  • 1. Data: 2003-09-16 15:07:59
    Temat: Rejestr dluznikow a kredyt mieszkaniowy
    Od: "ELioT" <t...@w...pl>

    Witam,
    starałem sie o kredyt mieszkaniowy i go nie dostalem pomimo tego, ze zarobki
    moje i zony byly wystarczajace. Opinia byla zdecydowanie negatywna.
    Zrobilem sledztwo i okazalo sie, ze zapomnialem o koncie studenckim w PKO
    SA - przez kilka lat narosly oplaty, odsetki i uzbieralo sie tego do dzisiaj
    okolo 800 zl zadluzenia. Splacilem dzielnie, myslac ze mi to pomoze. Ale
    niestety - juz rok temu, bank przeslal informacje do jakiegos rejestru
    dluznikow, ze zalegam. W rozmowie telefonicznej ustalilem, ze pismo w tej
    sprawie wyslano poleconym na adres korespondencyjny w akademiku w zeszlym
    roku. Nie odebralem go, gdyz od 2 lat mieszkalem w innym miescie. Nawet nie
    wiedzialem ze cos takiego zrobiono.
    I tak: w PKO SA powiedziano mi dzisiaj, ze jesli splace zadluzenie
    [zrobione] to oni wysylaja pismo do tego rejestru i mnie stamtad wykresla. W
    BOŚ natomiast, czyli tam gdzie dostalem wielkiego "-", powiedziano mi, ze
    wykresla mnie dopiero po 2 latach od uregulowania zadluzenia i w tym czasie
    nie dostane w zadnym banku kredytu. Jak to jest naprawde?

    Co moge zrobic PKO SA, ktorzy nie raczyli mnie informowac ze rosna odsetki
    oraz ze wpisali mnie do rejestru? Jaka jest szansa uzyskania gdzies kredytu?
    Czy prawda jest to, co mowi PKO SA, ze wysla pismo w sprawie wykreslenia
    mnie?

    Jesli ktos moze mi pomoc, prosze o pomoc...
    pzdr szalenie smutno
    T.

  • 2. Data: 2003-09-16 15:37:57
    Temat: Re: Rejestr dluznikow a kredyt mieszkaniowy
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-09-16 17:07, ELioT wrote:
    > Wit

    [...]
> [...]
    > Czy prawda jest to, co mowi PKO SA, ze wysla pismo w sprawie wykreslenia
    Przede wszystkim. PKO BP SA czy Peakao SA ?
    Po drugie odnoszę wrażenie, że w w PKO (którymkolwiek) mówiono o
    jedym rejestrze (Miedzybankowy Rejestr niesolidnych dłużników nie
    pamiętam dokładej nazwy)
    a w BOS-iu o drugim (Biuro Informacji Kredytowej)
    Wszystko zależy od tego w którym wylądowałeś. Jeśli było to rok temu to
    większa szansa że w rejestrze niesolidnych dłużników, ale nie pamiętam
    jakie są zasady usuwania z tego rejestru.
    Jeśli w BIK-u to po 2 latach.
    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 3. Data: 2003-09-16 16:12:45
    Od: "ELioT" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bk7hpm.1gs.1@bambus.kjonca.bogus...

> [...]
    > Wszystko zależy od tego w którym wylądowałeś. Jeśli było to rok temu to
    > większa szansa że w rejestrze niesolidnych dłużników, ale nie pamiętam

    Pekao SA. Niestety trudno sie z od bankow dowiedziec. W Peako SA
    powiedziano, ze na ich pismo moge zostac usuniety, w BOS powiedziano mi, ze
    dopiero za 2 lata. Z jednej wiec strony wynika [PKO] ze to Rejestr, z
    drugiej [BOS] ze to BIK. Czy mozliwe jest, ze dane sa i tu i tu? Jak dalej
    to wyjasniac?
    T.

  • 4. Data: 2003-09-16 16:29:00
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-09-16 18:12, ELioT wrote:

> [...]
    > dopiero za 2 lata. Z jednej wiec strony wynika [PKO] ze to Rejestr, z
    > drugiej [BOS] ze to BIK. Czy mozliwe jest, ze dane sa i tu i tu? Jak dalej
    Jest możliwe, ze są w obu miejscach.
    To czy i jakie Twoje dane ma BIK można sprawdzić pisząc do nich(więcej
    na www.bik.com.pl)
    Jak sprawdzić rejestr niesolidnych dłużników to nie wiem :-(
    KJ

  • 5. Data: 2003-09-16 17:41:55
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/16/2003 6:29 PM, Użytkownik Kamil Jonca (newsy) napisał:
    > Jak sprawdzić rejestr niesolidnych dłużników to nie wiem :-(

    Zwrocic sie na pismie z prosba o wglad do danych ktore sa przetwarzane
    przez Zwiazek Bankow Polskich (zbior nazywa sie Bankowy Rejestr).
    Adres poszukam gdzies i podam jutro, chyba ze ktos pamieta ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 6. Data: 2003-09-17 05:26:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Po drugie odnoszę wrażenie, że w w PKO (którymkolwiek) mówiono o
    > jedym rejestrze (Miedzybankowy Rejestr niesolidnych dłużników nie
    > pamiętam dokładej nazwy)

    Nazywa sie MIG BR. Wpisy sa usuwane po 2 latach od calkowitej splaty
    zobowiazania. Wczesniejsze usuniecie jest dosc trudne.

    Maciej

  • 7. Data: 2003-09-17 05:28:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> wrote in message

    > Adres poszukam gdzies i podam jutro, chyba ze ktos pamieta ;)

    http://www.zbp.pl/kontakt.php

    Maciej

  • 8. Data: 2003-09-17 07:01:41
    Od: "" <s...@b...pl>

    Witam
    Idź do PKO S.A. niech ci dadzą kartkę na której będzie napisane dlaczego
    powstało zadłużenie, w jakiej kwocie i że zostało w całości spłacone.
    Możesz również sam napisać krótkie wytłumaczenie.
    Kartki dołącz do wniosku kredytowego.

    Wniosek kredytowy jest rozpatrywany przez inne osoby niż te które odbierają
    dokumenty dlatego wszystko musi być na papierze.

    SJ

  • 9. Data: 2003-09-17 19:44:27
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    "Kamil Jonca (newsy)" wrote:

    > To czy i jakie Twoje dane ma BIK można sprawdzić pisząc do nich(więcej
    > na www.bik.com.pl)

    Nie jestem przekonany. Wysłałem im pismo miesiąc temu i poszło jak
    kamień w wodę.

  • 10. Data: 2003-09-18 05:16:33
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-09-17 21:44, Nicek wrote:

    > Nie jestem przekonany. Wysłałem im pismo miesiąc temu i poszło jak
    > kamień w wodę.

    Poleconym ?
    Jeśli tak to bardzo dziwne. Ja regularnie wysyłam co pół roku i zawsze
    dostaję odpowiedź.Może "na dniach" dostaniesz.

    KJ