  • 1. Data: 2007-11-04 16:11:57
    Temat: jaki fundusz?
    Od: "Inf" <u...@v...pl>

    Mam 30 tys. i chcę zainwestować w fundusze ale nie bardzo się orientuję w
    tym gąszczu. Mam zamiar podzielić to na 2 albo 3 fundusze. 1-akcje np.
    pko/aig/arka/fortis , 2-akcje rynków wschodzących lub chiny, japonia i 3 -
    jakiś stabilny, zrównoważony. Proszę o porady, komentarze.

  • 2. Data: 2007-11-05 06:48:45
    Temat: Re: jaki fundusz?
    Od: "TOUDIdel" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Inf" <u...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pko/aig/arka/fortis , 2-akcje rynków wschodzących lub chiny, japonia i 3 -
    > jakiś stabilny, zrównoważony. Proszę o porady, komentarze.

    Wiesz ze za takie porady, komentarze to doradcy ciezkie pieniadze biora:)
    --
    td

  • 3. Data: 2007-11-05 18:11:51
    Od: "Inf" <u...@v...pl>

    Doskonale wiem że usługi doradcze kosztują, ale chyba po to są fora
    internetowe i grupy dyskusyjne żeby się wymieniać doświadczeniami.

    Jak ktoś uważa że to wiedza tajemna to niech ją oczywiście zatrzyma dla
    siebie albo na niej zarabia. Byłam u doradcy z jednej z firm
    specjalizujących się w doradztwie finansowym ale jakoś nie wyszłam stamtąd z
    większą wiedzą niż po analizie wyników finansowych funduszy w necie.

    Tak się składa że to kasa rodziny która jest za granicą więc się 5 razy
    zastanowię i zaczerpnę wszelkich możliwych źródeł informacji zanim coś z
    tymi pieniędzmi zrobię.

  • 4. Data: 2007-11-06 18:48:37
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "TOUDIdel" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz ze za takie porady, komentarze to doradcy ciezkie pieniadze biora:)

    Tacy doradcy sa niedostepni dla przecietnego klienta. Przecietny klient
    moze spotkac doradce, ktory wie niewiecej niz mozna przez weekend
    sie dowiedziec z netu.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 5. Data: 2007-11-06 20:08:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Lis, 17:11, "Inf" <u...@v...pl> wrote:
> [...]
    > pko/aig/arka/fortis , 2-akcje rynków wschodzących lub chiny, japonia i 3 -
    > jakiś stabilny, zrównoważony. Proszę o porady, komentarze.

    Musisz zastanowic sie na jak dlugo chcesz zainwestowac.
    Ja po kilku miesiacach jestem jeszcze do tylu na 10% inwestcji a
    poniewaz zainwstowalem na rok, moze sie okazac, ze wyjme jednak mniej
    niz wlozylem.

  • 6. Data: 2007-11-07 21:37:57
    Od: PZ <p...@i...pl>

    krzysztofsf wrote:

> [...]
    > Ja po kilku miesiacach jestem jeszcze do tylu na 10% inwestcji a
    > poniewaz zainwstowalem na rok, moze sie okazac, ze wyjme jednak mniej

    To moze sprzedaj teraz, zanim sie przekonasz. Moze to takie deja vu?

    pzdr
    pz

  • 7. Data: 2007-11-07 21:55:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Lis, 22:37, PZ <p...@i...pl> wrote:

    > To moze sprzedaj teraz, zanim sie przekonasz. Moze to takie deja vu?

    Licze, ze wyjde przynajmniej na 0 - tak jest jak inwestuje sie w
    koncowce hossy. Moj blad, ale kazdemu moze sie zdarzyc.