  • 1. Data: 2003-09-16 14:21:00
    Temat: Integrum - czy działa tak świetnie?
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    Kilka dni temu założyłem sobie e-Integrum w BGŻ. Motywem było głównie
    to, że dają Maestro, a nie jak zwykle bywa do takich popularnych
    kont - VE, bo tych już mam kilka. Ale zastanawia mnie fakt, że na
    grupie bardzo mało było o tym banku, a o ich e-I, to w ogóle prawie
    nic. Czyżby działało tak świetnie? Albo może tak mało ludzi to ma...

    Pierwsze spostrzeżenia - jeszcze na koncie mam 0.00, więc wiele nie
    napiszę.

    Przy zakładaniu konta - lista placówek, do których mają wysłać umowy,
    hasła, token itp. jest dość - co tu dużo mówić - nieaktualna. Nie
    znalazłem np. oddziału białogardzkiego BGŻ i zaordynowałem przesłanie
    do Koszalina. Potem - jak się okazało - na telefoniczne poproszenie
    bez problemu wysłali tam, gdzie chciałem. Ale trzeba się samemu
    upominać i dzwonić, czy już papiery nadeszły. Potem działa
    bezproblemowo. Maestro dostałem dosłownie kilka dni po złożeniu
    wniosku, oczywiście bez PINu. Gratka dla kolekcjonerów?

    Po zgłoszeniu się do oddziału otrzymałem dość gustowną teczkę w
    kolorze kamizelki pracowników drogowych, dobrze, że odblaskowa nie
    była. Ale już szczyt(ki)em był token w pluszowej żarówiastożółtej
    sakiewce z czerwonym sznureczkiem! :)

    Ichnia strona działa zupełnie nieźle, o ile mogłem to ocenić po
    pobieżnej ocenie - jest jasna i zrozumiała. Jest problem z IBANem made
    by PKOBP i nie jest to nigdzie objaśnione (albo się nie natknąłem),
    ale myk mBankowy przechodzi.

    Pozdro, Grzexs

  • 2. Data: 2003-09-16 14:23:36
    Temat: Re: Integrum - czy działa tak świetnie?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzexs wrote:
> [...]
    > grupie bardzo mało było o tym banku, a o ich e-I, to w ogóle prawie
    > nic. Czyżby działało tak świetnie? Albo może tak mało ludzi to ma...

    Tak malo ludzi ma. Ok 15 tysiecy rapte, troche wiecej niz DB24

  • 3. Data: 2003-09-16 14:41:58
    Od: Waldemar Zurowski <b...@x...hell.hell.pl>

    "Grzexs" <g...@g...pl> writes:

    > nic. Czyżby działało tak świetnie? Albo może tak mało ludzi to ma...

    Mam od kilku lat, ale jako skarbonke i jako zapasowa karte - wlasnie z
    powodu, ze karta to Maestro.

    Wrazenie ogolne b. pozytywne, ale nie korzystam z tego konta zbyt
    intensywnie. Zadowolony jestem wlasnie z powodu tokena i tego
    'sznureczkowego' pokrowca na token - dzieki temu ten drugi sie nie
    kurzy :)

    > Ichnia strona działa zupełnie nieźle, o ile mogłem to ocenić po
    > pobieżnej ocenie - jest jasna i zrozumiała.

    A poprawili te strone, zeby poprawnie dzialala z Mozilla
    i Netscape >=6. Mi brakowalo menu po lewej stronie - bez niego nie
    mozna praktycznie nic zrobic.

    Na szczescie dalo sie to poprawic lokalnym plikiem CSS, ktory
    nadpisywal wartosci pobierane ze stron banku.

    Waldemar

  • 4. Data: 2003-09-16 16:13:49
    Od: "Zbynio" <z...@N...gazeta.pl>

    Waldemar Zurowski <b...@x...hell.hell.pl> napisał(a):

> [...]

    > mozna praktycznie nic zrobic.
    >
    > Na szczescie dalo sie to poprawic lokalnym plikiem CSS, ktory
    > nadpisywal wartosci pobierane ze stron banku.

    Mam od kilku lat te konto. Jeżeli przyjżeć się szczgółowo, to nie jest tak
    pięknie.
    1. stałe zlecenia po modyfikacji ciągle są nadal widoczne;
    2. alarmy to cała epopeja; częsć z nich wogóle niedziała np. alarm płatnosci
    emailowy nigdy nie działał;
    3. alarmy wysyłane SMS-em kiedys wogóle nie działały; obecnie często nie
    działają, i dopiero po kilkurotnej interwencji na różnych szczeblach
    zaczynają działać;
    4. w sierpniu nie działały alarmy SMS, a miałem kilka ustawionych, po
    kilkukrotnej interwencji dzisiaj otrzymuję co chwilę wszystkie zaległe SMS-y,
    chociaż są już dawno nieaktualne;
    5. nikt w banku (nawet twórcy opramownaia) nie monitoruje poprawnosci
    działania aplikacji;
    6. w menu po lewej stronie jest nie wszyskie funkcje są czynne;
    7. na głównej stronie Integrum ares emailowy jest nieporawny;
    8. często aplikacja nie chciała przyjmować kodu z tokena mimmo,że był
    poprawny; wpisanie ponowne tego samego kodu pomagało;
    9. nadal co pewien czas aplikacja wykrywa jakis błąd i nas niby wyrzuca z
    zalogowania; wtedy wystarczy klawisz BACKSPACE lub przewinąć na wsteczną
    stronę i już jest wporządku.
    Czy mam przytaczać więcej takich kwiatków?
    A tak w ogóle do jest fajne konto, bo ma ustawiane alarmy informujące o
    stanie i płatnosciach na koncie. Pod waruniem,że te alarmy działają.

    Zbynio

  • 5. Data: 2003-09-16 18:39:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Zbynio"
    > Mam od kilku lat te konto. Jeżeli przyjżeć się szczgółowo, to nie jest tak
    > pięknie.

    mialem od samego powstania - teraz wlasnie oddalem token i zamykam
    - po prostu nie przekonalem sie do niego na stale, innych kart nie daja
    a pinu do Maestra nie moglem jakos spamietac.

    > 3. alarmy wysyłane SMS-em kiedys wogóle nie działały; obecnie często nie
    > działają, i dopiero po kilkurotnej interwencji na różnych szczeblach
    > zaczynają działać;

    mi dzialaly - one byly dobre. Glupio jest z alarmami salda ze albo odzywaja
    sie codziennie albo raz i sie wylaczaja co wymaga ponownego ich ustawienia.
    Nie umieli oprogramowac alarmu dla zdrzenia (np "saldo przekroczyło 1000")
    który działałby raz w odpowiednim momencie i sie nie odwolywal tylko czekal
    na nastepne takie zdarzenie

    > 5. nikt w banku (nawet twórcy opramownaia) nie monitoruje poprawnosci
    > działania aplikacji;

    faktycznie - ale poniewaz mialem ich od poczatku to nie dzialalo DUZOOOO
    rzeczy i wszystkie w koncu zostaly poprawione. Np na Inteligo nie chcial
    przelewac, czasem zlecen nie wykonal ale je pamietal z miniona datą, nie
    pozwalał kasować kontrahentow i wiele innych bledow bylo.

    > A tak w ogóle do jest fajne konto, bo ma ustawiane alarmy informujące o
    > stanie i płatnosciach na koncie. Pod waruniem,że te alarmy działają.

    dlatego nie majac do dzialania 100% zaufania uzywalem go glownie do
    darmowych przelewow
    Ostatnio przestali odpowiadac na maile a jak zmieniali regulamin (od 1 X) to
    dwa razy przyslali zmiany na adres zameldowania olewajac za kazdym razem
    adres korespondencyjny. To mnie juz dobilo ostatecznie i stwierdzilem ze to
    konto jest tanie ale zbedne i oddalem token zachowujac woreczek ;-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-09-17 12:45:24
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > konto jest tanie ale zbedne i oddalem token zachowujac woreczek ;-)

    Po co ci ten woreczek?

    Grzexs

  • 7. Data: 2003-09-17 14:39:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzexs"

    > Po co ci ten woreczek?

    przez ponad rok zdążył sie trochę przybrudzić i wstyd było go oddawać
    - może się przyda na jakiś inny token ;-)
    *** blad ***