  • 1. Data: 2005-06-12 22:10:34
    Temat: No to mamy PekaoBPH :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    A co ciekawe - moze cos z tego polaczenia dobrego wyjdzie.
    Za nasza czesc Europy maja odpowiadac Niemiaszki.
    Gdyby zrobili z polaczonego banku cos takiego jak teraz BPH jest? No, no,
    no! :)
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,11839 (po ang.)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-06-12 22:57:51
    Temat: Re: No to mamy PekaoBPH :)
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    >

    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
    > Banki, karty, konta oraz public relations.

    Mi Pekao w tej formie odpowiada co jest, jedynie poszerzenie oddzialow oraz
    bankomatow bedzie dobre dla mnie :) Pewnie duzo oddzialow zamkna, aby sie nie
    dublowalo, tak samo z bankomatami...oby tylko ceny nie wzrosly i nic z BPH nie
    przenosic do Pekao.

  • 3. Data: 2005-06-12 23:15:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kuba wrote:
    > oddzialow zamkna, aby sie nie dublowalo, tak samo z bankomatami...oby
    > tylko ceny nie wzrosly i nic z BPH nie przenosic do Pekao.

    a) karty kredytowe
    b) kredyt mieszkaniowe
    c) BusinessNeta ;)

    I co?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-06-12 23:17:55
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-06-13 Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a);

    > Gdyby zrobili z polaczonego banku cos takiego jak teraz BPH jest?

    Znaczy ze p. Weiss teraz bedzie reklamowc oba banki? O to chodzilo? :P

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 5. Data: 2005-06-12 23:20:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Rafał madDuck Ochmański napisał(a):

    > Znaczy ze p. Weiss teraz bedzie reklamowc oba banki? O to chodzilo? :P

    Raczej okazuje się, że cała misterna kampania za xxx mln jest zwykłym
    wyrzuceniem pieniędzy w błoto, bo logo bepeha najprawdopodobniej zniknie
    z widnokręgu...

    M.

  • 6. Data: 2005-06-12 23:51:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Maciej Bebenek wrote:
    > Raczej okazuje się, że cała misterna kampania za xxx mln jest zwykłym
    > wyrzuceniem pieniędzy w błoto, bo logo bepeha najprawdopodobniej
    > zniknie z widnokręgu...

    Kampania. A te wszystkie nowe noeony niedawno zamontowane? ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-06-13 00:37:28
    Od: m...@p...onet.pl

    > Kampania. A te wszystkie nowe noeony niedawno zamontowane? ;)
    >
    > --

    ciekawe jaką nazwę przymie nowy bank???
    ja byłbym za czymś nowym ... ponieważ nazwa Euro-bank jest już zajęta to może
    Bank Żubr???
    lub Mega Bank albo Profit Bank
    szczególnie ta ostatnia nazwa pasuje do prowadzonej dotychczas polityki cenowej
    łączących się banków :)))))

  • 8. Data: 2005-06-13 02:00:21
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    > lub Mega Bank albo Profit Bank
    > szczególnie ta ostatnia nazwa pasuje do prowadzonej dotychczas polityki cenowej

    Proste - przerzuca na klientow...podroza konta...etc

    Nie interesuja mnie zadne karty kredytowe od pekao/bph, kredyty mieszkaniowe i
    biznescostam.. juz mam karty kredytowe, mam mieszkanie, hce tylko tanie konto z
    wieloma oddzialami, duzo bankomatow i za darmo przelewy.

  • 9. Data: 2005-06-13 06:00:37
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    >A co ciekawe - moze cos z tego polaczenia dobrego wyjdzie.
    > Za nasza czesc Europy maja odpowiadac Niemiaszki.
    > Gdyby zrobili z polaczonego banku cos takiego jak teraz BPH jest? No, no,
    > no! :)

    Oczywiscie zartujesz :)

    PiotR

  • 10. Data: 2005-06-13 06:51:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kuba wrote:
> [...]
    > mieszkaniowe i biznescostam.. juz mam karty kredytowe, mam
    > mieszkanie, hce tylko tanie konto z wieloma oddzialami, duzo

    To zmien bank. Ja chce KK i kredyty mieszkaniowe i inne takie! Nawet jak
    teraz nie potrzebuje w tej chwili, to moge chciec za chwile. A konkurencja
    dobra rzecz.

    Zadbaj o swoje pieniądze!