  • 1. Data: 2003-09-16 13:17:24
    Temat: zajecie rachunku firmowego a jego zamykanie w wyniku braku obrotow...
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Czy istnieją jakieś przeciwskazania aby bank zamknął rachunek
    rozliczeniowy firmy w momencie gdy zajęty jest przez komornika?

  • 2. Data: 2003-09-16 15:14:08
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    me.or.workplace.pl...
    > Czy istnieją jakieś przeciwskazania aby bank zamknął rachunek
    > rozliczeniowy firmy w momencie gdy zajęty jest przez komornika?

    Witam. Z mojego doświadczenia wiem, że rachunek może zostać zamknięty
    dopiero gdy zostanie zdjęty tytuł egzekucyjny. A zrobić to może tylko
    komornik Oczywiście można zostawić rachunek samemu sobie aż w końcu z racji
    braku możliwości ściągnięcia należności komornik sam zrezygnuje, ale wtedy
    czekać będą opłaty za prowadzenie rachunku do uregulowania.

  • 3. Data: 2003-09-17 05:52:47
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik danny__p pisze:

    > Witam. Z mojego doświadczenia wiem, [...]
    Tym razem nie jest mi potrzebne doświadczenie ino pomoc prawna ;-)
    ...ale dzięki.

    > że rachunek może zostać zamknięty
    > dopiero gdy zostanie zdjęty tytuł egzekucyjny.
    Wiesz może z czego to wynika? (jaka ustawa, orzecznictwo?).

    Ps. Chodziło mi o sytuację, kiedy rachunek likwiduje bank z uwagi na
    brak obrotów na nim.