  • 11. Data: 2003-09-19 11:26:51
    Temat: Re: Rejestr dluznikow a kredyt mieszkaniowy
    Od: "Łukasz Pachoń" <p...@N...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> wrote in message

    > http://www.zbp.pl/kontakt.php
    >
    > Maciej
    > JAK PODANO NA STRONIE INTERNETOWEJ ZBP NIE ODPOWIADA NA PYTANIA
    DOTYCZĄCE "REJESTRU OSÓB CZASOWO NIE WYWIAZUJACYCH SIE ZE ZOBOWIAZAŃ WYSŁANE
    KREDYTOWYCH" WYSŁANYCH NA TEN ADRES MAILOWY.

  • 12. Data: 2003-09-19 11:39:09
    Temat: Rejestr dluznikow a kredyt mieszkaniowy
    Od: "Łukasz Pachoń" <p...@N...gazeta.pl>

    ELioT <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > BOŚ natomiast, czyli tam gdzie dostalem wielkiego "-", powiedziano mi, ze
    > wykresla mnie dopiero po 2 latach od uregulowania zadluzenia i w tym czasie
    > nie dostane w zadnym banku kredytu. Jak to jest naprawde?
    >
    > Co moge zrobic PKO SA, ktorzy nie raczyli mnie informowac ze rosna odsetki
    > oraz ze wpisali mnie do rejestru? Jaka jest szansa uzyskania gdzies kredytu?
    > Czy prawda jest to, co mowi PKO SA, ze wysla pismo w sprawie wykreslenia
    > mnie?
    >
    > Jesli ktos moze mi pomoc, prosze o pomoc...

    1. ISTNIEJĄ 2 BAZY TZW.NIESOLIDNYCH KLIENTÓW: 1) BAZA PROWADZONA PRZEZ BIK
    S.A. , 2) PROWADZONA PRZEZ ZBP ,
    2. PEKAO S.A. NIE ZAWARŁO UMOWY Z BIK S.A. W PSARWIE ZBIERANIA I
    UDOSTEPNIANIA INFORMACJI O KLIENTACH ZACIAGAJĄCYCH ZOBWIĄZANIA KREDYTOWE,
    3. TAK WIĘC TWOJE DANE PEKAO S.A. PRZEKAZAŁO DO ZBP,
    4. NAPISZ PISMO DO ZBP-LIST POLECONY ( OPIS SYTUACJI, PISMO Z PEKAO S.A. JAKO
    ZAŁĄCZNIK, PROSBA O WYKRESLENIE, PROSBA O PISEMNA ODPOWIEDŹ),
    5. WYNIKA Z TEGO, ZE W BIK TWOJE DANE PRZECHOWYWANE SA Z INNEGO POWODU, SKORO
    W BGŻ POWOŁYWANO SIE NA RAPORT Z TEJ INSTYTUCJI( PRZY ODMOWIE KREDYTU);
    CHYBA,ŻE ŹLE COS TAM POWIEDZIANO ,
    6. MIG BR, O KTORYM JEST NAPISANE PONIŻEJ, TO PROGRAM WERYFIKUJACY CZEKI
    ZASTRZEŻONE, NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z KLIENTAMI "NIESOLIDNYMI"
    POZDRAWIAM

  • 13. Data: 2003-09-19 11:41:59
    Od: "Łukasz Pachoń" <p...@N...gazeta.pl>

    Kamil Jonca (newsy) <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > [...]
    > Przede wszystkim. PKO BP SA czy Peakao SA ?
    > Po drugie odnoszę wrażenie, że w w PKO (którymkolwiek) mówiono o
    > jedym rejestrze (Miedzybankowy Rejestr niesolidnych dłużników nie
    > pamiętam dokładej nazwy)
    > a w BOS-iu o drugim (Biuro Informacji Kredytowej)
    > Wszystko zależy od tego w którym wylądowałeś. Jeśli było to rok temu to
    > większa szansa że w rejestrze niesolidnych dłużników, ale nie pamiętam
    > jakie są zasady usuwania z tego rejestru.
> [...]
    DANE KLIENTÓW NIE WYWIĄZUJĄCYCH SIĘ ZE ZOBOWIĄZAŃ KREDYTOWYCH PRZECHOWYWANE
    SĄ PRZEZ 7 LAT W BAZIE BIK S.A., KLIENTÓW "WYWIĄZUJĄCYCH SIĘ" ZE ZOBOWIĄZAŃ-2
    LATA
    POZDRAWIAM

  • 14. Data: 2003-09-19 12:08:34
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-09-19 13:41, Łukasz Pachoń wrote:
    > Kamil Jonca (newsy) <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    [..]

> [...]
    > SĄ PRZEZ 7 LAT W BAZIE BIK S.A., KLIENTÓW "WYWIĄZUJĄCYCH SIĘ" ZE ZOBOWIĄZAŃ-2

    7 ? A skąd taka liczba
    KJ
    PS. Nie krzycz.

  • 15. Data: 2003-09-19 20:10:57
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/19/2003 1:39 PM, Użytkownik Łukasz Pachoń napisał:
    > 6. MIG BR, O KTORYM JEST NAPISANE PONIŻEJ, TO PROGRAM WERYFIKUJACY CZEKI
    > ZASTRZEŻONE, NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z KLIENTAMI "NIESOLIDNYMI"
    > POZDRAWIAM

    Tu Ci sie cos pomylilo, MIG BR (Bankowy Rejestr) to rejestr
    niesolidnych klientow, moze miales na mysli MIG DZ ?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 16. Data: 2003-09-19 20:13:26
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/19/2003 10:10 PM, Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > klientow, moze miales na mysli MIG DZ ?

    Chociaz to baza dokumentow zastrzezonych :) Wiec nie wiem skad te czeki...

  • 17. Data: 2003-09-19 21:23:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Chociaz to baza dokumentow zastrzezonych :) Wiec nie wiem skad te czeki...

    Na pewno mu sie pomylilo :).
    Czeki sa domumentami i moga byc zastrzezone :).

    Maciej

  • 18. Data: 2003-09-19 21:24:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Łukasz Pachoń" <p...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > DOTYCZĄCE "REJESTRU OSÓB CZASOWO NIE WYWIAZUJACYCH SIE ZE ZOBOWIAZAŃ
    WYSŁANE
    > KREDYTOWYCH" WYSŁANYCH NA TEN ADRES MAILOWY.

    Czy to jest adres mailowy?
    Związek Banków Polskich

    ul. Smolna 10a
    00-375 Warszawa
    tel.(0-22) 828 14 09; 826 34 17; 826 34 19
    fax. (0-22) 828 14 06

    Maciej

    PS. W DB wszysko pisze sie wielkimi literami? ;)

  • 19. Data: 2003-09-19 21:27:02
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/19/2003 11:23 PM, Użytkownik MK napisał:

    > Czeki sa domumentami i moga byc zastrzezone :).

    Prawda ;) Ale skad ten program do zastrzegania czekow?:)