eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja › Reklamacja
  • Data: 2005-02-01 07:11:15
    Temat: Reklamacja
    Od: "Kruchy" <k...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Posiadam rachunek w PKO BP. Tydzien temu przy wyplacie z bankomatu WBK
    dwukrotnie otrzymalem komunikat o braku autoryzacji. Po kilku dniach
    otrzymalem SMS-em stan konta pomniejszony o kwote tych dwoch wyplat.
    Pracownica w banku, podczas odbierania formularza reklamacyjnego,
    stwierdzila, ze przy wyplacie z "obcego" bankomatu czas rozpatrywania
    reklamacji moze wyniesc okolo miesiaca. I tu pytanie: Czy jest gdzies
    okreslony prawnie czas rozpatrzenia reklamacji ? Slyszalem, ze jest to 14
    dni ale moge sie mylic.

    Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1