    From: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rusza kampania nowego produktu DomBanku
    Date: Fri, 16 Sep 2005 15:41:32 +0200

    Użytkownik "we442" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dgehar$ach$1@news.onet.pl...

    > * Nie zapomnij o sytuacji, w której płacisz wysokiie (jednak sąone
    > wysokie) i bank stwierdzi, że nie masz już możliwości spłaty
    > zaciągniątego kredytu...

    Praktyka nie wykazuje, aby w przypadku dobrej obslugi kredytu, banki
    wypowiadaly umowy.

    > I cio.... dwa domki idą do "żyda" - czyt. są własnością
    > GetinBanku... To nie jest komfortowa sytuacja....

    Nigdy przy zadluzeniu sytuacja nie jest w pelni komfortowa. To jest po
    prostu wybor: albo komfortowa sytuacja i brak zadluzenia, albo
    zadluzenie i brak komfortowej sytuacji.

    Ja tam sie bardzo ciesze, ze tego rodzaju produkty wkraczaja u nas na
    rynek. Dla mnie to jest super produkt. I zapewne kredyt na kolejna
    nieruchomosc wezme juz tego rodzaju, a nie bede sie bujal z
    wypracowywaniem odpowiedniej zdolnosci kredytowej na pitach...

    marekz