  • 1. Data: 2005-09-16 09:50:27
    Temat: Czy mając konto dla osoby prywatnej można robić przelewy do US i ZUSu
    Od: Sławek Marcinkowski <s...@m...com>

    Ktoś mnie namawia na założenie konta w KredytBanku (Extrakonto-VIP). Ale
    zastanawiam się, czy jako osoba fizyczna prowadząca działalność będę mógł
    robić z niego przelewy do ZUS i do US.

    slawek

  • 2. Data: 2005-09-16 12:06:45
    Od: Flying Sourcer <g...@g...pl>

    Sławek Marcinkowski napisał(a):
    > Ktoś mnie namawia na założenie konta w KredytBanku (Extrakonto-VIP). Ale
    > zastanawiam się, czy jako osoba fizyczna prowadząca działalność będę mógł
    > robić z niego przelewy do ZUS i do US.

    Jeżeli to jednoosobowa DG, to będziesz mógł. Zresztą zdaje się, że
    jeżeli płacisz za tylko siebie, to i tak byś mógł.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R.
    Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 3. Data: 2005-09-16 12:15:30
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Sławek Marcinkowski wrote:

    > Ktoś mnie namawia na założenie konta w KredytBanku (Extrakonto-VIP).
    > Ale zastanawiam się, czy jako osoba fizyczna prowadząca działalność
    > będę mógł robić z niego przelewy do ZUS i do US.

    Od strony prawnej nie ma przeszkód. Chyba, że DG prowadzisz w spółce
    cywilnej, to nie możesz z prywatnego konta płacić VAT-u.
    Nie wiem czy w serwisie internetowym są opcje do robienia takich
    przelewów. To musi sie wypowiedzieć ktoś kto ma tam konto.

  • 4. Data: 2005-09-16 13:51:20
    Od: "rusfli" <k...@g...pl>

    załóż - dostaniesz ciekawy plan prowizji za prowadzenie i jeszcze
    ubezpieczenie- odsylam o reklam KB
    Użytkownik "Sławek Marcinkowski" <s...@m...com> napisał
    w wiadomości news:dge4f3$uvi$1@news.dialog.net.pl...

  • 5. Data: 2005-09-16 16:45:44
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 16-09-2005 o 11:50:27 Sławek Marcinkowski
    <s...@m...com> napisał:

    > Ktoś mnie namawia na założenie konta w KredytBanku (Extrakonto-VIP). Ale
    > zastanawiam się, czy jako osoba fizyczna prowadząca działalność będę mógł
    > robić z niego przelewy do ZUS i do US.

    Będziesz mógł

    --
    Jooseff