  • 1. Data: 2005-06-13 07:31:19
    Temat: zmiana z bph na ?????
    Od: "WRX" <g...@N...pl>

    co doradzicie
    chce zmienic bank bph na inny oczywiscie wykluczam Pekao

    i teraz dp ktorego banku moge przenieść
    karte kredytowa
    rachunek w limitem debetowym
    rachunek maklerski
    zalezy mi na obsludze przez net i kosztach do 40 pln miesiecznie
    co możecie polecić

    Grzesiek

  • 2. Data: 2005-06-13 07:49:28
    Temat: Re: zmiana z bph na ?????
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    WRX wrote:
    > co możecie polecić

    Multi?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-13 09:14:56
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Mon, 13 Jun 2005 09:31:19 +0200, "WRX" <g...@N...pl> wrote:

> [...]
    >rachunek w limitem debetowym
    >rachunek maklerski
    >zalezy mi na obsludze przez net i kosztach do 40 pln miesiecznie

    Tani bedzie Volkswagen Bank direct, szczegolnie jak robisz troche
    przelewow. Do 30 listopada mozna wykorzystac promocje e-direct za darmo:
    http://promocja.ir.pl

    Pozniej 5 zl miesiecznie za prowadzenie, ale za to za darmo jest cala
    reszta wlacznie z wyplatami z *dowolnych* bankomatow powyzej 400 zl i 1,5
    zl ponizej 400 zl, wszystkie karty sa bezplatne, rowniez GOLD itd. (jest
    to szczegolowiej wymienione na w/w stronie).

  • 4. Data: 2005-06-13 09:27:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    WRX wrote:
    > co możecie polecić

    I moze jeszcze INGa?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-06-13 09:37:19
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Tani bedzie Volkswagen Bank direct, szczegolnie jak robisz troche
    > przelewow. Do 30 listopada mozna wykorzystac promocje e-direct za darmo:
    > http://promocja...

    Trzeba być naprawdę durnym spamerem,
    żeby przy takich wymaganiach polecać
    tą swoją badziewną stronkę i VW ...

  • 6. Data: 2005-06-13 10:57:01
    Od: "WRX" <g...@N...pl>

    > Trzeba być naprawdę durnym spamerem,
    > żeby przy takich wymaganiach polecać
    > tą swoją badziewną stronkę i VW ...

    oczywiscie VW odpada miedzy innymi przez takich osobników ktorzy oferuje ta
    profesjonalna obsluge

  • 7. Data: 2005-06-13 14:09:34
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-06-13 WRX napisał(a);

> [...]
    > rachunek w limitem debetowym
    > rachunek maklerski
    > zalezy mi na obsludze przez net i kosztach do 40 pln miesiecznie

    Zobacz oferte mBanku -- nie wiem czy istnieje mozliwosc
    "przeniesienia" takich uslug jak limit debetowy ale napewno mozna to
    w mBanku uzyskac. Jedyne na co musalbys poczekac to rachunek
    maklerski (no i oczywiscie ocenic czy odpowiada Ci forma i oplaty).

    Wiec jesli Ci sie nie spieszy to poczekaj na mBank. A poza tym czy
    wszystkie te uslugi koniecznie chcesz miec w jedym banku? A jak
    bedzie on rownie dobrze przygotowany jak Euro Bank i jeden piorun Cie
    odetnie od wszystkich instrumentow finansowych? Zaufanie (tak jak
    kapital, nawet ostatnio w TV slyszalem taki zwrot jak "kapital
    zaufania") tez powinno podelagac dywersyfikacji :P

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 8. Data: 2005-06-13 14:12:05
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl> wrote:

    > w mBanku uzyskac. Jedyne na co musalbys poczekac to rachunek
    > maklerski

    rachunek maklerski ponoć ma byc baaaardzo szybko :)

  • 9. Data: 2005-06-13 19:52:28
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-06-13 11:14, konkurs napisał(a):

    > Tani bedzie Volkswagen Bank direct, szczegolnie jak robisz troche
    > przelewow. Do 30 listopada mozna wykorzystac promocje e-direct za darmo:
    > http://promocja.ir.pl
    > /ciach/

    Kilka postów niżej - to samo. Człowieku, weź się opamiętaj.

    Ktoś będzie chciał kupić szczoteczkę do zębów a Ty polecisz mu zapachową
    wodę do żelazka.

    Gree

  • 10. Data: 2005-06-13 19:56:00
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Mon, 13 Jun 2005 12:57:01 +0200, "WRX" <g...@N...pl> wrote:

> [...]

    Co to znaczy takich wymaganiach? Jedynie rachunek maklerski jest
    calkiem nie do spelnienia. Ale ile bankow go oferuje?
    Czy widzac, ze ktos chce wydac 40 zl na prowadzenie nie nalezy tej osobie
    uswiadomic, ze moze w przyblizeniu takie wymagania miec spelnione za 5 zl,
    a jesli koniecznie chce wydac wiecej i miec z tego tytulu dodatkowe
    przywileje to moze zalozyc konto Zlote?

    >oczywiscie VW odpada miedzy innymi przez takich osobników ktorzy oferuje ta
    >profesjonalna obsluge

    Bez tej promocji musialbys placic od razu, a dzieki niej mozesz miec pol
    roku za darmo, co wiec Ci sie nie podoba, ze komentujesz to w taki sposob?