  • 1. Data: 2003-09-16 16:00:27
    Temat: kredyt
    Od: "Brenda" <b...@w...pl>

    Witam,
    Mam pytanie odnośnie kredytu hipotecznego na dom. Chcialabym zalatwić
    wszelkie formalności związane z kredytem i złożyć stosowne dokumenty do
    banku lecz pobrać środki finansowe z banku w późniejszym terminie. Czy jest
    to możliwe? /bez spłacania odsetek/
    pozdrawiam,
    Brenda

  • 2. Data: 2003-09-17 07:20:42
    Temat: Re: kredyt
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Brenda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszelkie formalności związane z kredytem i złożyć stosowne dokumenty do
    > banku lecz pobrać środki finansowe z banku w późniejszym terminie. Czy

    Tak. Zwykle masz na uruchomienie kredytu 60-90 dni. Zalezy od banku.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

  • 3. Data: 2003-09-17 11:11:36
    Od: "maja" <m...@g...pl>

> [...]
    > Brenda
    >

    > zależy od banku np. w mBanku możesz uruchomić kredyt w ciągu 3 miesięcy od
    podpisania umowy i nie płacisz do momentu uruchomienia żadnych prowizji i
    odsetek

    pozdrawiam
    maja

  • 4. Data: 2003-09-18 16:57:42