  • 1. Data: 2007-11-04 15:30:35
    Temat: gdzie platnosc w internecie za rachunki
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    Witam!
    Gdzie najtaniej zaplace w internecie wszelkiego rodzaju rachunki typu tpsa,
    gaz itd za pomoca karty kredytowej ?
    Ktos moze cos polecic?
    Jest np. payu.pl ale tam jakos nie wiem czy mozna placic za tego typu
    rachunki czy tylko za aukcje itd

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-04 15:31:51
    Temat: Re: gdzie platnosc w internecie za rachunki
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Regand" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Gdzie najtaniej zaplace w internecie wszelkiego rodzaju rachunki typu
    > tpsa, gaz itd za pomoca karty kredytowej ?

    Nigdzie. W PL nie istnieje taka usługa.

    marekz

  • 3. Data: 2007-11-04 15:35:46
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > Nigdzie. W PL nie istnieje taka usługa.

    A "na zywo" sa jakies punkty przyjmujace oplaty za rachunki za pomoca karty
    platniczej/kredytowej?

    pozdrawiam
    Regand

  • 4. Data: 2007-11-04 15:50:10
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    A "na zywo" sa jakies punkty przyjmujace oplaty za rachunki za pomoca karty
    > platniczej/kredytowej?

    jezeli Twoja karta umozliwia robienie przelewow w systemie banku, ktory ja
    wydal to jedynie tak mozesz placic za rachunki karta
    tak jest np w Citi

  • 5. Data: 2007-11-04 15:52:49
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    Czy wie ktos czy platnosci dokonywane za rachunki w agencjach PKO z apomoca
    karty sa traktowane jako transakcje gotowkowe czy bezgotowkowe?
    Ostatni temat z 2004 roku mowi ze jako gotowkowe podobno, ale moze sie cos
    zmienilo?

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-11-04 16:00:04
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > jezeli Twoja karta umozliwia robienie przelewow w systemie banku, ktory ja
    > wydal to jedynie tak mozesz placic za rachunki karta
    > tak jest np w Citi

    A jakie są tego koszty? Czy aby nie kosmiczne! Bo w wielu bankach można
    kwoty z KK przelewać na innyh rachunek. Tylko jakim kosztem! Zresztą
    specjalnie jest to tak zrobione, aby pieniądze banku nie procentowały na
    Twoim koncie.
    Kiedyś w BPH była taka promocja przelewów z KK. Wielu klientów z niej
    korzystało w taki sposób, że 1-go dnia okresu rozliczeniowego przelewało
    całą kasę na swój ROR, a po 56 dniach przelewali spowrotem na konto KK.
    Oczywiście tylko na 1 dzień.

    /*-+

  • 7. Data: 2007-11-04 16:12:33
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fgkq7i$7b8$1@nemesis.news.tpi.pl, *Regand* wrote:
> [...]
    > bezgotowkowe?
    > Ostatni temat z 2004 roku mowi ze jako gotowkowe podobno, ale moze

    Gotowkowe. Tak samo na poczcie.
    To sa tak naprawde wyplaty gotowkowe z POSa.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2007-11-04 16:13:50
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fgkqdl$317$1@inews.gazeta.pl, **piotr'ek** wrote:

    > A jakie są tego koszty? Czy aby nie kosmiczne! Bo w wielu bankach
    > można kwoty z KK przelewać na innyh rachunek. Tylko jakim kosztem!

    W BZWBK i Citi sa to transakcje bezgotowkowe, w Citi za darmo, w BZWBK za
    3zl przelew.
    Jeszcze w Rajfi Amplico jest tak samo. W pozostalych przypadkach sa to
    transakcje gotowkowe.

  • 9. Data: 2007-11-04 16:19:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):
    > A jakie są tego koszty?

    O zl :)

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2007-11-04 17:24:41
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Regand pisze:
    > Czy wie ktos czy platnosci dokonywane za rachunki w agencjach PKO z apomoca
    > karty sa traktowane jako transakcje gotowkowe czy bezgotowkowe?

    Nie ma czegoś takiego. Jest
    a) wypłata gotówki w POS
    b) wpłata *GOTÓWKOWA*

    > Ostatni temat z 2004 roku mowi ze jako gotowkowe podobno, ale moze sie cos
    > zmienilo?

    There's no free lunch. Wierzysz, że ktoś pokrywałby prowizję za Ciebie?