  • 11. Data: 2020-01-20 19:48:16
    Temat: Re: Rekordowe 300 zł premii za założenie Konta Jakie Chcę
    Od: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 07:19:49 UTC+1 użytkownik z napisał:
    > Jak każda niechciana reklama jest ZŁEM
    Zgoda, dlatego właśnie próbuję się dowiedzieć jak zrobić to w sposób w miarę
    kulturalny :) Mam już nawet pewien pomysł, ale chcę jeszcze poczekać, może będzie
    jeszcze więcej wypowiedzi.

  • 12. Data: 2020-01-20 19:54:45
    Od: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 08:14:35 UTC+1 użytkownik MK napisał:
    > Grupa niestety mocno sie zmieniła. Kiedys padło sie o nowych usługach, o tym jak
    je wykorzystać, jak działają i na co uważać itp. Teraz to jest jeden wielki słup
    reklamowy.
    > Niewiele ciekawych rzeczy mozna wyczytac jesli nie chce się otwierać kolejnego
    konta, karty itp.

    > MK

    Słup to jest na pl.biznes - tutaj to jedynie słupek, słupeczek :)
    Odnoszę wrażenie, że reklamy pojawiły się od momentu, gdy ruszyły sieci afiliacyjne.
    Ale może się mylę.
    --
    https://bankomaniacy.pl/

  • 13. Data: 2020-01-20 23:13:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-20 o 19:48, b...@g...com pisze:
    > Zgoda, dlatego właśnie próbuję się dowiedzieć jak zrobić to w sposób w miarę
    kulturalny :) Mam już nawet pewien pomysł, ale chcę jeszcze poczekać, może będzie
    jeszcze więcej wypowiedzi.

    Piszesz jakąś pracę? Robisz eksperyment? Chcesz sam rozsławiać swój
    biznes na grupach dyskusyjnych? To nie ma sensu

    Przecież one UMIERAJĄ. Siedzą tu same NERDY. Zajmij się fejsbukiem,
    jutubem i lajkami. Tam Cię domyślnie system skeszuje a najlepiej załap
    się do jakiegoś marketingu bankowego, albo pracuj dla KASTY ;-)

    Tylko pamiętaj. W piekle jest dla takich osobny kocioł tuż obok
    pracowników urzędu skarbowego ;-)

    A generalnie napisz co to a pomysł. Chętnie coś doradzimy ;-)

  • 14. Data: 2020-01-24 19:41:10
    Od: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 23:13:43 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]
    > >

    > Piszesz jakąś pracę? Robisz eksperyment? Chcesz sam rozsławiać swój
    > biznes na grupach dyskusyjnych? To nie ma sensu
    Nie wiem, może i nie ma, ale lubię czasami zajrzeć na pl.biznes.banki :)

    > Przecież one UMIERAJĄ. Siedzą tu same NERDY. Zajmij się fejsbukiem,
    > jutubem i lajkami. Tam Cię domyślnie system skeszuje a najlepiej załap
    > się do jakiegoś marketingu bankowego, albo pracuj dla KASTY ;-)
    tak, od kiedy ruszyły fora, których jest mnóstwo, a grupa jedna i właśnie dlatego tu
    zaglądam.
    co do marketingu, to raczej nie, pracuję zawodowo w czymś zupełnie innym, a to tutaj,
    to takie dodatkowe hobby "po godzinach".
    > Tylko pamiętaj. W piekle jest dla takich osobny kocioł tuż obok
    > pracowników urzędu skarbowego ;-)
    obawiam się, że nie tylko dla nich ;-)

    > A generalnie napisz co to a pomysł. Chętnie coś doradzimy ;-)
    nic nadzwyczajnego, po prostu jeśli dodam coś "reklamowego", to albo umieszczę
    stosowny dopisek w temacie np. [OT] albo zrobię to w jakiś inny, mało inwazyjny
    sposób - przynajmniej spróbuję. Tak samo odpisując na posty, które chciałbym
    wzbogacić w reklamę (link) własnej strony - też będę starał się to robić w sposób
    kulturalny i mało inwazyjny. No i zobaczę co z tego wyjdzie, tzn. jak to ocenią inni.