  • 1. Data: 2010-02-18 12:01:57
    Temat: Reklamacja Alior
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Czy Alior nie daje mozliwosci skladania reklamacji za posrednictwem serwisu
    internetowego, czy ze mnie jest taka gapa?
    BTW jak w praktyce ksieguja III sesje przychodzaca? Tego samego czy
    nastepnego dnia?

    MK

  • 2. Data: 2010-02-18 12:06:39
    Temat: Re: Reklamacja Alior
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 13:01:57 +0100, MK napisał(a):

    > Czy Alior nie daje mozliwosci skladania reklamacji za posrednictwem
    > serwisu internetowego, czy ze mnie jest taka gapa? BTW jak w praktyce
    > ksieguja III sesje przychodzaca? Tego samego czy nastepnego dnia?

    Co do reklamcji to nie mają za pośrednictwem www albo partyline albo
    oddział. Co do III sesji to następnego dnia rano tak między 8-9 się kasa
    pojawia zazwyczaj.

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-04-11 19:41:39
    Od: MK <m...@i...pl>

    Na moja reklamacje zlozona 19 lutego odpowiedzi jeszcze nie otrzymajem
    (wg osoby przyjmujacej ja miala nadejsc w ciagu 30 dni roboczych), a
    juz musze zlozyc kolejna. Tym razem dotyczaca transakcji karcianej.
    Musialem ostatnio dotrzec na miejsce do ktorego latwiej bylo dotrzec
    komunikacja miejska niz wlasnym srodkiem lokomocji, zdecydowalem sie
    na zakup biletu w cudownym automacie biletowym. W trzkcie transakcji
    okazalo sie, ze zabraklo kartonikow, wyskoczyl komunikat 'czy chcesz
    wydrukowac potwiedzenie anulowanej transakcji?'. Transakcja zostala
    oczywiscie rozliczona tak jakby zostala poprawnie przeprowadzona.
    Zastanawiam sie wlasnie czy jest mozliwosc zlozenia reklamacji mailowo
    lub faksowo, bo chce dolaczyc wydrukowane potwierdzenie, a wycieczka
    do oddzialu jest mniej warta niz te 5,60.

    Przy okazji chcialbym poinformowac Warszawiakow, ze nasz Ogrod
    Zoologiczny wprowadzil mozliwosc zaplaty karta za bilety. Niestety nie
    informuje placacych, ze dolicza to kwoty transakcji 1,8%. Fajnie, ze
    widac jaka jest prowizja aklajera (nie piszcie wiec juz o 3% ;)), ale
    troche glupio, ze jednostka samorzadowa zachowuje sie jak jakas firma
    krzak. Oczywiscie na paragonie fiskalnym o tej dodatkowej kwocie nie
    ma ani sladu, ciekawe co na to by powiedzial US...

    MK