal telefon (to ten co ma 4 lata) - bez ladowania jednego
    dnia nie wytrzymuje - a moze ci zmienie? eeee a tego nie da sie naprawic??
    :)

    Tato - zmieniam bank - wysylaj "kochane pieniazki" na nowy numer - a
    musisz? - a dlaczego nie? Bo teraz nie bede wiedzial gdzie wysylac... Wtedy
    od razu pieniadze szly, itp. itd.
    W Radomiu Rajfajzena ;)) otwieraja mu pod nosem, moze go przekonam do
    zmiany?? :)