eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja › Reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Kruchy" <k...@u...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Reklamacja
    Date: Tue, 1 Feb 2005 08:11:15 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 14
    Sender: l...@p...onet.pl@212.244.198.10
    Message-ID: <ctna2i$d3v$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.198.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1107241874 13439 212.244.198.10 (1 Feb 2005 07:11:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 1 Feb 2005 07:11:14 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:335365
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Posiadam rachunek w PKO BP. Tydzien temu przy wyplacie z bankomatu WBK
    dwukrotnie otrzymalem komunikat o braku autoryzacji. Po kilku dniach
    otrzymalem SMS-em stan konta pomniejszony o kwote tych dwoch wyplat.
    Pracownica w banku, podczas odbierania formularza reklamacyjnego,
    stwierdzila, ze przy wyplacie z "obcego" bankomatu czas rozpatrywania
    reklamacji moze wyniesc okolo miesiaca. I tu pytanie: Czy jest gdzies
    okreslony prawnie czas rozpatrzenia reklamacji ? Slyszalem, ze jest to 14
    dni ale moge sie mylic.

    Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1