  • 21. Data: 2005-06-13 23:03:49
    Temat: Re: zmiana z bph na ?????
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    konkurs wrote:

    > No comments. Sam sobie wystawiles swiadectwo.

    No widzisz do ciebie to nawet rzeczowe argumenty nie docierają.
    Po prostu gorzej niż beton.
    Ale przynajmniej nie dołączyłeś tekstu, że mogę sobie za darmo konto
    założyć to już sukces.
    Sam widziesz, bez opierdzielenia efektów nie ma.

  • 22. Data: 2005-06-13 23:06:58
    Od: n...@p...onet.pl

    > Funkcja podobna.

    Taaa...
    "Kompromisów nadmiernych
    Takie oto skutki:
    Koza zżarta, wilk głodny
    Gorzej - żąda wódki."

    > Nieprawda, jak calkiem nie pasuje to sie nie odzywam.

    Taaa, vide "Kolega z ameryki"

    > Nie *wylacznie*, bo przeciez oddaje ...

    Gadał dziad do obrazu...

    EOT (bo rola dziada mi nie odpowiada)

  • 23. Data: 2005-06-13 23:09:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    konkurs napisał(a):

    > Ludzie pozytywnie nastawieni do zycia i innych ludzi by tak nie
    > reagowali. Sadze ze przez niektorych po prostu zawisc przemawia. W

    Jakby to delikatnie ująć...

    Wiesz, co by powiedział Wuj Staszek, Mistrz Ciętej Riposty?

  • 24. Data: 2005-06-13 23:18:42
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Mon, 13 Jun 2005, witek wrote:

> [...]
    > to już sukces.
    > Sam widziesz, bez opierdzielenia efektów nie ma.

    Z osobami wypowiadajacymi sie / zachowujacymi sie po chamsku po prostu nie
    dyskutuje, szkoda na takich czasu i klawiatury.

    W tym wypadku robie jednak wyjatek, zeby moc Ci podziekowac za
    przypomnienie mi, ze mialem sygnaturke z linkiem do strony z promocja
    zrobic.
    Teraz dzieki Tobie informacja o promocji bedzie w kazdym moim poscie.
    Jeszcze raz dziekuje za przypomnienie. Mam nadzieje, ze tez sie cieszysz.
    :>

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo:

  • 25. Data: 2005-06-13 23:28:56
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    konkurs wrote:

> [...]
    > zrobic. Teraz dzieki Tobie informacja o promocji bedzie w kazdym moim
    > poscie. Jeszcze raz dziekuje za przypomnienie. Mam nadzieje, ze tez sie

    Lepsza już ta sygnaturka, niż ten słodko-blondynkowy tekst.
    Przynajmniej się sama wycina przy odpowiadaniu.
    Jak tylko jeszcze twoje posty będą na temat, a nie tylko o zakładaniu
    konta byle gdzie, to już będzie super.

  • 26. Data: 2005-06-13 23:52:08
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Mon, 13 Jun 2005 18:28:56 -0500, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

    >Lepsza już ta sygnaturka, niż ten słodko-blondynkowy tekst.

    Cos Ci sie przywidzialo.

    >Jak tylko jeszcze twoje posty będą na temat, a nie tylko o zakładaniu
    >konta byle gdzie, to już będzie super.

    Sa na temat i nie byle gdzie, mam tam konto od poczatku istnienia banku i
    nie narzekam, w innych bankach tez, wiec mam porownianie. W takim mbanku i
    inteligo tyle czasu minelo i ciagle elektronicznej poczty wewnetrznej sie
    dorobic nie moga (takiej ktora by jednoznacznie identyfikowala klienta i
    dzieki temu skutkowala tym samym co telefonowanie do mlinki / infolinki),
    a w VW jest i bardzo zaluje, ze we wszystkich bankach jej nie ma, bo to
    bardzo wygodna rzecz, zwykle pozwala na unikniecie telefonowania do banku
    w wielu sprawach.

    Opowiedz cos lepiej o tych Amerykanskich bankach skoro juz tam jestes i
    znasz z autopsji.
    Co tam jest zwykle za darmo, a co nie jest?
    Jakie sa roznice w porownaniu z naszymi?

  • 27. Data: 2005-06-14 00:17:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    konkurs wrote:

    > Opowiedz cos lepiej o tych Amerykanskich bankach skoro juz tam jestes i
    > znasz z autopsji.
    > Co tam jest zwykle za darmo, a co nie jest?
    > Jakie sa roznice w porownaniu z naszymi?

    Beznadziejna obsługa, zwykle panienki nic nie wiedzą, bo są tylko od
    wklepania danych do komputera, w call center to samo.
    Obsługa przedpotopowa.
    Konta jeśli ma byc darmowe to zwykle nieoprocentowane.
    Wypukła karta debetowa.
    Dostęp do konta przez internet, czasami za darmo, a czasami nie.
    Czeki, które i tak wychodzą powoli z użycia, ale wszędzie się nimi da
    zapłacić.
    O przelewach nikt tam nie słyszał. Popularny jest eBill, czyli taki
    DirectDebit.
    Koniec szczęścia.