  • 1. Data: 2004-03-03 14:35:43
    Temat: Rezygnowac czy nie rezygnowac z Citi, oto jest pytanie.
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Nie dawno odgrażałem się zamknięciem KK w Citibanku i przejsciem na KK
    Multibanku. Tymczasem dostałem telefon z ofertą na MasterCard w promocyjnej
    ofercie 30 zł/mies. Nie ukrywam, że taka karta bardzo by mi się przydała, ze
    względu na częste wizyty w strefie Euro. 30 zł zapłacę za MasterCarda jeśli
    nie zrezygnuję z Visy. Jeśli zrezygnuję MC dostanę za 85 zł. Czy Multi nie
    ma MC? A może jakieś inne opcje?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2004-03-03 14:40:42
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał:
    > A może jakieś inne opcje?

    W Multi jest VISA rozliczana w EURO. Kursy są spoooro lepsze od tych citkowych
    MC.
    A nie możesz mieć obu kart ? Ja mam jako rezerwę MC citi i nią nie płacę.

    --
    W.

  • 3. Data: 2004-03-03 14:57:33
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    BaLab wrote:
    > (...) dostałem telefon z ofertą na MasterCard w
    > promocyjnej ofercie 30 zł/mies. Nie ukrywam, że taka karta bardzo by
    > mi się przydała, ze względu na częste wizyty w strefie Euro.

    30 zł/mies to trochę drogo :-)
    za 29 zł jednorazowej opłaty (promocja) masz KK MC Silver w BZWBK ze zdjęciem
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194611 z darmowym podglądem przez internet
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-03-03 22:53:14
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > W Multi jest VISA rozliczana w EURO. Kursy są spoooro lepsze od tych
    citkowych
    > MC.

    O to mnie zadawala w zupełności.

    > A nie możesz mieć obu kart ? Ja mam jako rezerwę MC citi i nią nie płacę.

    Mogę, tylko po co? Szkoda kasy.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2004-03-03 22:56:49
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > 30 zł/mies to trochę drogo :-)
    > za 29 zł jednorazowej opłaty (promocja) masz KK MC Silver w BZWBK ze
    zdjęciem
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194611 z darmowym podglądem przez internet

    Nie miałem jeszcze karty WBK ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 6. Data: 2004-03-04 07:41:18
    Od: "Andrzej Boloczko" <a...@i...pl>

    "BaLab" <b...@p...com> wrote in message
> [...]
    jeśli
    > nie zrezygnuję z Visy. Jeśli zrezygnuję MC dostanę za 85 zł. Czy Multi nie

    Ponegocjuj z Citi, to obniza Ci jeszcze oplate roczna za Vise, bo
    jak rozumiem ta MC to jako promocja do Visy i bez jesli zrezygnujesz
    z Visy, to MC tez miec nie bedziesz? (przynajmniej ja tak mialem)
    Pozdrawiam
    Andrzej B

  • 7. Data: 2004-03-04 07:41:18
    Od: "Andrzej Boloczko" <a...@i...pl>

  • 8. Data: 2004-03-04 10:55:33
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    BaLab wrote:

    > Nie miałem jeszcze karty WBK ;-).

    no to tym bardziej sprobuj - podglad operacji i zestawien miesiecznych przez
    internernet jest bardzo szybki i wygodny.
    *** blad ***

  • 9. Data: 2004-03-07 00:23:31
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Andrzej Boloczko" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak rozumiem ta MC to jako promocja do Visy i bez jesli zrezygnujesz
    > z Visy, to MC tez miec nie bedziesz? (przynajmniej ja tak mialem)

    Jak zrezygnuję z Visy to MC za 85 zł :-/.

    Pzdr,
    BaLab