    From: "ELioT" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rejestr dluznikow a kredyt mieszkaniowy
    Date: Tue, 16 Sep 2003 18:12:45 +0200

    Użytkownik "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bk7hpm.1gs.1@bambus.kjonca.bogus...

    > [...]
    > Przede wszystkim. PKO BP SA czy Peakao SA ?
    > Po drugie odnoszę wrażenie, że w w PKO (którymkolwiek) mówiono o
    > jedym rejestrze (Miedzybankowy Rejestr niesolidnych dłużników nie
    > pamiętam dokładej nazwy)
    > a w BOS-iu o drugim (Biuro Informacji Kredytowej)
    > Wszystko zależy od tego w którym wylądowałeś. Jeśli było to rok temu to
    > większa szansa że w rejestrze niesolidnych dłużników, ale nie pamiętam

    Pekao SA. Niestety trudno sie z od bankow dowiedziec. W Peako SA
    powiedziano, ze na ich pismo moge zostac usuniety, w BOS powiedziano mi, ze
    dopiero za 2 lata. Z jednej wiec strony wynika [PKO] ze to Rejestr, z
    drugiej [BOS] ze to BIK. Czy mozliwe jest, ze dane sa i tu i tu? Jak dalej
    to wyjasniac?
    T.