    From: konkurs <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zmiana z bph na ?????
    Date: Tue, 14 Jun 2005 01:52:08 +0200
    Sender: an@radius

    On Mon, 13 Jun 2005 18:28:56 -0500, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

    >Lepsza już ta sygnaturka, niż ten słodko-blondynkowy tekst.

    Cos Ci sie przywidzialo.

    >Jak tylko jeszcze twoje posty będą na temat, a nie tylko o zakładaniu
    >konta byle gdzie, to już będzie super.

    Sa na temat i nie byle gdzie, mam tam konto od poczatku istnienia banku i
    nie narzekam, w innych bankach tez, wiec mam porownianie. W takim mbanku i
    inteligo tyle czasu minelo i ciagle elektronicznej poczty wewnetrznej sie
    dorobic nie moga (takiej ktora by jednoznacznie identyfikowala klienta i
    dzieki temu skutkowala tym samym co telefonowanie do mlinki / infolinki),
    a w VW jest i bardzo zaluje, ze we wszystkich bankach jej nie ma, bo to
    bardzo wygodna rzecz, zwykle pozwala na unikniecie telefonowania do banku
    w wielu sprawach.

    Opowiedz cos lepiej o tych Amerykanskich bankach skoro juz tam jestes i
    znasz z autopsji.
    Co tam jest zwykle za darmo, a co nie jest?
    Jakie sa roznice w porownaniu z naszymi?

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo: