  • 1. Data: 2020-01-14 17:24:37
    Temat: Rekordowe 300 zł premii za założenie Konta Jakie Chcę
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Dobry moment na założenie konta w Santander Banku. 300 zł premii za 10 płatności
    kartą i wpływ na 1000 zł to rzadki deal. Do tego 80 zł za użycie kodu polecenia oraz
    150 zł za wpływy wynagrodzenia.

    Prowadzenie konta z friko, tam samo jak nielimitowane przelewy natychmiastowe. Karta
    darmowa po 5 transakcjach :)

    Można założyć i zamknąć bez wychodzenia z domu.

    Szczegóły u mnie na blogu: https://jakdorobic.com/santander-bonus/

  • 2. Data: 2020-01-15 00:36:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jakdorobic.com" d...@g...co

    : założenie konta w Santander Banku. 300 zł premii

    Karencja?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2020-01-15 06:33:56
    Od: z <...@...pl>

    Dobry moment żeby przebrzydły SPAMER odpowiedział w końcu na pytanie.
    Jak widać żyje ale ciągle nie chce powiedzieć z czego.
    Czy z wisienek czy ze spamowania o nich.

  • 4. Data: 2020-01-15 09:38:58
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Rok, od 13 stycznia 2019 - mówiąc precyzyjnie :)

  • 5. Data: 2020-01-19 17:53:06
    Od: b...@g...com

    W dniu środa, 15 stycznia 2020 06:35:02 UTC+1 użytkownik z napisał:
    > Dobry moment żeby przebrzydły SPAMER odpowiedział w końcu na pytanie.
    > Jak widać żyje ale ciągle nie chce powiedzieć z czego.
    > Czy z wisienek czy ze spamowania o nich.

    Co prawda nie jestem adresatem wiadomości, ale chciałbym przy okazji zapytać.
    Jak to właściwie jest z tym tym pisaniem na grupie i umieszczaniem odnośników do
    własnych stron? Dodając nowy post z tekstem jak poniżej, jak on zostanie potraktowany
    (np.)?

    "Refunder i zwroty za zakupy w internecie. A w dniach 17.01 - 19.01.2020 aż 30%
    zniżki na pyszne.pl, a więcej na stronie
    https://bankomaniacy.pl/refunder-zwroty-za-zakupy-w-
    internecie/
    na której także:
    - o Refunder i zwrotach
    - wtyczka Refunder
    - kiedy nie otrzymasz zwrotu od Refunder
    - promocja Refunder & pyszne.pl"

    Ja wiem, że produkt X dla jednej osoby może być tym, czego akurat szuka, dla kogoś
    innego już niekoniecznie. Ale czy od razu jako spam?

    Bo chciałbym co jakiś czas wrzucić odnośnik do twórczości własnej. I mógłbym nie
    patrzeć na to, co myślą inni. Ale nie chcę tego robić, bo nie chciałbym być
    postrzegany jako spamer, tudzież o zachowanie niezgodne z netetykietą (o ile takowa
    jeszcze istnieje).
    Prośba o info. Chętnie porozmawiam na ten temat, przy czym proszę o dyskusję "na
    poziomie" :)
    --
    https://bankomaniacy.pl/

  • 6. Data: 2020-01-19 20:04:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-19 o 17:53, b...@g...com pisze:
    > Ja wiem, że produkt X dla jednej osoby może być tym, czego akurat szuka, dla kogoś
    innego już niekoniecznie. Ale czy od razu jako spam?

    Spamem jest odsyłanie do strony która zarabia na informowaniu o
    "wisienkach"
    Z tego żyje "przebrzydły spamer" a nie z wisienek.

  • 7. Data: 2020-01-19 23:13:04
    Od: b...@g...com

    W dniu niedziela, 19 stycznia 2020 20:05:03 UTC+1 użytkownik z napisał:
    kogoś innego już niekoniecznie. Ale czy od razu jako spam?

    > Spamem jest odsyłanie do strony która zarabia na informowaniu o
    > "wisienkach"
    > Z tego żyje "przebrzydły spamer" a nie z wisienek.

    Nie żebym bronił autora tego wątku, bo jakby nie było to dla mnie konkurencja, ale
    przecież podając link do takiej strony można żyć i z "wisienek", i z tej
    podlinkowanej strony również.
    Sam niejednokrotnie korzystam z ofert, które też opisuję u siebie. Wiadomo, że tylko
    z wybranych, bo dochodzą np. okresy karencji na skorzystanie z promocji, ale
    korzystam. A są nawet tacy, którzy chwalą się ile zdobyli kasy od banków, co nie
    przeszkadza dawać linków do strony - choć przyznaję, że nie wiem, czy akurat na tej
    grupie.

    Dobrze, czy w takim razie przykładowy opis, który dodałem w poście powyżej, to w
    Twoim mniemaniu spam, czy nie spam?

    --
    https://bankomaniacy.pl/

  • 8. Data: 2020-01-20 07:19:47
    Od: z <...@...pl>

    Jak każda niechciana reklama jest ZŁEM

    Ja nie chwalę się gdzie kupuję prezerwatywy, podpaski, żel do higieny
    intymnej czy maść na hemoroidy...

    Przychodzę sobie z pracy i czytam o bankach przy obiedzie a tu takie
    gówno mi się na ekran ładuje. FUJJJJJJ ;-)

    Kiedyś było w zwyczaju w nagłówku umieszczać [OT] lub [SPAM]
    Idź tą drogą a nie lokowaniem produktu bo za to już na tej grupie można
    dostać po mordzie ;-)

  • 9. Data: 2020-01-20 08:14:33
    Od: MK <m...@i...pl>

    Grupa niestety mocno sie zmieniła. Kiedys padło sie o nowych usługach, o tym jak je
    wykorzystać, jak działają i na co uważać itp. Teraz to jest jeden wielki słup
    reklamowy.
    Niewiele ciekawych rzeczy mozna wyczytac jesli nie chce się otwierać kolejnego konta,
    karty itp.

    MK

  • 10. Data: 2020-01-20 13:39:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MK" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Grupa niestety mocno sie zmieniła. Kiedys padło sie o nowych
    >usługach, o tym jak je wykorzystać, jak działają i na co uważać itp.
    >Teraz to jest jeden wielki słup reklamowy.

    No bez przesady - masz jednego, ktory akurat pisze na stronie o nowych
    uslugach, jak je wykorzystac, jak dzialaja i na co uwazac.
    Mozesz nie czytac, mozesz przeczytac i podyskutowac :-)

    >Niewiele ciekawych rzeczy mozna wyczytac jesli nie chce się otwierać
    >kolejnego konta, karty itp.

    Pretensje do bankow, ze wszystko dla nowego klienta :-)

    Albo napisac post i pozalic sie, ze co chwila musisz konto zamykac ...
    podyskutujemy ... wołanie na puszczy :-)

    J.