  • 11. Data: 2002-02-08 21:15:39
    Temat: Re: Rezygnacja z konta
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h6086uo5v480c8jub2prqkdio0a791bih9@4ax.com...

    > Formularze (mówię o pdf który dotarł na e-maila mają wadę by wskazują
    > na zła podstawę do zamknięcia rachunku.

    Ten paragraf nie jest przepisem, który jest podstawą do zamknięcia rachunku,
    jako takiego.

    Jest to przepis, na podstawie którego pozostałe środki będą przelane na
    inny, wskazany rachunek.
    I oznacza on TYLKO to. Ten przepis obowiązuje ZAWSZE przy zamykaniu rachunku
    przez klienta.

    > Nie wypowiadam umowy. Nie przyjmuję warunków banku.

    Wypowiadasz umowę na podstawie regulaminu, a dokładniej paragrafu 66. KLIENT
    ma prawo do odstąpienia od umowy w przypadku niezaakceptowania zmian do
    "Ogólnych warunków". Takie jest z pewnością stanowisko banku, które na99%
    potwierdzą osoby z i...@i...pl.

    Jeśli uważasz inaczej - napisz tam, proszę i daj znać. To, że udowodnisz
    nam, to i tak nie znaczy, że bank będzie tak uważał...

    Dodam jeszcze coś - bank jedynie zobowiązuje Cię do wypowiedzenia umowy w
    ciągu 14 dni od daty otrzymania powiadomienia o zmianach regulaminu. Jednak
    nie określa, że masz to zrobić na odrębnych zasadach - nie przymusza Cię
    regulaminem do pisania, że rezygnujesz z powodu niezaakceptowania regulaminu

    > Czy zamykając rachunek bank wysyła ostatni wyciąg ?
    > (bo przez www brak dostępu i nie wiadomo)

    Raczej tak. Biorę przez analogię - jak zamykam subkonto, to jest ono jeszcze
    na wyciągu aż do jego definitywnego zamknięcia.

    > Dlaczego w okresie wypowiedzenia nie mogę wiedzieć że coś
    > wpłynęło na konto ? (jakie bedą odsetki itp.)

    Bo zaakceptowałeś regulamin, który to określa.

    Poza tym dzwoniąc na 0800121121 i łącząc się z konsultantem, takich
    informacji można się dowiedzieć...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 12. Data: 2002-02-08 21:34:44
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a41f6c$hvo$1@news.onet.pl...

    Zresztą, Washko, pomóż.
    Jak to jest z tym wypowiedzeniem?

    Klient musi jedynie złożyć w określonym terminie zwykłe wypowiedzenie, nie
    musi w nim pisać co dlaczego kiedy i z kim, a także ile razy. Ma jedynie do
    tego ściśle określony termin?

    I wypowiada klient, a nie bank...

    Podstawa w formularzach to jedynie paragraf wskazujący na opis, dlaczego w
    rezygnacji jest podany numer rachunku i po ilu dniach pojawi się tam kasa z
    likwidowanego konta...

    Chyba, że się mylę?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,