  • 1. Data: 2020-01-10 13:59:46
    Temat: Po ciężkiej nocy...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ...pewien bank śpi...
    [pewnie zmorzyło go nabijanie w butelczyny]
    Nie napiszę, który to bank, bo gdyby nie
    ten bank, poszedłbym [piechotą!] z torbami...

    Obłęd nowych ST!!!

    Tylko zmiany ST Millego i CA przypadają mi
    do gustu tak zwanego, choć w CA chwilami
    muszę sięgnąć do starego ST...

    -=-

    Wisienek i orzeszków brak, bo:

    - banków coraz mniej
    - coraz mniej banków, w których nie mam kont
    - 500+ daje bankom miliony klientów
    - coraz mniej banków na horyMzoncie do pożarcia
    [chyba Getin itp.]

    -=-

    BTW -- ST Getin tak sobie radzi w płonącej norze lisiej...
    W Operze -- OK... [zrazu widać, że muzykalny]

    -=-

    BTW 500+ -- dziś można wyśmiewać się z RPetru, bo
    500+ nie tylko nie podwaja liczby Królów, lecz
    nawet nie zwiększa tej liczby choćby o 10%... ;)
    RPetru wróżący przed 3 laty 6 Królów w miejsce
    dotychczasowych 3 -- chybił!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2020-01-10 14:31:25
    Temat: Re: Po ciężkiej nocy...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Grupa też śpi, więc możesz napisać, który - bo przecież przy okazji pochwalisz jego
    wisienko-hojność.
    Moje wszystkie działają.
    mBąk tylko straszy, że od 14 stycznia będzie nowy pulpit - widać nie zostałem
    wytypowany do testowania, chyba zbyt dobrze mnie tam znają ;>
    A w santanderze nie działa poczta wewnętrzna - może tylko mi wyłączyli, bo za dużo
    reklamacji piszę ;>

    Zaś święto 6 króli - niestety ostatnie w UE w tym roku, chyba że w tym Jaruś zostanie
    już królem, a nie tylko prezesem Polski...
    Może jako Jarosław I Plusiasty - albo od razu Jarosław 500-plusiasty (tzn. Jarosław
    D-plusiasty) ;>

  • 3. Data: 2020-01-10 14:53:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Grupa też śpi, więc możesz napisać, który - bo przecież przy okazji
    >pochwalisz jego wisienko-hojność.
    >Moje wszystkie działają.

    u mnie tez zadnego ostrzezenia.

    >mBąk tylko straszy, że od 14 stycznia będzie nowy pulpit - widać nie
    >zostałem wytypowany do testowania, chyba zbyt dobrze mnie tam znają
    >;>

    Znowu ? Jakos niedawno tez byla zmiana.
    A gdzie mozna napisac negatywna opinie ?

    Pewnie znowu jakis konkurs na najlepsza ST bedzie ... i znow sie nie
    da ujemnych punktow wpisac :-)

    J.

  • 4. Data: 2020-01-10 15:17:32
    Od: n...@g...com

    W dniu piątek, 10 stycznia 2020 14:31:27 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Moje wszystkie działają.
    > mBąk tylko straszy, że od 14 stycznia będzie nowy pulpit
    A to ciekawe z mBankiem. To dlaczego dziś przez dłuższy czas wisiała na ich głównej
    stronie informacja, że aplikacją nie można się zalogować. A z komputera muliło tak,
    że przez półtorej godziny nie udało mi się zdefiniować przelewu na 3 sesję?

  • 5. Data: 2020-01-10 15:31:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 10 stycznia 2020 15:17:34 UTC+1 użytkownik n...@g...com
    napisał:
> [...]
    że przez półtorej godziny nie udało mi się zdefiniować przelewu na 3 sesję?

    Aaaa, no cóż, co poradzić, gdy ktoś jest takim masochistą (albo kocha mBąk miłością
    BDSM), że chce mu się stamta? robić przelewy, to może się na coś takiego nadziać.
    Np. przejawem takiej miłości jest tolerowanie, że przelew na 3. sesję daje się zlecić
    do 13:25 - a przypomnę, że KIR zamyka wejście na 2. (słownie - DRUGĄ) sesję dopiero o
    13:30 - a na 3. o 16:00.
    I są banki, w których przelew na 3. sesję można zlecić do 15:30 - sprawdzone.

    Ja w mBąku trzymam jedynie 1k do awaryjnej wypłaty z bankomatu.
    A o straszeniu nowym pulpitem było w kontekście posta OP - a nie było to
    stwierdzenie, że mBąk działa - choć podczas pisania poprzedniego posta zalogowałem
    się (i dostałem ciekawy komunikat o "błędnym błędzie" po podaniu hasła sms przy
    logowaniu - wyskoczył komunikat o błędzie, a potem zniknął i pojawił się normalny
    "pulpit", więc logowanie jednak się udało).

  • 6. Data: 2020-01-10 16:08:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik niktnobodynikt napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    Rutkowski napisał:

> [...]
    >zalogować.
    >A z komputera muliło tak, że przez półtorej godziny nie udało mi się

    Dzis czy wczesniej ?
    Teraz istotnie jakos dluzej sie strona ładuje, ale nie wiem kogo
    obwiniac.

    Przez ostatnie tygodnie natomiast obserwowalem kilkusekundowe
    opoznienie od wyswietlenia strony do mozliwosci wprowadzenia nr
    klienta.

    Jakby tam sobie cos zaciagal w tle ... a przeciez gdzies trzeba
    zaladowac te wszystkie javascripty, style itp ..

    A ta strona ktora od paru tygodni jest ... IMO okropna.

    O, teraz to chodzi faktycznie bardzo wolno.

    J.

  • 7. Data: 2020-01-10 19:30:00
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 10.01.2020 o 14:53, J.F. pisze:

    > Znowu ? Jakos niedawno tez byla zmiana.

    Bo zmianę pulpitów nie zrobili raz a dobrze, ale rozłożyli na pół roku
    chyba. Nie mam pomysłu jaki to mogłoby mieć cel. pewnie widziałeś jedno
    z wielu wcześniejszych "ostrzeżeń".

    --
    Alf/red/

  • 8. Data: 2020-01-11 18:45:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 4...@g...co

    : Grupa też śpi, więc możesz napisać, który

    Ile banków trudziło się butelkowaniem?
    Wiele? -- ale o jednym z nich pisano, że butelkuje...

    : - bo przecież przy okazji pochwalisz jego wisienko-hojność.

    To nie wiśnie czy orzechy -- bank zdarł ze mnie skórę...
    Bardzo delikatnie, razem z naskórkami, ale tylko skórę,
    podczas gdy inni usiłowali zedrzeć więcej -- do goluteńkich
    mych kości! -- razem z mięsem i ścięgnami... Nawet nie tyle
    zdarł, co pośredniczył w zdzieraniu...

    Kolapsowanie rodzinnej firmy Elis wciągało mój szmal różnymi
    kanałami/sposobami/drogami -- bank ów skutecznie uchronił
    znaczącą część mego życiowego dorobku... Razem z innymi
    bankami chyba po prostu uchronił mnie przed przyspieszoną
    śmiercią ~głodową...

    : mBąk tylko straszy, że od 14 stycznia będzie nowy pulpit

    IMO może być już tylko lepiej! -- znaczące popsucie ST mBanku nie jest możliwe!

    -=-

    : Zaś święto 6 króli - niestety ostatnie w UE w tym roku,

    UE narzuci Polsce świętowanie? -- tylko py_tam...

    : Może jako Jarosław I Plusiasty - albo od razu Jarosław
    : 500-plusiasty (tzn. Jarosław D-plusiasty) ;>

    500+ to IMO doskonała inwestycja od finansowej strony!
    Królów wprawdzie nie przybywa, ale jaki finansowy zysk!!!
    BSzydło zainwestowała'' 6 kpln rocznie, by teraz kosić
    ponad stokrotnie więcej -- ~ćwierć miliona pln rocznie...

    500+ przez 18 lat a kadencja europoselsTa wielokrotnie mniej?
    Któż zabroni pozostania na kolejne kadencje?...

    Gdybyż więcej tak intratnych inwestycji w naszej Ojczyźnie... ;)

    -=-

    Rzeczonego ;) dnia ST mBanku przez kilka godzin porannych [ciekawe,
    kto je poranił?] zezwalał co najwyżej na rzut oka -- zlecenie
    przelewu raczej nie było wtedy możliwe...

    -=-

    BTW nabijania w butelkę -- ponoć PETy (1) nie nadają się do ponownego
    wykorzystania...
    https://opakowania.com.pl/news/symbole-na-plastikowy
    ch-opakowaniach-znaczenie-64327.html
    Ktoś wie, dlaczego nie nadają się? [i czy ten bank nie nabijał aby ponownie w te
    same?...]

    -=-

    Pamiętam, że mBank na przysłowiową chwilę przed niesamowitym rajdem franka
    proponował (na oko bardzo korzystne) kredyty mieszkaniowe w złotówkach...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2020-01-11 18:56:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e1a09ef$0$546$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > BSzydło zainwestowała'' 6 kpln rocznie, by teraz kosić
    > ponad stokrotnie więcej -- ~ćwierć miliona pln rocznie...

    Mocny w arytmetyce nie jestem, ale tym razem to innego typu/rodzaju błąd...

    [nawet nie wiem, czy 'typu', czy 'rodzaju'?...]

    + ponad stokrotnie więcej -- ~trzy ćwiartki miliona pln rocznie...

    Nie wiem, ile dokładnie, bo to zależy od qrsowania, ale ~750 kpln rocznie.

    [na dodatek zainwestowała cudze, by zyskać swoje?
    któż rozsądny inwestuje swoje?! -- by zarobić...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 10. Data: 2020-01-18 01:53:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e1a09ef$0$546$6...@n...neostrada.pl

    > To nie wiśnie czy orzechy -- bank zdarł ze mnie skórę...

    Bank przeczytał, co napisałem i teraz chce ze mnie
    zedrzeć jeszcze mniej -- tylko część mej skóry...
    To miłe z jego strony.

    > Bardzo delikatnie, razem z naskórkami, ale tylko skórę,

    Ale w dzień -- w nocy śpi... ;)
    Wprawdzie rozmawia ze mną w nocy, ale
    skórę chce zdzierać dopiero w dzień...

    > podczas gdy inni usiłowali zedrzeć więcej -- do goluteńkich
    > mych kości! -- razem z mięsem i ścięgnami... Nawet nie tyle
    > zdarł, co pośredniczył w zdzieraniu...

    -=-

    Jak ktoś ma ochotę:
    https://www.mbank.pl/mgm/konta-ekonto.html?numer=Ene
    uel

    -=-

    Agora (Wyborcza) kupiła kiedyś ode mnie fotkę z bocianami.
    Ktoś zauważył, że w zamian zechce ode mnie zwrotu w postaci
    qpowanych gazet... Zamiast tego -- dostałem wiśnie. :)

    Ale od chyba roku Agora nie karmi wiśniami.

    Zaś to:

    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/
    http://eneuel.w.duna.pl/

    nie dało mi do tej pory ANI GROSZA, choć zalożyłem w CA konto
    mej matce. Matka też nie najadła się owoców z tego czegoś...

    Napisałem im, że jeśli mi nie zapłacą, będę zniechęcał
    ludzi do nich.

    Do CA chyba też napiszę -- że nie dali mi wiśni!!!
    (zakładam, że od CA otrzymali, bo IMO CA to porządny bank)

    -=-

    Za oknem mróz... Ale coś zmroziło moją krew...
    Mrożące krew info wypłynęło właśnie z mBanku...
    Zapoznawałem się z opłatami... Zero, zero, zero,
    aż NAGLE -- 6,47!!!! Aż zamarłem ze strachu czy
    zgrozy... [jeszcze nie wiem, czy to strach, czy
    zgroza) Aż zagotowało się we mnie...

    [zagotowało, choć zmroziło?...]

    Aż zadygotałem z przerażenia... Ale po chwili
    uspokoiłem się -- to odsetki, które mBank dał
    mnie za mój szmal zdeponowany w mBanku...
    [raczej za szmal Millego]

    Jak tak można? Wśród opłat -- wstawić odsetki naliczone dla mnie?!
    Przecież, widząc tak koszmarną kwotę, mogłem dostać zawału serca!

    Niby teraz jest OK, ale życie to kompozycja -- każdy stres
    odciska na nas swe piętno, blokując nasze możliwości w tak
    zwanej przyszłości...

    -=-

    Agora mnie karmiła. :) Banki mnie karmią, markety też mnie karmią...

    Teraz chyba pozostaje bezpośrednie polecanie:
    https://www.mbank.pl/mgm/konta-ekonto.html?numer=Ene
    uel

    Raczej wywalę reklamy, które nie dają mi wisienek i wstawię
    bezpośrednie -- wprost z banków. Bankierzy to IMO dobrzy
    ludzie -- AMichnik najwyraźniej także.

    --