  • 1. Data: 2004-03-03 12:06:18
    Temat: Re: BPH Credit - ubezpieczenie kosztów leczenia?
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Czy przy kartach kredytowych już przestał być taki hojny? Widzę że na
    > stronce nic a nic o tym nie informują...

    Jeszcze w maju zeszłego roku dawali.
    BTW dawali też NNW z ciekawymi warunkami (cytuję z pamięci): obcięcie nogi 1000
    zł, utrata ręki 2000 zł :-)

    Jacek

  • 2. Data: 2004-03-03 12:15:04
    Temat: BPH Credit - ubezpieczenie kosztów leczenia?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Swego czasu BPH do kart Visa Classic i Mastercard Charge dodawał za darmo
    ubezpieczenie kosztów leczenia za granicą - bodajże firmowane przez
    Compensę.

    Czy przy kartach kredytowych już przestał być taki hojny? Widzę że na
    stronce nic a nic o tym nie informują...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 3. Data: 2004-03-03 13:17:20
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    >
    > Czy przy kartach kredytowych już przestał być taki hojny? Widzę że na
    > stronce nic a nic o tym nie informują...

    a na co Ci to
    od 1 maja bedziesz to mial w ramach ubezpieczenia zdrowotnego

  • 4. Data: 2004-03-03 15:00:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 3 Mar 2004 14:17:20 +0100, PiotR napisał(a):

    > a na co Ci to
    > od 1 maja bedziesz to mial w ramach ubezpieczenia zdrowotnego

    Wiesz, na narty jadę przed 1 V :)
    Po prostu teraz mnie tknęło - i ciekawi mnie, czy muszę wykupić
    ubezpieczenie czy też jednak mam...

    Żadnej umowy z Compensą przy odbieraniu karty nie dostałem - a pan w banku
    jakoś tak bez przekonania mówił, twierdząc że ubezpieczenie jest ale na
    podstawie karty... nie wiem czy sobie wręcz nie pomylił tego z ubezpieczenia
    z ubezpieczeniem samej karty :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 5. Data: 2004-03-03 17:15:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-03 16:00, Użytkownik Jacek Osiecki napisał:
    > Żadnej umowy z Compensą przy odbieraniu karty nie dostałem - a pan w banku

    Teraz Ergo-Hestia ubezpiecza.

    > jakoś tak bez przekonania mówił, twierdząc że ubezpieczenie jest ale na
    > podstawie karty... nie wiem czy sobie wręcz nie pomylił tego z ubezpieczenia
    > z ubezpieczeniem samej karty :)

    Do EC/MC Credit Silver, Visa Credit Silver i kart affinity wydawanych
    wspólnie z uczelniami krakowskimi ubezpieczenie jest.

    > Pozdrawiam,

    Ja również :)
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 6. Data: 2004-03-03 20:01:45
    Temat: lekko [OT] BPH Credit - ubezpieczenie kosztów leczenia?
    Od: "draculka" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" napisał w wiadomości ...
> [...]
    >
    > Czy przy kartach kredytowych już przestał być taki hojny? Widzę że na
    > stronce nic a nic o tym nie informują...

    Jeśli wyjezdzaszna narty to tak czy inaczej warto ubezpieczyc sie dodatkowo
    w ramach NNW Ski czy cos takiego.
    Z embosowana karta Banku BPH dostajesz ubezpieczenie kosztow leczenia za
    granica (Ergo Hestia) ...owszem....ale to ubezpieczenie np. nie obejmuje
    kosztow zwiezienia rannego ze stoku, transportu smiglowcem lub wezwania
    lekarza na miejsce (a w wypadkach narciarskich to wlasnie jest najczesciej
    potrzebne...).
    Jesli KK jest karta plaska - ubezpieczenia nie ma.
    Tak czy inaczej warto zaplacic chyba ok. 40PLN za polise NNW w jakimkolwiek
    TU i spokojnie jechac szusowac.
    Znam z autopsji przypadki kiedy takie NNW okazalo sie nieodzowne. Kolega,
    fantastyczny narciarz, zostal na stoku potracony przez innego... Strzelony
    obojczyk...wizyta lekarska + leki + gips+ inne pierdoly = wybulil ponad
    1000EUR.
    Dotychczas sie nie ubezpieczal....jezdzil fantastycznie ://
    Sam wyciagnij wnioski :-)

    pozdrawiam

    --
    ===========
    draculka

  • 7. Data: 2004-03-03 21:14:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-03 21:01, Użytkownik draculka napisał:
    > Z embosowana karta Banku BPH [...]

    Nie.

  • 8. Data: 2004-03-03 22:01:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    W styczniu br VISA SILVER kredytowa zawierała takie ubezpieczenie na
    pewno.

  • 9. Data: 2004-03-05 12:28:21
    Od: t...@p...onet.pl (Jacek Sitowski)

    W dniu Wed, 3 Mar 2004 12:15:04 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> napisał(a):

    >Czy przy kartach kredytowych już przestał być taki hojny?

    Przestał przy debetowych - do VISA Silver Classic ubezpieczenia już nie
    ma.

    Jacek Sitowski

  • 10. Data: 2004-03-05 13:00:17
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 3 Mar 2004 21:01:45 +0100, draculka napisał(a):

> [...]
    > granica (Ergo Hestia) ...owszem....ale to ubezpieczenie np. nie obejmuje
    > kosztow zwiezienia rannego ze stoku, transportu smiglowcem lub wezwania

    Wielkie dzięki za odpowiedź :)
    Chyba faktycznie "zaszaleję" za tych kilkadziesiąt zł i kupię normalne
    "narciarskie" ubezpieczenie :)

    Wszystkim dziękuję za odpowiedzi w tym wątku :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl