  • 11. Data: 2002-01-06 21:14:18
    Temat: Re: Reklmacje w mBanku....
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020106214329.J29251@diuna.pingwin.waw.pl...

    > No tak, ale moim zdaniem od reki sie nie da - karta trzymana przez
    > polcard, obsluga ecardu, issuer to mbank i do tego lot w tle. Naprawde
    > nie wierze aby dalo sie wskazac jednoznacznie winnego, a juz na pewno
    > nie tak szybko.

    Mi tam nie zalezy na znalezieniu winnego. Chodzi o przepchniecie tej
    transakcji nawet recznie. Do mBanku dotarly 2 zapytania o autoryzacje i 2
    razyLOT dostal odmowe. 1 raz prawidlowo, bouplynal termin podniesionego
    limitu. A drugi raz po ponownym podniesieniu znowu odmowa. Najpierw facet z
    mBanku powiedzial ze nie bylo srodkow, a gdy sprawdzil i okazalo sie ze bylo
    to powiezial, ze to wina PolCardu.
    Zapytania autoryzacyjne eCardu w ogole nie dotarly ponoc do mBanku. Mila
    pani M. dzieki mailowi na Kartach obiecala, ze srawdzi co sie stalo, ale tez
    pewnie bedzie trzeba poczekac :(.

    > A nie masz zadnej innej coby MOTO zrobic?

    Ja mam, ale limitu mi z jednej nie starczy nie starczy, a dzielic transakcji
    jak wiesz nie wolno ;).

    Maciej

  • 12. Data: 2002-01-07 08:54:02
    Od: "fotech" <f...@f...onet.pl>

    > Czyzby On zajmowal sie reklamacjami? ;p
    > Chodzilo mi po prostu o jeszcze dzisiejsza interwencje [to ciagle w
    sprawie
    > biletu lotniczego], a P. pewnie raczej w domu niz w mBanku. Jutro znowu
    > wygasnie termin podniesionego limitu i sprawa zacznie sie od poczatku :(.
    > Dziewczyna juz sie zniechcecila i przygotowuje sie do podrozy zeby kupic
    > bilet na lotnisku. Szkoda zeby musiala pokonywac 120km po sliskich drogach
    > tylko dlatego, ze eKarta nie zadzialala :(.

    Wiesz, mam wrazenie, ze narzedzie po prostu nieadekwatne uzywasz. To tak,
    jakbys chcial kopac fundament koparka-zabawka z plastiku. Zostaw loty on
    line, zadzwon do normalnych ludzi, zrobia Ci bilet , zaplacisz przelewem,
    albo wprost na lotnisku ( jesli mowa o Warszawie oczywiscie); First Class
    (nazwa biura sie nie przejmuj :)) , 022 825 60 11
    Wojtek

  • 13. Data: 2002-01-07 11:31:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jan 07, 2002 at 09:54:02AM +0100, fotech wrote:

> [...]
    > line, zadzwon do normalnych ludzi, zrobia Ci bilet , zaplacisz przelewem,

    Tylko ze na tej koparce napisali ze mozna nia kopac rowy, a w opisie
    technicznym kopania rowow napisano ze moga byc wykopane tym modelem koparki.

    I co teraz? A jak sie okaze ze przelew tez zly, bo to jak uzywanie
    nieadekwatnych narzedzi (co? przez internet Pan przelewal? Ja tutaj
    poprosze potwierdzenie na pismie, pieczec okragla, trzy kopie ...).

    I wtedy co powiesz?

    Jest usluga - ma dzialac. A jak nie dziala, to na stadion X-lecia,
    przedluzacze i zelazka rosyjskie sprzedawac.

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-01-09 06:00:56
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Jest usluga - ma dzialac. A jak nie dziala, to na stadion X-lecia,
    > przedluzacze i zelazka rosyjskie sprzedawac.

    O wlasnie -zgadzam sie w calej rozciaglosci.
    Grzegorz