  • 1. Data: 2005-09-16 10:16:39
    Temat: Rusza kampania nowego produktu DomBanku
    Od: "g" <g...@p...onet.pl>

    Pod hasłem "Kredyt na gębę(tm)" rusza kampania reklamowa nowego produktu
    DomBanku. Wzorując się na popularnych w krajach anglosaskich produktach
    finansowych typu no-docs mortgage, DomBank wprowadza na polski rynek innowację w
    kredytach hipotecznych.

    więcej: http://www.audience.pl/reklama/wiadomosci/709

  • 2. Data: 2005-09-16 13:01:13
    Temat: Re: Rusza kampania nowego produktu DomBanku
    Od: "we442" <w...@o...pl>

    Użytkownik "g" wyskrobał wiadomość:
> [...]
    > DomBanku. Wzorując się na popularnych w krajach anglosaskich produktach
    > finansowych typu no-docs mortgage, DomBank wprowadza na polski rynek

    Tia...i via GetinBank... Nic bardziej mylnego dla potencjalnych
    kredytobiorców (ach te reklamy!!!)... Bo na stronie
    http://www.dombank.pl/dombank/index.jsp?place=Lead07
    &news_cat_id=126&news_id=298&layout=2&page=text
    czytamy....

    Kredytobiorca:
    Nie musisz dokumentować źródła i wysokości dochodów, powinieneś mieć
    klarowną historię kredytową i nie posiadać rażących zaległości w spłatach
    innych kredytów. * Czyli już nie takie proste... Bo należy zinterpretować
    słowo "klarowna"....
    Wymagane dokumenty:

    a.. Dowód osobisty lub paszport
    b.. Oświadczenie o zdolności do spłaty kredytu we wnioskowanej kwocie i
    określonej przez bank raty miesięcznej
    c.. Dokumenty potwierdzające stan prawny i wartość nieruchomości
    stanowiącej zabezpieczenie kredytu
    Kwota kredytu:

    Wysokość kwoty kredytu jest uzależniona od rynkowej wartości nieruchomości
    będącej zabezpieczeniem kredytu i nie może przekroczyć 65% tej wartości
    (łącznie ze wszystkimi opłatami).

    O innych "udogodnieniach (o czym dalej w tekście)... Nie masz nic - to nic
    nie będziesz miał... Masz coś - to zapraszamy. A co z szarym, zwykłym
    "dorobkiewiczem???

    Marek

  • 3. Data: 2005-09-16 13:16:37
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "we442" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > O innych "udogodnieniach (o czym dalej w tekście)... Nie masz nic -
    > to nic nie będziesz miał... Masz coś - to zapraszamy. A co z szarym,

    Uwazam, ze nie jest tak zle. To dopiero pierwsza z tego rodzaju ofert
    na rynku, pewnie troche sie warunki w ciagu najblizszego roku
    poprawia. Ja bym tam nie chcial pozyczac kasy zwyklemu
    "dorobkiewiczowi", bez majatku i dochodow. To sie tak zastanawiam,
    moze i DomBank by tez nie chcial... ?

    W kazdym razie warunki oprocentowania nie sa jakos bardzo zle, dla
    celu mieszkaniowego mnie wyszlo 12%, czy do zaakceptowania chyba,
    biorac pod uwage, ze sie nie ma dochodow udokumentowanych, a zatem nie
    placi sie od nich podatku PIT/CIT...

    marekz

  • 4. Data: 2005-09-16 13:28:29
    Od: "we442" <w...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości

> [...]
    > mieszkaniowego mnie wyszlo 12%, czy do zaakceptowania chyba, biorac pod
    > uwage, ze sie nie ma dochodow udokumentowanych, a zatem nie placi sie od

    * Nie zapomnij o sytuacji, w której płacisz wysokiie (jednak sąone wysokie)
    i bank stwierdzi, że nie masz już możliwości spłaty zaciągniątego kredytu...
    I cio.... dwa domki idą do "żyda" - czyt. są własnością GetinBanku... To nie
    jest komfortowa sytuacja....

    Marek

  • 5. Data: 2005-09-16 13:41:32
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > * Nie zapomnij o sytuacji, w której płacisz wysokiie (jednak sąone
    > wysokie) i bank stwierdzi, że nie masz już możliwości spłaty
    > zaciągniątego kredytu...

    Praktyka nie wykazuje, aby w przypadku dobrej obslugi kredytu, banki
    wypowiadaly umowy.

    > I cio.... dwa domki idą do "żyda" - czyt. są własnością
    > GetinBanku... To nie jest komfortowa sytuacja....

    Nigdy przy zadluzeniu sytuacja nie jest w pelni komfortowa. To jest po
    prostu wybor: albo komfortowa sytuacja i brak zadluzenia, albo
    zadluzenie i brak komfortowej sytuacji.

    Ja tam sie bardzo ciesze, ze tego rodzaju produkty wkraczaja u nas na
    rynek. Dla mnie to jest super produkt. I zapewne kredyt na kolejna
    nieruchomosc wezme juz tego rodzaju, a nie bede sie bujal z
    wypracowywaniem odpowiedniej zdolnosci kredytowej na pitach...

    marekz

  • 6. Data: 2005-09-16 21:56:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Sep 2005 15:16:37 +0200,
    osoba podpisana: MarekZ <m...@w...irc.pl>
    napisała:
    > Użytkownik "we442" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    [....]

> [...]
    > celu mieszkaniowego mnie wyszlo 12%, czy do zaakceptowania chyba,
    > biorac pod uwage, ze sie nie ma dochodow udokumentowanych, a zatem nie

    E-e. Dla większości banków "nieudokumentowane" == nieregularne z umów o
    dzieło/zlecenia/dg.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Uwolnić słonia !!!

  • 7. Data: 2005-09-17 11:20:46
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Sep 2005 23:56:06 +0200, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > [....]

    > E-e. Dla większości banków "nieudokumentowane" == nieregularne z umów o

    I praca na czarno, szara strefa, niska pensja i duża nieoficjalna premia
    pod stołem itp. Ile osób ma z tym kłopot przy braniu kredytów. Dochody sa
    a jakoby ich nie było

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0537-2, 2005-09-16
    Przetestowano na: 2005-09-17 13:20:56

  • 8. Data: 2005-09-17 13:27:46
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > E-e. Dla większości banków "nieudokumentowane" == nieregularne z
    > umów o
    > dzieło/zlecenia/dg.
    >
    > KJ

    Eeee tam, to moze jakies 5 lat temu tak banki podchodzily, albo ktos
    mial strasznego pecha, ze tak zostal potraktowany. Z UoD czy DG to jak
    najbardziej udokumentowane. Nieudokumentowane, to nieudokumentowane.
    Na picie 10.000 zł na rok brutto, a da sie splacac 2000 raty kredytu
    miesiecznie bez nieregularnosci :-).

    marekz