  • 1. Data: 2004-03-03 14:02:48
    Temat: Przelew zagraniczny i prowizje
    Od: "AndyBo" <f...@p...onet.pl>

    Witam, dokonywalem przelewu do Dresden Bank,
    zaplacilem prowizje w swoim banku jak i
    bank w Niemczech skasowal mnie.
    Przelewalem IBANEM
    To norma ze banki pobieraja oplate
    za przelew na ich konto???

    Andrzej

  • 2. Data: 2004-03-03 14:08:20
    Temat: Re: Przelew zagraniczny i prowizje
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik AndyBo napisał:

    > To norma ze banki pobieraja oplate
    > za przelew na ich konto???

    tak

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-03-03 14:12:12
    Od: "AndyBo" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> napisał w wiadomości

    > tak

    Coz, trudno,
    troche wczesniej przelewalem do Stanow,
    i skasowal mnie tylko bank w Polsce.
    Dzieki za odp.

    Andrzej

  • 4. Data: 2004-03-03 14:13:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Przelewalem IBANEM

    Czym przelewałeś ;-)))) ?

    > To norma ze banki pobieraja oplate
    > za przelew na ich konto???

    Jak najbardziej.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-03-03 14:14:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > troche wczesniej przelewalem do Stanow,
    > i skasowal mnie tylko bank w Polsce.

    Pewnie wybrałes opcję z pokryciem kosztów tylko Twojego banku.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-03-03 14:23:07
    Od: "AndyBo" <f...@p...onet.pl>

    > Pewnie wybrałes opcję z pokryciem kosztów tylko Twojego banku.

    Chyba nie.
    Moze to dlatego ze przelewalem z Citibank.
    Kwota obciazajaca mnie przez bank w polsce byla podobna
    w obu przypadkach (kwota przelewana tez).

    Andrzej

  • 7. Data: 2004-03-03 14:44:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Chyba nie.

    Chyba ;-) ?

    > Moze to dlatego ze przelewalem z Citibank.

    To nie ma znaczenia.

    > Kwota obciazajaca mnie przez bank w polsce byla podobna
    > w obu przypadkach (kwota przelewana tez).

    Dokąd przelewałeś (bank), czy był to korespondent Citi? I jaką kwotę
    zapłaciłes za przelew?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-03-03 15:04:32
    Od: "AndyBo" <f...@p...onet.pl>

    > Dokąd przelewałeś (bank), czy był to korespondent Citi? I jaką kwotę
    > zapłaciłes za przelew?

    MidAmerica Bank, oplata 5.13$ za przelew 200$
    Czy to korespondent Citi? Chyba :) nie.
    Do DresdenBank 240$ oplata w Citi 4.99$ i w Dresden 4.57$ :(

    Andrzej

  • 9. Data: 2004-03-04 17:25:34
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    AndyBo napisał:
    > MidAmerica Bank, oplata 5.13$ za przelew 200$
    > Czy to korespondent Citi? Chyba :) nie.
    > Do DresdenBank 240$ oplata w Citi 4.99$ i w Dresden 4.57$ :(

    Dresden Bank? A nie _Dresdner_ ?