eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja › Re: Reklamacja
  • Data: 2005-02-01 07:53:43
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Kruchy" <k...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ctna2i$d3v$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    >
    > Posiadam rachunek w PKO BP. Tydzien temu przy wyplacie z bankomatu WBK
    > dwukrotnie otrzymalem komunikat o braku autoryzacji. Po kilku dniach
    > otrzymalem SMS-em stan konta pomniejszony o kwote tych dwoch wyplat.
    > Pracownica w banku, podczas odbierania formularza reklamacyjnego,
    > stwierdzila, ze przy wyplacie z "obcego" bankomatu czas rozpatrywania
    > reklamacji moze wyniesc okolo miesiaca. I tu pytanie: Czy jest gdzies
    > okreslony prawnie czas rozpatrzenia reklamacji ? Slyszalem, ze jest to 14
    > dni ale moge sie mylic.
    >
    > Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,
    > Lukasz


    to juz którys post na grupie o takich problemach z bankomatami wbk, chyba
    trzeba ich unikac


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1