  • 1. Data: 2007-11-04 11:44:36
    Temat: Jakie (tanie:) konto do EUR i PLN ?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Jakie niedrogie konto/konta osobiste polecacie dla osoby zarabiajacej
    w Euro i PLN, robiacej max 1-3 przelewy na miesiac ?
    /przelewy sa robione z konta PLN w granicach Polski;

    Byloby fajnie gdyby istniala mozliwosc przelewania pieniedzy
    z konta EUR na PLN (oczywiscie po rozsadnym kursie:).

  • 2. Data: 2007-11-04 14:50:40
    Temat: Re: Jakie (tanie:) konto do EUR i PLN ?
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Q wrote:
> [...]
    >
    > Byloby fajnie gdyby istniala mozliwosc przelewania pieniedzy
    > z konta EUR na PLN (oczywiscie po rozsadnym kursie:).

    Jeszcze nie tak dawno Multibank mial ciekawe przeliczniki PLN-USD-PLN
    wiec sadze ze z Euro moze byc podobnie. Masz konto zlotowkowe, konto
    walutowe, przelewy przychodzace z zewnatrz w walucie sa bezplatne.
    Jedyna rzecz ktora mnie irytowala to fakt, ze transfer z/na konta
    walutowego na/z zlotowkowe musi sie odbyc w dni robocze pomiedzy 8 a 18
    (jak dobrze pamietam).

    Jacek