  • 1. Data: 2007-11-04 18:19:56
    Temat: Rozliczanie zakupu MC Millenium
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Zmienilem z 1,5 miesiaca temu VC na MC (w obrebie Millenium).

    Na MC prawie wszystkie zakupy rozliczaja sie ok. tygodnia (a niektore
    nawet dluzej!). Czy to normalne ? Tez tak macie ? Niby w niczym to nie
    przeszkadza, a bywa nawet korzystne (zakupy przechodza na kolejny okres
    rozliczeniowy). Jednakze z czyms takim nie zetknalem sie w zadnym banku.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-11-04 18:33:00
    Temat: Re: Rozliczanie zakupu MC Millenium
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Mithos pisze:
> [...]
    > przeszkadza, a bywa nawet korzystne (zakupy przechodza na kolejny okres
    > rozliczeniowy). Jednakze z czyms takim nie zetknalem sie w zadnym banku.

    U mnie tydzień to może nie, ale jednak zdecydowanie dłużej niż na
    millennijnej VC.

  • 3. Data: 2007-11-04 18:33:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Lis, 19:19, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> [...]
    > przeszkadza, a bywa nawet korzystne (zakupy przechodza na kolejny okres
    > rozliczeniowy). Jednakze z czyms takim nie zetknalem sie w zadnym banku.

    Polbank.
    Pierwsza i jak dodtad jedyna transakcja - przeliczyla sie po 4-ch
    dniach i pojawila jako obciazenie salda (nie maja wykazy transakcji,
    pokazuja jedynie saldo na KK.
    Zeby bylo smieszniej, to kwota pojawila sie 1-o listopada po poludniu.

  • 4. Data: 2007-11-04 21:08:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > U mnie tydzień to może nie, ale jednak zdecydowanie dłużej niż na
    > millennijnej VC.

    U mnie "wisza" jeszcze zakupy z poprzedniego weekendu.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-11-04 21:09:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Zeby bylo smieszniej, to kwota pojawila sie 1-o listopada po poludniu.

    Dlatego chetnie powroce do karty glownej w Multi. Nie ma lepszego
    podgladu online w polskiej bankowosci (przynajmniej tej dostepnej dla
    kazdego czlowieka "z ulicy").

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-11-04 22:16:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Lis, 22:09, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > krzysztofsf napisa (a):

    > Dlatego chetnie powroce do karty glownej w Multi. Nie ma lepszego
    > podgladu online w polskiej bankowosci (przynajmniej tej dostepnej dla
    > kazdego czlowieka "z ulicy").

    BPH ma bardzo ladny podlad
    BZWBK, przynajmniej sadzac po karcie debetowej, tez nienajgorszy.

    Citi...hmmm.....to Citi ;)

  • 7. Data: 2007-11-04 23:04:31
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    krzysztofsf wrote:
    > BZWBK, przynajmniej sadzac po karcie debetowej, tez nienajgorszy.

    Karta kredytowa BZWBK, inaczej niz debetowa, podaje tylko sume blokad.
    A i ta suma jest zwykle mocno nieswieza :-)

  • 8. Data: 2007-11-05 09:05:07
    Od: "darek" <b...@h...pl>

    Użytkownik "Bogdan B."napisał w wiadomości:
    > Karta kredytowa BZWBK, inaczej niz debetowa, podaje tylko sume blokad.
    > A i ta suma jest zwykle mocno nieswieza :-)

    Do tego kwota objęta blokadą po przejścu w zestawienie transakcji widoczna
    jest z wielce wymownym opisem "zakup" i nic więcej, dopiero po jakimś czasie
    dodawany jest pełniejszy opis transakcji.

    darek

  • 9. Data: 2007-11-05 20:30:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lis, 10:05, "darek" <b...@h...pl> wrote:
    > U ytkownik "Bogdan B."napisa w wiadomo ci:

    > Do tego kwota obj ta blokad po przej cu w zestawienie transakcji widoczna
    > jest z wielce wymownym opisem "zakup" i nic wi cej, dopiero po jakim czasie
    > dodawany jest pe niejszy opis transakcji.

    Zaskoczyliscie mnie.
    A debetowa Money.pl pokazuje taki ladny podglad :(